Mimi Azirah
Showing posts with the label Rawatan FisioterapiShow All

Sebelum nih saya cerita dengan korang yang saya buat fisio pakai baju kurung aje kan. Hahh,kali nih dah siap siap bawak seluar dari rumah ok... Fisioterapi kali nih saya buat cycling dan lutut kena karennnnn...Tapi bukan karen yang boleh bikin mati tuh tak...Tapi rasa karen tuh macam denyut nadi …

More>>
Rawatan fisioterapi di Klinik Kesihatan Seremban 2 part 2
Pin it

Rawatan fisioterapi part 1 Isnin lepas saya buat rawatan fisioterapi untuk pertama kali kan...So appointment pun sekejap aje.Untuk kali kedua nih lama sikit lah. Macam biasa sampai aje terus register. 2,3 minit lepas tuh saya di minta masuk dalam bilik rawatan untuk buat cycling dulu. Sebelum c…

More>>
Rawatan Fisioterapi di Klinik Kesihatan Seremban 2 part 1
Pin it

ENTRY AUTOPUBLISH Assalamualaikum... Semalam saya pergi Klinik Kesihatan Seremban 2 srbab nak buat fisioterapi lutut.  Appointment pukul 10 pagi tapi datang awal sikit lah kan..Duduk sekejap dekat ruang menunggu, nama saya dipanggil. Buat pendaftaran dulu. Lrpas tuh saya ditanya beberapa s…

More>>
Appointment fisioterapi di Klinik Kesihatan Seremban 2
Pin it

ENTRY AUTOPUBLISH Assalaamualaikum... Masa korang baca entry nih mungkin saya sedang menjalani rawatan fisioterapi lutut dekat Klinik Kesihatan Seremban 2. Mulanya kena buat kat HTJ tapi memandangkan Klinik Kesihatan Seremban 2 pun ada Unit Fisioterapi dan lokasinya yang memang dekat d…

More>>