Selasa, 1 November 2011

Air tanganku khas untuk incik hubby


Nampak ringkas tapi puas hati sesangat dapat sediakan menu menu nih untuk incik hubby sebelum dia balik bertugas dalam hutan......Banyak banyak menu kat atas nih PU paling suke sambal belacan tuh cuz PU mik resipi nenek a.k.a mak PU...Bahan bahan yang digunakan ada ubah sikit la...Tapi rasanya memang melet0p....

Pasni nak try menu baru tapi kena tunggu incik hubby balik la....Kalau incik hubby takde memang PU tak masak. I makan roti aje tau.....

1 ulasan:

  1. ini pun dh cukup berselera dah ni pu.. dgn ikan n ada sambal pulak tu.. perghhhh meleleh.. hihii

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.