PG Mall Tawarkan Diskaun Menarik Sempena Birthday Sale Pada 29 Jun Sehingga 05 Julai 2020

PG Mall Tawarkan Diskaun Menarik Sempena Birthday Sale Pada 29 Jun Sehingga 05 Julai 2020 | Assalamualaikum dan hai semua! Seperti yang kita semua sedia maklum, semenjak negara kita dilanda pandemik Covid-19, kita telah belajar untuk meruskan kehidupan harian kita dalam norma yang baharu. Salah satunya ialah pembelian secara atas talian yang menjadi pilihan utama rakyat Malaysia untuk membeli belah.

Jadi, norma baharu membeli belah atas talian mula menjadi pilihan utama kerana menjimatkan masa dan memudahkan urusan beli belah. Yang paling menarik ialah membeli belah atas talian memberi kita peluang untuk memperoleh pelbagai ganjaran menarik seperti yang ditawarkan oleh PG Mall yang akan menganjurkan Birthday Sale tidak lama lagi.


PG Mall Platform E-Dagang No.1 di Malaysia

Untuk makluman semua, PG Mall merupakan platform e-dagang No.1 di Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017 lagi. Ia merupakan satu satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia yang mengamalkan konsep ConsuMerchant. 

Apa Itu Konsep ConsuMerchant?

Mesti semua tertanya tanya apa itu Konsep ConsuMerchant? Konsep ConsuMerchant merupakan konsep pertama di dunia yang menawarkan nilai tambahan yang bukan biasa biasa buat pembeli. Pembeli berpeluang menikmati pulangan wang (cashback) dari pihak PG Mall. Secara ringkasnya, jika kita membeli barang di PG Mall maka kita akan menikmati pulangan wang kembali. Uniknya lagi, kita juga akan turut memperoleh pulangan wang daripada pembeli lain yang membeli barang di PG Mall sekiranya kira mendaftar melalui pautan rujukan (referral link) kepunyaan kita.

PG Mall Platform E-Dagang Kedudukan 3 Terbaik di Iprice Insight Report


Untuk makluman semua, platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja mempunyai pelbagai barangan yang menarik malahan terdapat banyak promosi menarik yang ditawarkan. PG Mall telah disenaraikan sebagai platform e-dagang kedudukan 3 terbaik yang menjadi pilihan rakyat Malaysia. Yang paling menarik, PG Mall juga dikenali sebagai platform e-dagang No.1 Malaysia yang menjadi pilihan oleh rakyat untuk membeli belah pelbagai barangan seperti produk kosmetik, gajet, barangan bayi dan sebagainya.

Bukti ini dikuatkan dengan laporan daripada  Iprice Insight Report. Boleh lihat di sini. Dengan adanya laporan ini ia membuktikan bahawa PG Mall telah berkembang dengan baik dari semasa ke semasa.

Jom Shopping Sempena Birthday Sale Mulai 29 Jun Sehingga 05 Julai 2020 di PG Mall


Mimi ada berita best nak dikongsikan dengan semua! Mulai 29 Jun ini akan berlangsung PG Mall Birthday Sale yang menawarkan pelbagai tawaran menarik buat para pembeli setia. Rugi kalau tak grab peluang yang ditawarkan. Apabila korang berbelanja dan membuat pembelian minimum RM50 melayakkan korang menerima potongan sebanyak 10% dan pembelian minimum RM100 pula menerima potongan sehingga 15%. 

Bukan itu sahaja, penghantaran percuma juga diberikan kepada para pembeli di PG Mall. Buat pembeli yang baru sahaja mendaftar di PG Mall, korang berpeluang menikmati penghantaran percuma dengan hanya berbelanja minimum RM30. Manakala bagi pembeli sedia ada,  hanya perlu membuat belian minimum sebanyak RM60 sahaja untuk melayakkan dapat penghantaran percuma. Terlebih jimat ni. Diskaun dapat, penghantaran percuma pun dapat.

Sempena PG Mall Birthday Sale PG Mall juga menawarkan Super Killer Deals dengan harga serendah 99 sen! Wah menarik sangat ni! Terlebih lebih jimat bila membeli belah di PG Mall. Jom shopping banyak banyak masukkan dalam cart korang. Rugi kalau tak grab peluang menarik ni. Harga terlajak murah ni! Buat korang yang telah mendaftar di PG Mall dan mempunyai pautan rujukan (referral link) juga berpeluang untuk memenangi hadiah menarik yang ditawarkan. Apa hadiah menarik yang ditawarkan sempena Birthday Sale! Di PG Mall? Hadiah yang ditawarkan ialah :

Tempat pertama : PG Gold 1g

Tempat kedua : C-wallet bernilai RM100

Tempat ketiga : C-wallet bernilai RM50

Semakin ramai yang membeli belah menggunakan pautan rujukan (referral link) yang dikongsikan, semakin tinggi peluang untuk memenangi hadiah menarik yang ditawarkan oleh PG Mall. Jadi, segera rebut peluang keemasan ini dengan melayari laman sesawang PG Mall.

Yang paling menarik sekali, jangan lupa join FB Live Harian  PG Mall yang menawarkan tawaran menarik. Siapa sahaja yang menonton live di FB PG Mall berpeluang memenangi Cabutan Bertuah setiap hari di mana hadiah yang ditawarkan berbentuk 0.5g emas yang bernilai RM200. 

Hah, apa tunggu lagi. Jom sama sama berbelanja sambil berjimat dengan menikmati pelbagai tawaran yang hebat di PG Mall. Jangan berlengah lagi, jom membeli belah di https://pgmall.my/home sekarang!

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai PG Mall, sila layari :

Website : www.pgmall.my 

Instagram : PGMall.my



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale


Post a Comment

15 Comments

  1. Yayy taksabar nak shopping 29 Jun ni, Nani dah start survey survey dah barang yang nak dibeli.

    ReplyDelete
  2. banyak diskaun, pastu boleh menang emas pula.. adui

    ReplyDelete
  3. Menarik nie Mimi.. macam-macam kelebihan ada bila shoping kat sini kan..

    ReplyDelete
  4. Banyaknya tawaran kempen kali ni. Memang boleh jimat banyak kalau shopping time ni kan. Nak terjah juga lah.

    ReplyDelete
  5. Pg mall ni bagus juga kan.. Mcm2 benefit boleh dptkan kat sini.. Leh berniaga disini dan boleh membeli disini

    ReplyDelete
  6. Ralit kalau bkk pgmall ni..dari sikit nak beli..mcm2 lak terbeli kang hahaha 😆

    ReplyDelete
  7. Baru berjinak-jinak shopping dekat PG mall, ada diskaun sempena birthday sale memang jimat dan best sangat

    ReplyDelete
  8. yeay birthday sales yang sangat berbaloi, bolehla sambar kuali non stick yang dah menjadi idaman lama ni. lagi bersemangat nak masak

    ReplyDelete
  9. Bestnya kalau dapat memang gold bar yang bernilai RM330 tu hehe

    ReplyDelete
  10. Tak sangka PGMall no 3 top emarketplace. Sebelum ni tengok tengok je dekat situ tak beli pape pun. Ni terus rasa nak beli

    ReplyDelete
  11. Menari dan tertarik sungguh, diskaun yg meletup sudahh :)

    ReplyDelete
  12. dapat hadiah emas tu yang syok.hehehhee

    ReplyDelete
  13. Bermula harini ye tawaran menarik tu.
    Nanti nak tengok la apa yang bestnya dekat situ.

    ReplyDelete
  14. Best kan! sekarang lah time nak shopping banyak barang ada sale kan

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com