Santai : Garangnya isteri

Santai : Garangnya isteri

suami : ayang, abang nak kahwin lagi boleh?
isteri : boleh,tapi syaratnya kena belajar grammar english dulu
suami : err...aaaa, ok.
isteri : satu tu "singular" dua atau lebih " plural",kan?
suami : betul...
isteri : one car sebagai singular

, two cars pula sebagai plural.Apa bezanya?
suami : ohhh...tambah huruf "s" utk yg plural tu kan?
isteri : betul tu..sama juga la untuk abang.
suami : macam mana pula boleh sama?
isteri : satu isteri abang mampu, jika dua isteri dah jadi plural, maka abang MAMPUS ,tambah "s" je, kan.

11 Comments

  1. heheee..saya pn ade tbca dekat FB kih2..pndai bini dia jerat sisuami ^_^

    ReplyDelete
  2. Hello PinkUmmi, I love your this lively sense of humour.
    Ha ha ha....thats a good one too.
    You have a great week and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  3. hehhehe.. maknenye tak boleh la tu kan..

    ReplyDelete
  4. hahahaha..haah la..tak perasan la...bgus2x..slmt sedar suami yer.. ^___^

    ReplyDelete
  5. hahhahhahah gelak kak ina baca dialog ni.. hihi

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
Mimie