Tampil Berbeza dengan Ephyra Lips

Tampil Berbeza dengan Ephyra Lips | Sekarang ni kan dah macam cendawan tumbuh pula founder mengeluarkan lipstick jenis matte. Jadi trend sekarang ni. Ephyra pun ada mengeluarkan lipstick jenis matte tau iaitu Ephyra Lips. Siapa yang tak kenal dengan jenama Ephyra kan? Satu jenama besar yang memang dikenali ramai.Ephyra Lips mempunyai lima rona warna yang berbeza dan memikat hati iaitu Whisper Nude, Pink Peony, Amber Rose, Red Kiss dan Scarlett Plum. Korang yang nak tampil berbeza dengan Ephyra Lips bolehlah dapatkan Ephyra Lips cepat.

Sana sini sibuk duk promote Ephyra Lips, so, haruslah grab kan. Nak juga merasa pakai Ephyra Lips. Mimi beli sekali tiga terus iaitu Whisper Nude, Amber Rose dan Pink Peony. Lagi dua warna tu belum beli lagi. Akan datang in shaa Allah pasti beli.


Bila pakai Ephyra Lips ni nampak berbeza pula muka...hahaha...Yela warnakan mempengaruhi penampilan seseorang. 


Sesekali kena berani tampil berbeza dengan warna lipstick yang baru. Selalu asyik pakai lipstick yang ikut warna darah saja. Sesekali kena tampil dengan style baru pula. Pakai Ephyra Lips ni memang best tau. Bila sapu lipstick di bibir rasa smooth dan moisture saja lepas tu baru nampak warna tu jadi matte kat bibir. Bau pun wangi saja tau.

Korang dah beli Ephyra Lips juga ke?Kalau belum beli, cepat cepat beli. Memang best tau.

Post a Comment

3 Comments

  1. Cantiklah ummi pakai pink peony Tu nampak remaja sgt

    ReplyDelete
  2. Best..best..akak kalau bab lipstik memang suka je..tak sangka Ephyra pun kuarkan lipstick

    ReplyDelete
  3. Nampak cantik! heheee~
    Nice one ! Ok, ingatkan ada minuman je..jarang singgah web dorang

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com