Isnin, 4 Ogos 2014

21 ulasan:

  1. alamak, x nampak sangatlah kak. saya ni dah lah mata empat. sobs

    BalasPadam
  2. awk... kita dh pakai mata 4 pun tak nmpk lg tulisa kabus... huhu..

    BalasPadam
  3. Tak puas nak membacanya. Kurang jelas tulisannya. Huhu.. But nice sharing.

    BalasPadam
  4. share yg bagus... kadang kite tak perasan apa yg kite buat tuh unsur2 sombong

    BalasPadam
  5. selalunya geram dgn org bodoh sombong. tak berkawan pun tak apa.

    BalasPadam
  6. Salam Mimi....selamat hari raya dr kak atie sekluarga yer

    t/kasih jg atas pengkongsian info ini..InnshaaAllah,kak atie tak sombong :)

    BalasPadam
  7. Huhu..nice sharing kak. :) kalau sifat menyombong tak di ubati. Kemane kita pegi pun org tak suka.

    BalasPadam
  8. Salam Aidil Fitri Mimi..

    terima kasih atas perkongsian tu..sifat sombong memang tak bawa kpd kebaikan dlm kehidupan kita ; kita kena mencari bahagia..org yg bahagia adlh org yg blh mengambil pengajaran drpd hari kelmarin, menghalang dan mengawasi terhadap diri sendiri, menyiapkan diri utk kehidupan kubur dan selalu berasa diawasi oleh Allah swt baik pd saat terang terangan mahupun tersembunyi..wallhu a'lam

    www.nazlee.com


    BalasPadam
  9. Peringatan yg baik... Slmt hari raya Kak ummi ...

    BalasPadam
  10. perkongsian yang berguna kak..tapi sepet mata membacanya..hehe

    BalasPadam
  11. saya pn x dpt baca :(

    tifaanvar

    BalasPadam
  12. tak payah nak sombong sgt. kita semua sama

    BalasPadam
  13. buan jauh jauh penyakit sombong tu. tak bermanfaat pun kan kak.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.