Gigi Putih dan Sihat Dengan Tooth Beauty Kit

Gigi Putih dan Sihat dengan Tooth Beauty Kit | Siapa yang tak nak gigi putih berseri dan sihat kan? Semua orang ingin memiliki gigi yang putih. Tahu tak korang sekarang ni kan ada produk yang mampu memutihkan gigi kita tau. Tak percaya? Jom baca entry ini selanjutnya bagaimana nak dapatkan gigi putih dan sihat dengan Tooth Beauty Kit.


GIGI PUTIH DAN SIHAT DENGAN TOOTH BEAUTY KIT




Banyak faktor yang menyebabkan gigi kuning antaranya faktor pemakanan, merokok dan sebagainya. Bila gigi kuning pastinya kita akan merasa kurang keyakinan untuk berdepan dengan orang malahan buat kita tidak rasa selesa untuk bercakap dengan orang lain. Pastinya kita akan berusaha mencari jalan macam mana nak putihkan gigi. Antaranya ialah mencari tips putihkan gigi dengan selamat di media massa.

Mimi nak berkongsi dengan korang cara putihkan gigi dengan berkesan. Caranya ialah korang boleh cuba Tooth Beauty kit iaitu COMBO GIGI BERSINAR yang mempunyai 2 produk iaitu SUPER CARBON dan PEN PEMUTIH GIGI.

Untuk pengetahuan korang set pemutih gigi ini salah satu produknya ialah SUPER CARBON. Apa itu SUPER CARBON? Mesti korang nak tahu apa itu SUPER CARBON kan? Selamat atau tidak menggunakannya. Yalah takut gigi terhakis ke apa kan. Korang tak perlu risau menggunakan SUPER CARBON kerana ia merupakan serbuk arang di mana ia adalah cara paling selamat dan terkawal  kerana ia dari bahan semulajadi dan tidak menghakis.

SUPER CARBON ini ada kelebihannya tau korang. Antara kelebihan SUPER CARBON ialah :


  • Melindungi gusi dari jangkitan bakteria
  • Meneutralkan masalah nafas berbau
  • Menghilangkan karat karat pada gigi
  • Menstabilkan pH dalam mulut 100% dari bahan semulajadi
  • Mencegah masalah kaviti
  • Menguatkan gigi
  • Mendapat kelulusan KKM

KELEBIHAN PEN PEMUTIH GIGI 




Okey, korang dah tahu dengan lebih jelas apa itu SUPER CARBON kan? Sekarang Mimi nak share dengan korang mengenai PEN PEMUTIH GIGI pula. Apa itu PEN PEMUTIH GIGI? PEN PEMUTIH GIGI adalah sejenis pen yang mengandungi gel khas untuk memutihkan gigi kerana ia merupakan alat pemutih gigi yang berkesan.

Antara kelebihan pen pemutih gigi yang selamat perlu korang tahu ialah :

a) Gel berkualiti tinggi ini tidak sama sekali merosakkan enamel tapi ia membuang kotoran yang melekat padanya.

b) Bahan yang digunakan telah melalui ujikaji. Mempunyai sijil CE, MSDS & FDA. Probabiliti pengguna yang mengalami masalah gigi sensitif dan iritasi adalah terlalu kecil.

c) Senang dibawa dan mudah dipakai

d) Mempunyai kelulusan KKM



Korang tidak perlu ragu ragu menggunakan PEN PEMUTIH GIGI kerana ia adalah Halal tau. Bahan bahan yang digunakan telah pun dirujuk sebelum di ambil dari kilang. Jadi tiada unsur unsur haram digunakan. Bahan yang digunakan dalam produk ini adalah sama digunakan oleh para doktor gigi dalam proses cuci gigi atau servis gigi. Penggunaan PEN PEMUTIH GIGI ini juga tidak ada kesan sampingan.

Mesti korang nak tahu juga kan apakah bahan yang digunakan dalam PEN PEMUTIH GIGI ini. Untuk pengetahuan korang, terdapat dua jenis pen pemutih gigi iaitu jenis Peroxide iaitu ia menghakis tetapi tidak berbahaya dan Non-Peroxide yang tidak menghakis. Jadi, bahan yang digunakan adalah Non-Peroxide. Produk yang mengandungi Peroxide tidak diterima masuk ke negara Eropah atas sebab sebab tertentu. Hanya Non-Peroxide sahaja yang dibolehkan.



Satu set pemutih gigi yang berkesan ini boleh tahan sehingga 60 kali sapuan pada gigi di mana jika seminggu tiga kali sapuan boleh tahan sehingga 2 hingga 3 bulan. Jimatkan? Nampak kecil tapi tahan lama.

Oh ya, untuk makluman korang kesan awal pemutih gigi boleh dilihat seawal 1 hingga 2 minggu penggunaan bergantung kepada konsistensi pemakaian dan penjagaan minuman seperti kopi, nescafe dan sebagainya. Kesan pada gigi juga boleh jadi kekal jika penjagaan gigi diutamakan di mana produk ini membersihkan atau membuang daki kuning pada gigi supaya kelihatan putih atau cerah seperti sediakala. Jadi, amat penting mendisiplinkan diri untuk menjaga dan mengekalkan gigi putih berseri. Tapi perlu diingatkan produk ini bukanlah produk yang dapat mengekalkan kerana ia bukan seperti cat mewarnakan untuk kekal.

Sebelum korang mengimpikan nak dapat gigi yang putih dan bersih, korang perlulah tahu apa dan bagaimana cara dapatkan gigi yang putih terlebih dahulu. Ini tidak, cakap nak gigi putih berseri tapi diri sendiri tak ada disiplin menjaga kebersihan gigi. Betul tak?



Mesti korang dah tak sabar nak memiliki dan ingin mengetahui cara putihkan gigi dengan selamat tanpa perlu ragu dan was was kan? Okeylah, korang boleh dapatkan Tooth Beauty Kit ini dengan harga hanya RM70.00 sahaja tau korang. Murah kan? Harga mampu milik tau. Nak gigi putih dan cantik berseri, cepat cepat dapatkan Tooth Beauty Kit. Produk terbaik untuk putihkan gigi dengan selamat dan berkesan.

Cara untuk buat pembelian Tooth Beauty Kit ini mudah sahaja korang. Korang boleh klik terus link whatsapp yang Mimi sertakan di bawah ni.


Untuk maklumat lanjut mengenai produk pemutih gigi ini, korang juga boleh layari :

Post a Comment

18 Comments

  1. Wah rabia gigi dah putih dah.cuma kadang2 ada karies gigi.that why rabia pergi klinik gigi tu.

    ReplyDelete
  2. kecil2 cili api.. tahan lama rupanya harga pun ok

    ReplyDelete
  3. Menarik product ni..harga pun reasonable...nak cuba la..kadang penggemar kopi pun gigi akan jadi kuning kan?

    ReplyDelete
  4. Wahhh menariknya ada kit macam ni.. senang nak bawa kalau pergi travel ke kan.. macam nak cuba lah :)

    ReplyDelete
  5. Hilma byk tgk psl pemutih gigi ni..takut jgk nak try tp yg ni ade sijil halal n kelulusan kkm..rasa selamat jgk..mayb nnt blh try la hehe

    ReplyDelete
  6. kalau berkesan memang terbaik la

    ReplyDelete
  7. menarik pakaging dia. sekarang macam-macam produk untuk putihkan gigi. thanks for info by me https://cakapsinilah.blogspot.my/

    ReplyDelete
  8. senang la lepasni nak putihkan gigi.airah memang pentingkan penjagaan gigi sebab nanti nak senyum nampak gigi pun tak risau dah

    ReplyDelete
  9. Comelnya warna favorite lak tu pink. Jarang nak ada set penjagaan gigi macam ni. Nak dapatkan lah juga satu. Menarik sangat.


    www.liahasty.com

    ReplyDelete
  10. Menarik jugak produk ni. Kecik... Pastu tahan lama pulak tu.

    ReplyDelete
  11. comel la packaging produk ni. bagus yer tahan lama, dan affordable juga. wajib try ni

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum salam isnin dari saya. Singgah blog walking :) Gigi putih semua orang mahu

    ReplyDelete
  13. Senyuman menawan hasil dari gigi yang puith dan sihat.

    ReplyDelete
  14. Comelnye set nehhh..mcm bleh buat hadiah jee..

    ReplyDelete
  15. macam nak cuba pulak tooth beauty kit ni...

    ReplyDelete
  16. The packaging is so nice. Feel like trying the beauty kit so I can save money for scaling.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com