Persiapan Gerai Sempena Jamuan Raya IPK Negeri Sembilan

Persiapan Gerai Sempena Jamuan Raya IPK Negeri Sembilan | Hari ni agak sibuk sikit. Pagi tadi ada Majlis Ikrar Bebas Rasuah. Sebelah malam pula sibuk dengan Jamuan Raya IPK Negeri Sembilan. Start pukul 12.30 tengahari tadi Mimi dan kawan kawan pejabat yang lain sibuk buat persiapan gerai sempena jamuan Raya IPK Negeri Sembilan.

Persiapan Gerai Sempena Jamuan Raya IPK Negeri Sembilan

Semua staff dari pegawai, anggota dan pegawai awam setiap Jabatan masing masing sibuk bertungkus lumus menyiapkan gerai masing masing dengan hiasan mengikut kreativiti masing masing. Memang cantik cantiklah. Nanti Mimi update entry yang lain ya.


Gerai Jabatan Mimi masih dalam progress. Masa ni kawan kawan pejabat yang lain bertungkus lumus siapkan gerai Jabatan. Tema hiasan belum pasti lagi.


Baru 70% siap. Selebihnya sambung petang pula. Oh ya gerai Jabatan Mimi menjual keropok lekor dan kuey teow goreng. Setiap Jabatan sudah ditetapkan menu yang perlu dijual. 

Malam ni confirm meriah. Mimi suka tengok gerai dari IPD sebab setiap tahun hiasan gerai mereka memang meletup letup. Nanti Mimi share entry lain.

10 comments:

  1. Wow happening nya sambutan Raya. Cantik hiasan gerai tu

    BalasPadam
  2. Seronoknya hias menghias...saya suka betul bab bab ni...haha

    BalasPadam
  3. kene jual betul2 ke ajak suh org mkn je ni hehehhe...
    seronok last2 syawal lg meriah

    BalasPadam
  4. Part persiapan ni kan..kena ada kerjasama dari semua..baru kelas..macam akak ari tu ada yang tak nak bagi kerjasama...tu yang bab hiasan gagal

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.