Rose Face Serum Zeeta Produk Terbaik Untuk Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat

Rose Face Serum Zeeta Produk Terbaik Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat | Wanita dan kecantikan berpisah tiada. Nak cantik perlulah menjaga kecantikan dalaman dan luaran. Berkenaan kecantikan luaran pastinya penjagaan kulit wajah yang sihat dititikberatkan. Bila kulit wajah ada jeragat,jerawat dan parut jerawat pasti membuatkan kurangnya keyakinan seseorang itu. Mimi nak share dan kenalkan korang dengan satu produk yang boleh mengatasi masalah tersebut. Terbukti Rose Face Serum Zeeta produk terbaik hilangkan jeragat dan parut jerawat.

ROSE FACE SERUM ZEETA PRODUK TERBAIK UNTUK HILANGKAN JERAGAT DAN PARUT JERAWAT

Produk Terbaik Untuk Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat
Rose Face Serum Zeeta Produk Terbaik Untuk Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat


Tak perlu membazirkan masa dan wang beratus ringgit untuk cari dan beli produk berharga ratusan ringgit hanya untuk hilangkan jeragat, jerawat dan parut jerawat. Kenapa perlu membazir wang ratusan ringgit jika Rose Face Serum Zeeta yang mampu milik ini boleh membantu mengatasi masalah yang dihadapi. Nak tahu bagaimana cara hilangkan jeragat paling berkesan, cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat dan bagaimana nak hilangkan parut jerawat? Sudah tentulah Rose Face Serum Zeeta jawapannya.

Bagi mereka yang masih belum mengenali apa itu Rose Face Serum Zeeta, jom kenali dengan lebih dekat produk magik ini. Rose Face Serum Zeeta ini merupakan serum muka berasaskan Rose Organik No.1 Di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat sepantas 14 hari*.


Produk Terbaik Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat
Rose Face Serum Zeeta Produk Terbaik Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat


Kelebihan Rose Face Serum Zeeta pula seperti berikut : 
• Mengandungi Vitamin E,Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang sangat penting untuk melindungi kulit dari kesan panas cahaya matahari.


•Semburan yang halus untuk serapan maksimun,menyamai teknologi nano.


• Vitamin E 30,000 iu

• Serum semburan NO.1 tidak meleleh dan tidak melekit.

• Parut jeragat hilang seawal 7hari


ROSE FACE SERUM ZEETA PRODUK TERBAIK HILANGKAN JERAGAT DAN PARUT JERAWAT



Hah, dah tahu kan apa itu Rose Face Serum Zeeta dan kelebihan menggunakannya. Mesti korang nak tahu kandungan nutrisi hebat yang terdapat dalam Rose Face Serum Zeeta kan? Jom kenali dengan terperinci kandungan nutrisi yang ada pada Rose Face Serum Zeeta ni.

Produk Terbaik Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat
Rose Face Serum Zeeta Produk Terbaik Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat

Vitamin E : 

Bertujuan untuk block radikal bebas dari udara, di mana ia disebut anti oksidan. Radikal bebas penyebab terjadinya proses penuaan pada kulit. Kita boleh mengurangkan kedutan dsri berlaku denhan cepat dan menjaga sel kulit muka agar kekal muda sekiranya kita boleh mengelakkan radikal bebas dari kulit.


Vitamin C : 
Seperti Vitamin E, Vitamin C juga kaya dengan anti oksidan. Namun peranan Vitamin C ialah mengaktifkan sel muka untuk menghasilkan kolagen iaitu molekul penting untuk kulit yang sihat. Vitamin C juga berperanan merawat UltraViolet (UV) kerana UV merosakkan kulit muka yang dikenali sebagai photodamage.
Omega 3 (Makan dan sapu) :
Kulit kita sememangnya memerlukan fatty acid seperti Omega 3 untuk mengekalkan kelembapan, normalkan pengeluaran minyak dan untuk mengekalkan keelastikan kulit. Omega 3 amat penting melindungi kulit dari photodamage dan kesan sunburn. Omega 3 di dalam minyak ikan akan pergi ke hati dan di proses seterusnya akan ke kulit untuk fungsi yg sama. Manakala Omega 3 yang kita sapu pada kulit akan pergi ke kulit dengan lebih cepat.
Omega 6 : 
Omega 6 pula kaya dengan linoleic acid, bersifat ringan dan minyaknya rasa nipis. Peranannya ialah menyuburkan kulit wajah tetapi tidak rasa berminyak. Tujuannya untuk mengekalkan fungsi kulit sebagai pelindung muka kita dan mengurangkan sel kulit dari mengelupas. Mereka yang mempunyai masalah jerawat adalah kerana kurangnya linoleic acid pada kulit muka. Disebabkan itulah kulit muka kurang keupayaan “melindungi” dan mudah di serang bahaya dari uv dan toksid udara.

Oleh kerana itu, Rose Face Serum Zeeta dicipta dan diformulasikan dengan empat nutrisi ini. Apa yang best, Rose Face Serum Zeeta spray menggunakan teknologi yang sama dengan teknologi Nano. Bila spray ia tidak akan meleleh, tersembur cantik pada kulit muka dan meresap secara perlahan lahan. Paling penting ia tidak meninggalkan rasa melekit. Jadi tidak hairanlah, kalau Mimi katakan Rose Face Serum Zeeta ini merupakan produk terbaik untuk hilangkan jeragat 2017 dan juga produk terbaik untuk hilangkan parut jerawat 2017.


Produk Terbaik Hilabgkan Jeragat dan Parut Jerawat
Rose Face Serum Zeeta Produk Terbaik Untuk Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat

ROSE FACE SERUM ZEETA PRODUK HILANGKAN JERAGAT DAN PARUT JERAWAT


Okey, kita dah tahu apa kelebihan dan kandungan nutrisi yang terdapat pada Rose Face Serum Zeeta. Untuk menyakinkan korang Rose Face Serum Zeeta ini merupakan produk terbaik untuk hilangkan jeragat dan parut jerawat 2017 apa kata kita tengok pula antara testimoni pelanggan yang telah menggunakannya.


Untuk lebih testimoni Rose Face Serum Zeeta boleh klik SINI.


Produk Terbaik Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat
Rose Face Serum Zeeta Produk Terbaik Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat

Seperti yang Mimi beritahu sebelum ini, tak rugi pun korang memiliki Rose Face Serum Zeeta ini kerana harganya yang mampu milik tau. Tak perlu membazir wang sampai beratus ringgit untuk dapatkan produk terbaik unuk hilangkan jeragat dan parut jerawat. Ia kerana Rose Face Serum Zeeta boleh didapati dengan harga sebotol RM50 sahaja tidak termasuk postage. Boleh tahan selama 2 bulan bergantung kepada kekerapan pengguna menggunakannya. 

Untuk mengetahui lebih lanjut Rose Face Serum Zeeta, boleh layari laman web dan media sosial seperti berikut : 

Media Sosial:

Facebook page: ZEETA PAKAR MAWAR
Instagram: @zeetaofficial
Whatsapp untuk order: 019-2209069

Keyword : 
-Cara hilangkan jeragat paling berkesan
-Cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat
-Bagaimana nak hilangkan parut jerawat
-Produk terbaik untuk hilangkan jeragat 2017
-Produk terbaik untuk hilangkan parut jerawat 2017

Post a Comment

12 Comments

  1. Macam-macam produk nak cantik. Moga produk ni menjadi salah satu solusi kepada orang yang mengalami masalah parut dan jerawat

    ReplyDelete
  2. Terbayang bau ros yang wangi tu. Zeeta ni unisex kan? Lelaki wanita boleh guna :)

    ReplyDelete
  3. best ni nak cuba sbb organik...

    ReplyDelete
  4. Nampaknya bagus jugak produk ini..salam singgah join contest yg sama.

    ReplyDelete
  5. terimakasih atas informasinya, jangan lupa kunjungi
    https://goo.gl/SuzDjN

    ReplyDelete
  6. xelok muka ada jerawat ni..kena rawat dgn serum ini..

    ReplyDelete
  7. Memang best pakai serum yang tidak melekit. nak pakai spray² je

    ReplyDelete
  8. RFS terbaik 👍👍👍 tak pernah lagi tgok serum jenis spray. Semoga berjaya kak mimi 😊

    ReplyDelete
  9. Namanya pun rose.. Mesti wangi kan.

    ReplyDelete
  10. Saya tengok testimoni, banyak feedback positif dan ramai yang berpuas hati dengan kesan serum ni. Harga pon tidak terlalu mahal.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com