Mimi Azirah
Showing posts from August, 2013Show All
Resipi Nasi Goreng Tomyam
Pin it

Resipi Nasi Goreng Tomyam | Mimi dah janji nak share resipi dengan korang kan? Sorry lambat sikit up entry resipi nasi goreng. Faham faham sajalah bila berehat panjang ni. Sibuk bukna main lagi kan. Seperti dijanjikan, kali ini Mimi nak kongsi dengan semua resipi nasi goreng tomyam yang sangat m…

More>>
Resipi : Mee Sup Udang
Pin it

Hari Isnin lepas saya buat mee sup udang untuk jamu jiran saya yang nak datang beraya rumah kan...Sebelum masak saya akan tengok bahan yang ada kat rumah..So, bila dah tengok bahan bahan yang saya decide buat mee sup udang ajelah...Senang dan ringkas... Gambar sambal cili kicap takde la...Te…

More>>