Ahad, 29 Disember 2013

Maixara Slim Look Slimming & Firming Lotion

Entry promo produk....

YES sempena Tahun Baru 2014.. Meh meh kawan kawan meh rapat rspat..Ai nak promote satu produk Maixara nih iaitu Slimming & Firming Lotion...

Ada masalah selulit, senggugut atau lemak lemak degil berlebihan? Mai lah cuba produk nih yang ternyata berkesan..Banyak testimoni yang berjaya tapi ai tak masukkan testimoni sebab nanti kena saman testimoni orang..hahaha...

Korang jangan salah faham pikir ai yang jual tau..Tak tak sebenarnya kawan ai yang jual..Ai tolong promote kan aje.(ai tokei bedak sejuk Azza Elite ajo)Untuk pengetahuan korang harga pasaran RM89.00 tapi kawan ai bagi harga kasih sayang cinta abadi tau..Dia jual RM60.00 saja free postage..hahaha murah tak murah tak...

Kalau korang berminat boleh wassup ai...In shaa Allah jawapan yang sepantas kilat ai bagi kat korang..No telefon ai tertera di sebelah side bar...

Okbai..

11 ulasan:

  1. slim lotion... lama betul tak pakai menda2 ni...

    BalasPadam
  2. Wow! Murah tu.. Free postage lagi.. Kalau Mieza ni overweight, nak jugak try.. Tapi dah over melidi ni..Kang bertambah2 keding pulak.. Huhu..http://miezashaklee.blogspot.com

    BalasPadam
  3. so far ein xde masalah babat berlebihan plak kak.. hihi

    BalasPadam
  4. xdan nk lekat lemak kt bdn ni... hihi...

    BalasPadam
  5. tuk kurus?? sy tak demok2.. blum nak try..tkut makin selim..hehe

    BalasPadam
  6. alaaa xsesuai untuk jijah.. kang kuruss sgt pulak..hehehe

    BalasPadam
  7. wah..tukang promot tu dapat komesen tak? hehehe..

    BalasPadam
  8. rajin kak mimi tlg kwn..hehe..tp xsesuai lak utk niesa..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.