PERCUMA SAMPUL DUIT RAYA, DENGAN MEMBELI YASIN MURAH 50SEN

PERCUMA SAMPUL DUIT RAYA, DENGAN MEMBELI YASIN MURAH 50SEN| Haiiiii semua..... SALAM Jumaat! Bulan Ramadan bakal tiba, memasing  dah mula menyiap sediakan diri untuk menyambung kedatangan bulan yang mulia ini, bulan Ramadhan! Ada yang dah siap-siap buat bajet baju raya, tudung raya, kuih raya, sampul duit raya dan tidak lupa juga untuk bersedekah.

PERCUMA SAMPUL DUIT RAYA, DENGAN MEMBELI YASIN MURAH 50SEN

Cerita bab sedekah ini, ada orang suka bersedekah dengan cara memberi duit. Ada juga yang suka sedekahkan buku yasin di surau, masjid atau di majlis kenduri kendara.  Bagi yang suka sedekahkan surah yassin. Berita baik untuk pelanggan yang membeli YASIN MURAH 50 sen dengan URBAN SHOPS. 




Macam mana nak dapatkan sampul duit raya PERCUMA dari Urban Shops ni? Senang je!!! Dengan setiap pembelian 100pcs YASIN MURAH 50sen secara automatik akan menerima SAMPUL DUIT RAYA PERCUMA!






Bukan sekeping, dua keping je korang akan dapat sampul duit raya PERCUMA tau. Tapi.... 10 KEPING uollllsss

Penghantaran Seluruh Negara

Apa yang menarik tentang Yasin Murah di Selangor ni, kalau korang berada kat utara, selatan, pantai timur dorang boleh hantar door to door delivery. Kalau korang duduk area Selangor ni, dan tak nak terima melalui pos. Takpe.. jangan risau. Ada juga perkhidmatan Cash On Delivery (COD) pada setiap hari Isnin - Khamis (by appointment ) 



Close up. Cantik tak? Oleh kerana seller minat brand Coach, so sampul duit raya pun tema Coach jugak lah. While stock last and limited time je tau. Siapa cepat...dia dapat












Macam mana nak beli? 

Korang boleh Whatsapp je ke www.wasap.my/60126460421 atau www.wasap.my/601151044524 dan terus bagitau kat seller "Saya nak Yasin murah !" 

Korang juga boleh beli direct melalui Shopee atau Facebook untuk dapatkan POSTAGE PERCUMA dan boleh juga membuat pembayaran menggunakan KAD KREDIT / DEBIT. Mudah sangat ni kan !

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :



Post a Comment

17 Comments

  1. bagus ni..nanti nak buat kenduri ingat nak bagi goodies sikit..boleh la beli kat sini

    ReplyDelete
  2. Dah le murah, boleh bersedekah banyak-banyak dan amal jariah ni berterusan pula setiap kali orang membaca Yasin ni.. Subhanallah.. Ada free gift tu yg best.. Free gift dunia ada, Free gift akhirat pun ada nih

    ReplyDelete
  3. Murah gila kan Mimi.. mana nak dapat harga Yasin murah macam nie siap dapat percuma sampul raya lagi tu..

    ReplyDelete
  4. Menarik sungguh Yasin ni, nak tempahlah nanti untuk kenduri anak buah.

    ReplyDelete
  5. Cantiknya surah Yassin dengan angpau tu. Ingat nak beli jugak la utk sedekahkan dekat org utk arwah nenek...

    ReplyDelete
  6. Murahnya buku Yaasin tu, beli buat wakaf pun menarik gak ni.

    ReplyDelete
  7. Waaa.. Boleh order ni. Murah yasinnya. Kalau beli banyak, boleh la sedekahkan pada masjid ke.
    Umah mil selalu buat bacaan yasin.
    boleh juga belikan letak disana.

    ReplyDelete
  8. ni sangat bagus ni jadikan goodie bag kepada tetamu yang majlis tak kisah lah kenduri kahwin ke atau doa selamat juga boleh untuk akikah anak. sangat sesuai dan mudah nak bawa kemana-mana....

    ReplyDelete
  9. murah dan sweetnya cover yasin ni. Siap boleh dpt free sampul duit raya lagi tu. Offer yg menarik! Beli dan sedekah ke masjid2 bulan puasa nanti insyaAllah berganda2 pahala dapat.

    ReplyDelete
  10. Murah yasin ni.. Order banyak-banyak ni bgus ni. Mesti orang akan buat kenduri kan nanti.. Dapt free sampul raya tu..

    ReplyDelete
  11. Wow the design are so pretty, it's really fun to customized our own green packets, can try for this upcoming raya.

    ReplyDelete
  12. Terima kasih atas perkongsian..memang nak mencari sampul raya pun. Alang2 ada jual Yasin dpt sampul ni why not beli dr sini kan, Yasin dapat n sampul pun dapat

    ReplyDelete
  13. cantik-cantik betul sampul raya tu. sesuai sangatlah sebab hari raya pon dah nak dekat. anak buah pulak ramai. dah tiba masa nak kena hulur duit raya. bolehlah nanti shopping buku yassin nie. design nya pon cantik2

    ReplyDelete
  14. Nanti emi tunjuk kat kawan emi. Dia tengah cari yasin murah2 untuk jadikan doorgift kawen dia. 50sen ni kira murah la , siap dapat free sampul raya.

    ReplyDelete
  15. Cantik dan murah, senang nak bawa mana2 je.

    ReplyDelete
  16. Murah laa..adik saya nak kawen raya haji nanti..boleh laa suruh dia beli dengan urbansshop..best juga dapat sampul raya free..boleh guna utk hari raya nanti

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com