Thursday, July 10, 2014

Petua 8P untuk Kebahagian Suami Isteri



Petua Ustazah Nor Bahyah nih memang terbaik...Kalau salah satu petua di atas kurang memang akan jadi something walaupun tak besar tapi tetap ada pincang sikit...

So,kena amalkan semua petua kat atas..Bukan untuk isteri aje,suami pun kena jugak. Untuk yang bujang sila praktikkan bila dah berkahwin nanti ye...Dilarang praktik pada pasangan gf/bf  hehehe...

22 comments:

  1. Perkongsian bermanfaat Mimi.. tq sharing :)

    ReplyDelete
  2. Salam Pink Ummi, terima kasih.. pas baca petua 8P ni.. kite lebih bahagia dan eratan kasih sayang lebih lagi dgn suami kita.. InshaAllah...

    ReplyDelete
  3. kalaulah kita dapat mengamalkannya, Insyaallah..

    ReplyDelete
  4. Semuanya berguna,..diamalkan InshaAllah bahagia...tq yaa..

    ReplyDelete
  5. harus print letak kat dalam bilik tidur nih. hehehehe

    ReplyDelete
  6. sgt2 setuju dgn kata2 ustazah yg last tu

    ReplyDelete
  7. Tu diaa..petua! Hehe. Thanks for sharing k.mimi. :D

    ReplyDelete
  8. bolehla amalkan lepas kahwen. hihi

    ReplyDelete
  9. perkongsian y indah..jom amalkan 8P

    ReplyDelete
  10. tq ats perkongsian yg sngt berguna ni.
    Tifaanvar

    ReplyDelete
  11. terima kasih mimi..

    pernah dengar orang pejabat agama cerita, sekiranya ada pasangan yang mempunyai masalah rumahtangga dan rujuk pejabat agama, soal pertama ditanya ialah bagaimana hubungan mereka dengan ALLAH.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen.