SI GALA MENGAMBIL ALIH BIG BAD WOLF BOOKS DAN MEMPERKENALKAN SERIGALA JAHAT

 


Mulai hari Jumaat, 11 Jun 2021, laman web e-dagang BIG BAD WOLF Books [https://online.shopbigbadwolfbooks.com/] akan diambil alih oleh Si gala, seekor serigala bibliophile yang licik dan pandai memujuk. Tawaran potongan harga sebanyak 95% dari harga asal yang ditawarkan di Jualan Buku Online SERIGALA JAHAT akan memaparkan beribu-ribu buku berbahasa Malaysia yang pasti akan menyeronokkan pencinta buku bagi semua peringkat umur di negara Malaysia.

Bertujuan untuk memupuk niat membaca dan melahirkan perasaan riang ketika membaca sambil meluaskan pasaran di penduduk luar bandar, jualan Buku ini “diambil alih” untuk keseronokkan dan untuk memperkenalkan persona baharu. Dengan memberi tumpuan terhadap buku berbahasa Malaysia, Si gala telah berjaya menghimpun beberapa penerbit tempatan terkenal seperti PTS Media Group Sdn. Bhd., Penerbitan Pelangi, Penerbitan IMAN, dan Buku Fixi untuk menyertai Jualan Buku Online SERIGALA JAHAT.



Apa yang peminat buku boleh harapkan dari Si gala di Jualan Buku Online SERIGALA JAHAT? Baiklah, Si gala mempunyai tawaran promosi berikut: tawaran eksklusif buku Bahasa Malaysia terpilih yang bernilai dari RM1.00; dapatkan potongan diskaun tambahan sebanyak 10% [dibatasi pada RM20 untuk setiap transaksi] apabila membelanjakan minimum RM200 dalam satu transaksi; beli mana-mana dua (2) Buku Ajaib dengan harga RM15; dapatkan tiga (3) Buku Bergambar cerita dongeng klasik dengan harga RM20 atau beli mana-mana tiga (3) Buku Berbunyi FUNTIME dengan harga RM25 sahaja; penghantaran percuma di Semenanjung Malaysia dengan pembelian bersih RM100; dan dapatkan potongan diskaun sebanyak 50% dari penghantaran untuk Malaysia Timur tanpa perbelanjaan minimum.

 

Jadi, jom lah sertai Si Gala dan bersiap sedia untuk meneroka dan berbelanja di Jualan Buku Online SERIGALA JAHAT untuk buku-buku Bahasa Malaysia yang berkualiti dengan harga yang berpatutan dari keselamatan dan keselesaan rumah anda sepanjang tempoh PKP penuh ini.

 

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai BIG BAD WOLF Books, sila lawati:

Laman Web: https://bigbadwolfbooks.com/.

Facebook: https://www.facebook.com/bbwbooks.

Instagram: https://www.instagram.com/bigbadwolfbooks/.

Twitter: https://twitter.com/bigbadwolfbooks.

Hashtag: #BigBadWolfBooks | #SerigalaJahat | #SiGala

 

“PERKARA YANG PALING PENTING DALAM KEHIDUPAN BUKANLAH KEMENANGAN TETAPI PERJUANGAN”

~ Pierre de Courbertin ~

Post a Comment

0 Comments