Petua 8P untuk Kebahagian Suami Isteri



Petua Ustazah Nor Bahyah nih memang terbaik...Kalau salah satu petua di atas kurang memang akan jadi something walaupun tak besar tapi tetap ada pincang sikit...

So,kena amalkan semua petua kat atas..Bukan untuk isteri aje,suami pun kena jugak. Untuk yang bujang sila praktikkan bila dah berkahwin nanti ye...Dilarang praktik pada pasangan gf/bf  hehehe...

22 comments:

  1. Salam Pink Ummi, terima kasih.. pas baca petua 8P ni.. kite lebih bahagia dan eratan kasih sayang lebih lagi dgn suami kita.. InshaAllah...

    BalasPadam
  2. kalaulah kita dapat mengamalkannya, Insyaallah..

    BalasPadam
  3. Semuanya berguna,..diamalkan InshaAllah bahagia...tq yaa..

    BalasPadam
  4. harus print letak kat dalam bilik tidur nih. hehehehe

    BalasPadam
  5. Tu diaa..petua! Hehe. Thanks for sharing k.mimi. :D

    BalasPadam
  6. tq ats perkongsian yg sngt berguna ni.
    Tifaanvar

    BalasPadam
  7. terima kasih mimi..

    pernah dengar orang pejabat agama cerita, sekiranya ada pasangan yang mempunyai masalah rumahtangga dan rujuk pejabat agama, soal pertama ditanya ialah bagaimana hubungan mereka dengan ALLAH.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.