Puding Roti hasil air tangan PU yang entah ke berapa...hehehe (^_^)

Malam tadi PU saja saja gatal tangan buat puding roti....Alhamdulillah jadi....Bawak kat office kawan kawan puji sedap..Bangga sekejap...


Nampak tak kismis hitam yang bertimbun timbun kat puding roti PU nih ha.....Nampak berkilat kilat lagi puding roti nih kan....Senang aje nak buat puding roti....

Nota kaki* PU tak makan banyak puding roti nih sebab cepat mual..Yelah, banyak guna roti dengan susu kan...Tuh yang mual...hehehe

6 comments:

  1. wah umi puding roti ni mmg feveret saya... sedapnyer umi... lama dah x buat...

    BalasPadam
  2. wah..PU la ni buat ape2 semua menjadi la..mmg sedap puding ni dan simple jer nk buat..

    BalasPadam
  3. Hihihi! Cik Senow suka makan benda ni... Sedap woooo = D

    BalasPadam
  4. a'aa kalu byk susu kdg2 kita cpt rs mual.. tp mcm sy yg tgh mngandung.. mkn xhengat ni.. mual pun jd xrs... asyik rs sedap je.. ahhahah

    BalasPadam
  5. sedapnya...bagilah resipi PU...Cr nak try cuba wat..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.