BABY CARRIE Produk Baru Carrie Junior Dirumuskan Khas Untuk Bayi Baru Lahir

BABY CARRIE Produk Baru Carrie Junior Dirumuskan Khas Untuk Bayi Baru Lahir| Hai semua! Mimi tengok ramai juga kawan kawan yang menimang cahaya mata tahun 2020 ni. Mimi juga tidak terkecuali. Mimi telah melahirkan anak bongsu pada 01 Februari lalu. Sebagai ibu, pastinya kita inginkan yang terbaik untuk anak. Betul tak?


Antaranya menyediakan keperluan pakaian, tempat tidur dan juga penjagaan kulit dan badan untuk anak. Bercakap mengenai penjagaan kulit dan badan bayi ni, Mimi nak kongsi dengan korang produk yang Mimi gunakan dari anak sulung hingga sekarang. Nak tahu produk apa, baca artikel sampai habis tau.



BABY CARRIE Produk Bayi Carrie Junior dari Bahan Organik

Dari anak sulung hingga yang bongsu Mimi memang menggunakan rangkaian produk dari Carrie Junior. Carrie Junior merupakan jenama peneraju pasaran yang dipercayai lebih dari 20 tahun. 

Baunya juga wangi di samping harganya yang berpatutan. Tapi untuk anak bongsu Mimi, Amani yang berusia 6 bulan, Mimi menggunakan produk BABY CARRIE dari Carrie Junior di mana ia dirumus khas untuk bayi seperti Amani. 


Untuk pengetahuan semua, BABY CARRIE dirumus khas untuk ibu bapa yang ingin memastikan keselamatan bayi mereka yang baru lahir. Ia merupakan produk bayi diperakui selamat 100% terdiri dari bahan organik dengan bahan aktif tumbuhan semulajadi yang dirumus khas untuk kulit halus bayi yang baru lahir. 

Kandungan utama yang terdapat dalam BABY CARRIE antaranya adalah susu oat organik & susu badam, minyak kacang almond organik & minyak gandum. ⁣Ia diformulasi bagi membantu menyuburkan kulit bayi agar lebih lembut dan sihat serta membantu melindungi kulit bayi dari kerosakan sel kulit.⁣

Terdapat 5 jenis produk BABY CARRIE seperti : 


👶BABY CARRIE Head to Toe⁣

BABY CARRIE Head to Toe membersihkan kulit kepala dan kulit sensitif bayi dengan lembut dan diperkaya dengan minyak gandum, kaya dengan Vitamin E sebagai antioksidan untuk melindungi kulit. Ia melembapkan kulit bayi secara intensif dengan minyak badam organik agar kulit lembut dan licin. 

 Sesuai untuk Bayi yang Baru Lahir

 Tidak memedihkan mata

• Hypoallergenic

 Diuji oleh Pakar Dermatologi

 Diuji oleh Pakar Oftalmologi

 Bebas sulfat, sabun, paraben, pewarna, MIT


👶BABY CARRIE Baby Bath⁣

BABY CARRIE Baby Bath memberaihkan kulit sensitif bayi dengan oembut dan mengandungi susu oat organik dan susu badam untuk memperbaiki kelembapan kulit bayi, mengawal kehilangan kelembapan dan menguatkan kulit. Keanjalan kulit bayi ditingkatkan dengan Vitamin A & E yang juga bertindak sebagai antioksidan untuk melindungi kulit. 

• Sesuai untuk Bayi yang Baru Lahir

 Tidak memedihkan mata

• Hypoallergenic

 Diuji oleh Pakar Dermatologi

 Diuji oleh Pakar Oftalmologi

 Bebas sabun, paraben, pewarna, MIT



👶BABY CARRIE Baby Lotion⁣

BABY CARRIE Baby Lotion memberikan kelembapan cepat selama 48 jam pada kulit bayi dengan kesan tidak berminyak dan rasa ringan. Ia diperkaya dengan gliserin untuk menghidrat dan menenangkan kulit bayi dengan susu oat organik dan susu kacang almond untum melembabkan dan melindungi kulit. 

• Sesuai untuk Bayi yang Baru Lahir

 Hypoallergenic

 Diuji oleh Pakar Dermatologi

 Mengekalkan kelembapan selama 48 jam

 Bebas alkohol, paraben, pewarna, minyak mineral


👶BABY CARRIE Nourishing Oil ⁣

BABY CARRIE Nourishing Oil sangat sesuai untuk urutan ikatan bayi. Ia menenangkan dan melegakan kulit kering dan menguncj kelembapan kulit bayi. Campuran yang diperkaya dari minyak badam organik, minyak gandum dan mi yak zaitun membantu kulit bayi menyerap dan mengekalkan kelembapan sambil meli dungi kulit. 

• Sesuai untuk Bayi yang Baru Lahir

 Hypoallergenic

 Diuji oleh Pakar Dermatologi

 Mengekalkan lebih kelembapan 

 Melembapkan dan melembutkan


👶BABY CARRIE Calming Oil

BABY CARRIE Calming Oil sangat sesuai untuk urutan ikatan bayi. Ia mengandungi minyak lavender organik yang dapat menenangkan dan melegakan kulit kering serta membantu bayi tidur. Minyak gandum dan minyak zaitun membantu kulit bayi menyerap dan mengekalkan jelembaoan sambil melindungi kulit. 

• Sesuai untuk Bayi yang Baru Lahir

 Hypoallergenic

 Diuji oleh Pakar Dermatologi

 Mengekalkan lebih kelembapan 

 Menenangkan dan melembutkan

Untuk maklumat lanjut layari:⁣

Website: https://carriejunior.com.my/⁣

Facebook : @CarrieMY 

Instagram : @Carrie.Malaysia

#BabyCarrie⁣ #CarrieJunior #BabyCarrieMalaysia #CarrieMy #CARRIEMalaysia

Post a Comment

2 Comments

  1. bagus ingredient dia patutlah elok utk newborn baby

    ReplyDelete
  2. Wangi, suka bau bau barang Baby..hhee..selamat dan menenangkannn

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com