Panas, Sejuk dan Biasa tapi Kenapa Saya Masih Memilih Aqua Kent Maxx

Panas, Sejuk dan Biasa tapi Kenapa Saya Masih Memilih Aqua Kent Maxx| Apakah yang anda cari dalam penapis air? Antara banyak pilihan di luar sekarang, Aqua Kent mementingkan keperluan pelanggan lebih dan memastikan agar menyediakan perkhidmatan yang memuaskan. Aqua Kent RO Malaysia adalah sistem penapis air yang paling dipercayai di Malaysia. Semua orang amat mementingkan kebersihan air dan agar ia selamat untuk diminum dari semua penapis air. 100% bebas dari bakteria dan kuman. Memilih penapis air yang betul sangat penting jika tidak anda boleh minum air yang mengandungi toksik. Seperti anda lihat, ada 3 penapis yang terdapat dalam Aqua Kent Penapis Air 3 Suhu seperti di gambar bawah:



Memang anda tidak mahu minum air yang telah melalui penapis kotor. Di Aqua Kent, kami menggunakan Teknologi RO Mineral yang membersihkan air sebanyak dua kali sebelum boleh digunakan. Pembersih air kami mempunyai gabungan Reverse Osmosis (RO), Ultraviolet Purifier (UV) dan Ultra Filtration (UF) yang memusnahkan virus dan zarah berbahaya di dalam air. Dengan teknologi baru ini, ia mendorongkan kami untuk memilih dan membeli penapis air yang bagus. Mari kita dapatkannya!



RENTAL DARI RM70/BULAN SAHAJA!!



Apakah kelebihan mengenai Penapis Air ini?

1. 3 Suhu Penapis Air, Panas , Sejuk dan Biasa.

2. Kunci keselamatan kanak-kanak supaya anak-anak anda tidak melecur terkena air panas.

3. Air panas yang digunakan untuk masak maggi, buat teh dan kopi adalah dari air yang bersih. Menggunakan air dari penapis ini, ia akan menambahkan keenakkan minuman anda

4. Air sejuk untuk membuat sirap dan jus. Memudahkan kerja dan jimat masa sebagai contoh ketika Hari Raya kerana tidak perlu meletakkan air di dalam peti sejuk. Dengan penapis Air Aqua Kent ini, anda mendapat air sejuk dengan segera.

5. Air sejuknya memang terbaik.

6. Air biasa. Bagi kanak-kanak just biasanya adalah lebih baik minum air bersuhu bilik biasa. Untuk susu anak anda, anda boleh campur air panas dan air biasa untuk mendapatkan air suam. Sempurna dan lebih mudah daripada mendidih air.

7. 10x lebih baik daripada mendidih air. Ini kerana air didihan tidak mengeluarkan kotoran, bahan kimia dan zarah. Tetapi dengan Penapis Air ini anda boleh mendapatkan AIR BERSIH yang sesuai untuk kanak-kanak dan baik untuk kesihatan anda!


Ada 4 Tahap Penapis airnya iaitu:

SEDIMENT FILTER > CARBON FILTER > SILVER CARBON FILTER > ALKALINE FILTER

Jadi dengan ini anda akan dapat alkaline water dengan HOT COLD AND NORMAL WATER!





Ciri – Ciri Penapis Air Aqua Kent

Tidak sukar untuk memahami bahawa air minuman yang tercemar menyebabkan penyakit. Ia tersebar dari kemudaratan fizikal hingga mental. Jadi, apa yang membuatkan Aqua Kent lebih baik dalam industri penapis air? Kami menggabungkan RO, UV dan UF dalam 6 peringkat pembersihan yang penting untuk menghasilkan minuman air yang selamat! Walaubagaimanapun untuk penapis air Kent Maxx yang saya beli mempunyai sistem Penapisan 4 Tahap. Ringkasan mengenai Penapisan 4 Tahap adalah seperti berikut :


Stage 1 – Sediment Filter: Raw water from the source goes through a Sediment Filter, removing all large suspended particles. These include mud, sand, rust and more
Stage 2 – Activated Carbon Filter: KENT’s specially treated activated carbon further traps chemical pollutants. These include hydrocarbons and foul smells.
Stage 3 – UF Purification: Water is pumped through the Ultra Filtration Purification. UF Purification removes bacteria and cysts that can cause serious illnesses. Keeping your family protected from harmful chemicals.
Stage 4 – UV Purification: As added protection, KENT uses double purification by filtering water one last time through Ultra Violet Purification. This final step removes bacteria and viruses making water finally safe to drink.

Sistem Kawalan Komputer (Secara Automatik)
Penapis Air KENT Maxx dilengkapi dengan operasi kawalan komputer seperti bunyi pengera UV yang memberi amaran kepada anda apabila lampu UV tidak berjalan lancar. Apabila ciri UV ini berhenti bekerja sepenuhnya, bekalan kuasa ke penapis diputuskan secara automatik untuk mengelakkan bekalan air yang tidak bersih.


Sijil dan Anugerah

Penapis air ini telah diuji dan disahkan prestasi dan kualitinya oleh makmal makmal terkenal di dunia, seperti WQA (USA), NSF (Amerika Syarikat) dan ISI. Pencapaian ini memberi jaminan bahawa KENT bukan sahaja memberikan air yang paling bersih tetapi juga dipercayai.



DAPATKAN Aqua Kent dengan 5 cara ini:



Adakalanya memesan pembersih air mendatangkan kesukaran kepada kita. Tetapi Aqua Kent tekad untuk menjadikannya proses yang paling mudah bagi pelanggan mereka. Semua orang tidak suka mengalami kesukaran dalam ketika proses pembelian dan membayar lebih untuk kos kos tersembunyi untuk sesuatu penapis air? Aqua Kent menyediakan perkhidmatan yang sangat mudah dan menyenangkan rakyat Malaysia.

In 5 simple steps, you’d be enjoying Aqua Kent’s freshest, finest water. Here’s how:
Step 1 – Order the Product: See something you like? Simply contact them at +603-4032 2580 or +6019-3211 580. You can also email them at hatim@aquakentro.com.my. Don’t be shy to ask for information before you purchase! They provide advice for the most suitable product of your needs.
Step 2 – Product Discussion: Before delivery, they also walk their clients through the entire process of purchasing, installing, and maintenance. After that, they confirm a date for the installation appointment.
Step 3 – Installation: Simply wait for their experienced technicians to drop by and provide a hassle-free installation. All of the products come with free delivery.
Step 4 – Enjoy Clean Water: Once you’re satisfied with the installation, only then you make cash payment, bank transfer or cheque to complete your purchase. They want to ensure quality service worth paying till the end!
Step 5 – After-Sales Service: Aqua Kent provides amazing after-sales service. That’s right! After installation, you’ll receive a call scheduling a SERVICE! This includes cleaning your water purifier thoroughly. They will remove all the dirty filters and do a backwash to remove all the dirt so your water doesn’t get filtered with impurities. How gross!



Saya telah menyarankan kepada kawan kawan saya untuk beli Penapis Air dari Aqua Kent RO Sahaja. Anda bila lagi?

Read more About the Kent Maxx here  : http://www.aquakentwaterfilter.com.my/kent-maxx/


Visit us at Google + :  https://plus.google.com/+KentRoMsiaPurifiers

Visit us at Facebook here : https://www.fb.me/AquaKentROMalaysia

Get Behind the Scenes on Our Instagram : https://www.instagram.com/aquakentromalaysia/

Post a Comment

11 Comments

  1. Assalamualaikum Wrmbth

    Apa khabar & salam isnin yang ceria sis mimi

    bagus ya ada penapis air yang boleh buat banyak kerja

    tak payah nak masak air lagi

    ReplyDelete
  2. My friend is also using this Aqua Kent water filter brand . Seems really good , they come and service regularly , their system also all automatic so don't need to worry about anything.The 3 tap filtered water dispenser is nice but I also think I need the more high end version . Will consider the Kent Maxx from @aquakentromalaysia. Thank you for the great article.

    ReplyDelete
  3. Wah penapis air aqua kent ni bagus la. Kena beli cepat.

    ReplyDelete
  4. Saya memang nak tukar penapis air dalam rumah saya sebab airnya tak berapa bersih untuk di minum..lepas baca artikel ni rasanya nak cuba beli dari aqua Kent.. Sebab ciri cirinya yang bagus

    ReplyDelete
  5. Xdelah Mahal sgt rm70 sebulan ye

    ReplyDelete
  6. Macam-macam jenama penapis air skang ni.

    ReplyDelete
  7. Nak beli penapis air aqua kent ni la lepas baca semua ni . Terima kasih until review aqua kent maxx ni tq

    ReplyDelete
  8. Best la penapis air aqua kent ni . Nak beli la

    ReplyDelete
  9. Alang alang tengah mengushar penapis air ni..boleh dipertimbang ngn family acano~ sebab harga pyn tak membebankan

    ReplyDelete
  10. Perkongsian info yang sangat membantu 👍 Terima kasih. Bagus sangat guna penapis air ni. Cepat je nak minum 😍 Artikel ni pun okay gak kalau nak rujuk untuk survey lebih lagi pasal penapis air Aqua Kent https://fazillahasyikin.blogspot.com/2022/07/aqua-kent-brand-with-best-services.html

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com