Monday, November 11, 2019

Pynocare Kembalikan Tona Kulit Sekata Dari Dalam

Pynocare Kembalikan Tona Kulit Sekata Dari Dalam | Bila umur semakin meningkat dan kurang menitikberatkan penjagaan kulit muka, mulalah akan timbul 1001 macam masalah kulit yang kita semua tak nak. Jadi menyampah dan stress pula bila macam macam masalah kulit muka timbulkan. salah satu puncanya apabila melanin yang dikeluarkan berlebihan yang terdedah dengan pancaran matahari.


Apa itu melanin? Melanin merupakan pigmen yang terhasil daripada sel sel melanosit dan memberi warna kepada kulit kita. Penghasilan melanin terjadi di lapisan kulit yang paling dalam dengan bantuan beberapa jenis enzim. Kemudian melanosit membawa melanin ke permukaan kulit dan ia menyumbang kepada warna kulit setiap individu.

Maka, terhasillah kulit wajah yang berbeza bagi setiap individu. Ada yang berkulit hitam manis, kuning langsat dan putih kemerahan.

Tapi jika melanin yang dihasilkan berlebihan itu membuatkan terjadinya bintik bintik hitam dan tona kulit tak sekata terutamanya di bahagian pipi, hidung, atas bibir dan dagu. Bila timbul masalah kulit sebegini pasti kita sibuk mencari produk yang boleh membantu menyelesaikan masalah kulit yang dihadapi. Produk yang mampu menyelesaikan masalah dan memberi kesan yang memuaskan ialah Pynocare. Apa itu Pynocare? Jom baca selanjutnya mengenai Pynocare.

Pynocare Kembalikan Tona Kulit Sekata Dari Dalam



Sebelum itu Mimi nak kongsi dengan korang punca punca masalah kulit berlaku. Antara punca puncanya ialah :
  • Cahaya Matahari : Punca utama
  • Perubahan Hormon : Kehamilan, Pil Kontraseptif
  • Masalah Endokrin : Tiroid, Ovari
  • Kosmetik yang Bertoksik pada cahaya : Merkuri, Asid Salistik
  • Ubat ubatan yang bertoksik pada cahaya : Antibiotik, ubat anti keradangan
Bila berlakunya masalah kulit seperti tona tidak sekata dan bintik bintik hitam pasti membuatkan kita sebagai wanita terutamanya rasa kurang keyakinan nak keluar rumah tanpa sebarang mekap. Ada kalanya nak juga keluar rumah tanpa secalit mekap tapi disebabkan masalah kulit yang dihadapi terpaksa juga mekap untuk sembunyikan masalah kulit yang dihadapi.


Untuk selesaikan masalah yang dihadapi, apa kata amalkan Pynocare. Apa Pynocare tu? Tahu tak korang PYNOCARE BOLEH KEMBALIKAN TONA KULIT SEKATA DARI DALAM. Pynocare merupakan suplemen kesihatan de-pigmentasi yang pertama  merupakan kombinasi ramuan tumbuhan semulajadi yang boleh melindungi kulit daripada penuaan pra matang dan tona kulit tidak sekata. Ia juga kaya dengan antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas dan mengatasi tona kulit yang tidak sekata pada akarnya. Selain daripada itu, Pynocare juga meningkatkan pertahanan terhadap kerosakan kulit yang disebabkan oleh cahaya UV. Bagaimana Pynocare ini bertindak? Hah jom baca selanjutnya.

Pynocare Esen Untuk Tona Kulit Yang Sekata Bagaikan Kristal Dengan MSCC Complex Actisome meningkatkan bioavailability untuk penyerapan yang lebih baik di mana ia menjadi pertahanan dari radikal bebas dan bertindak sebagai pelindung dari sinar UV. Ia telah terbukti secara klinikal untuk mengembalikan tona kulit sekata bagaikan kristal dari dalam.



Pynocare juga membekalkan khasiat kepada kulit dengan :

Ekstrak Kulit Kayu Pain Maritim Perancis  

- kaya dengan procyanidin oligomerik (OCPs) dan bioflavonoid yang berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas.
- berupaya membentuk lebih banyak struktur antioksidan dengan mengitar semula vitamin C dan menghasilkan vitamin E.

Vitamin C

- merupakan antioksidan semulajadi
- melindungi kulit daripada UVA, UVB dan cahaya yang boleh dilihat
- menghalang penghasilan dan pembentukan melanin
- bekerjasama dengan vitamin E

Ekstrak D.Salina

- membekalkan sumber semulajadi yang kaya dengan karotenoid, beta karotena
- merupakan antioksidan semulajadi yang melindungi membran sel dari pengoksidaan lipid dan kerosakan yang disebabkan oleh cahaya UV

Vitamin E

- sebagai antioksidan larut lemak utama yang menghalang pengoksidaan lipid dan menhapuskan radikal bebas
- memberi perlindungan UV serta mengurangkan kesan kesan foto penuaan


Cara Pengambilan Pynocare

Cara nak amalkan Pynocare pun senang dan mudah sahaja. Hanya amalkan  2 kapsul sehari selepas makan. Yang paling penting banyakkan minum air suam tau.


Korang tak perlu rasa ragu ragu dan bimbang untuk mengamalkan Pynocare ni tau kerana Pynocare merupakan produk yang dijamin HALAL. Dan yang paling penting ia terdiri daripada bahan semulajadi dan bebas dari sebarang bahan kimia berbahaya.

Korang yang nak dapatkan Pynocare untuk mengatasi masalah kulit muka yang dihadapi boleh dapatkan Pynocare di semua farmasi terkemuka juga boleh didapatkan secara online di :

21 comments:

  1. Nampak menarik...kepada yang nak consume dan dapatkan pelbagai manfaat bleh la cuba product ni kan..

    ReplyDelete
  2. Bila sesuatu produk itu berasaskan semulajadi, insyaAllah tak ada keraguan di hati kan? Bagusnya ada vitamin C dan E.. memang bagus untuk kulit :)

    ReplyDelete
  3. Kak fas aalute la pada semua yang berani mengambil produk2 kecantikan macam ni.. kak fas cuma makan ubat doktor je haha

    ReplyDelete
  4. Bila umur makin meningkat ni, masalah kulit pon mula lah timbul. Especially jeragat. Macam best je produk ni.

    ReplyDelete
  5. Sesuai rasanya untuk sis ni..almaklum umur dah separuh abad ni memang kulit sering hadapi masalah..keringlah, jeragatlah..geram betoi. Nanti sis survey tgok sesuai tak kalau sis ambik

    ReplyDelete
  6. Nad pun tengah cuba produk ni. Firstime guna produk biolife.. Bahan dia pun bagus

    ReplyDelete
  7. Nampak menarik. Bila umur dah meningkat ni nak2 baru lepas bersalin byk nk kena repair balik. Hehehheheeh. Tq sharing produk best.

    ReplyDelete
  8. Dulu pernah juga makan supplements tambahan dari Biolife ni. Kalau tengok ingredients dia pun bagus2 belaka. Sesuai untuk orang macam sy yg makin meningkat usia ni. Hihi

    ReplyDelete
  9. Dalam bentuk pil ya? Senang nak consume. Bg mereka2 yg inginkan kulit flawless blhlah cuba yg ini

    ReplyDelete
  10. oklah tu biolife mmg dah biasa dalam pasaran. tengok kandungan dia pun acceptable.

    ReplyDelete
  11. Packaging macam ubat, hihi. Baguslah produk ni, dapat bantu jaga kecantikan kulit kita. Yang sudah mencuba, update lah kesan penggunaan..nak tahu juga hehe

    ReplyDelete
  12. Amni tengah consume GLOw dari jenama ni.Glow tu untuk beri kulit sihat dan bersinar dari dalam.Not bad jugak sebab nampak effect terus.

    ReplyDelete
  13. Kadang-kadang kita tak sedar perubahan kulit kita lepas berpanas, lepas bersalin dan lepas meningkat usia. Bila tengok kulit org lain cantik, mereka banyak mengamalkan supliment macam ni. Nak cucuk cucuk tu takut plak kan. hahaha

    ReplyDelete
  14. It looks good! But mind if I know how much & how long I should consume this product for good and better results?

    ReplyDelete
  15. Bahan2 yang diguna penuh dengan khasiat untuk kulit. Yang penting tanpa bahan kimia pulak tu. Boleh consume tanpa was was.

    ReplyDelete
  16. menariknya, sejak dah makin tua memang kulit tak sekata... berbelang lain macam huhuhu

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah mek pun mencuba pynocare ni. untuk dalaman memang amat diperlukan pynocare ni. tak kan mampu dengan skin care aje.

    ReplyDelete
  18. boleh lah try lepas ni kulit pun memang dah tak sekata dah hahaha

    ReplyDelete
  19. sesuai utk kak ni sebab kulit akak mmg tah apa2 kiki

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen.