Isnin, 12 Mei 2014

Appointment fisioterapi di Klinik Kesihatan Seremban 2

ENTRY AUTOPUBLISH

Assalaamualaikum...


Masa korang baca entry nih mungkin saya sedang menjalani rawatan fisioterapi lutut dekat Klinik Kesihatan Seremban 2. Mulanya kena buat kat HTJ tapi memandangkan Klinik Kesihatan Seremban 2 pun ada Unit Fisioterapi dan lokasinya yang memang dekat dengan rumah so better buat fisio kat sini ajelah...

Sebelum nih saya ada bagitahu keadaan lutut saya dan perlu operate menurut doktor yang merawat saya tapi dia akan rujuk kes saya pada pakar dulu. Dan doktor pakar bagi suggestion supaya buat fisio dulu sebelum operate tengok perkembangan macam mana. Kalau dah sembuh tak perlu operate dah kira seribu rahmat buat saya. Kalau boleh saya tak nak operate...Sebab tahu bila dah operate azabnya lain pulak nak tanggung.

Harap kawan kawan doakan agar rawatan fisio saya nih berjaya pulihkan lutut saya yang dah kiok nih...Tak mahu operate...So ngilu dan ngeri...Nanti saya update entry pasal rawatan fisio pertama kali saya nih ye.

17 ulasan:

  1. Semoga Mimi cepat sembuh ye..
    Betul tu Ikut cadangan doktor tu dulu buat fisio.. bila tak ok baru operate kan..

    BalasPadam
  2. assalamualaikum
    sory minggu nie anum bz sangat x sempat nak blogwalking lama2

    BalasPadam
  3. assalamualaikum
    sory minggu nie anum bz sangat x sempat nak blogwalking lama2

    BalasPadam
  4. assalamualaikum
    sory minggu nie anum bz sangat x sempat nak blogwalking lama2

    BalasPadam
  5. Moga kembali sihat dan moga segala urusan dipermudahkan...

    BalasPadam
  6. hopefully xde pape yg serius yer akak..

    BalasPadam
  7. dulu doktor ada suruh saya buat fisio
    juga untuk masalah backache saya
    tapi tak pernah pergi...hehe
    anyway, get well soon ye mimi

    BalasPadam
  8. dulu doktor ada suruh saya buat fisio
    juga untuk masalah backache saya
    tapi tak pernah pergi...hehe
    anyway, get well soon ye mimi

    BalasPadam
  9. in shaa Allah.smga dipermudahkan.
    kami doakan dri jauh.aamiin

    BalasPadam
  10. salam k.Mimi Azirah ..

    huhu..semoga semuanya berjalanlancar dan lutut akak kembali pulih spt sedia kala

    BalasPadam
  11. Takut plak dengar nak operate ni... semoga cepat sembuh, Mimi...

    BalasPadam
  12. selagi boleh elek operate baik elakkan. cuba cara lain dulu.

    BalasPadam
  13. Salam kak mimie...lama xsinggah..mcmane pkmbagan tbaru akak ye?

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.