Rabu, 23 Ogos 2017

Himalaya Shatavari Kapsul Herba Seimbangkan Sistem Hormon Wanita

Himalaya Shatavari Kapsul Herba Seimbangkan Hormon Wanita | Korang pernah dengar tak mengenai Shatavari dari Himalaya? Kalau dengar produk Himalaya ni mesti ada yang berkira kira nak memilikinya. Tapi percayalah, kesan yang korang dapat lebih dari itu. Bagi Mimi harga bukan masalah utama andainya masalah kita dapat dirawat dan diatasi. Himalaya Shatavari Kapsul Herba Seimbangkan Hormon Wanita banyak sangat kebaikannya. Nak tahu lebih lanjut baca entry ni sampai habis tau.

HIMALAYA SHATAVARI KAPSUL HERBA SEIMBANGKAN HORMON WANITA


Himalaya Shatavari


Himalaya Shatavari merupakan ekstrak herba tulen yang bermanfaat bagi wanita kerana ia membantu seimbangkan sistem hormon wanita. Herba utama Shatavari meremajakan dalaman wanita di mana ia menyuburkan, membersihkan darah dan organ pembiakan wanita. Ternyata ia sangat berkesan dalam meningkatkan kesuburan.

Shatavari mengandungi mengandungi phyto-estrogens, prekursor estrogen dan sangat berguna unuk wanita yang mengalami tahap estrogen semula jadi yang rendah akibat daripada menopause, histerektomi atau oophorectomies. Shatavari juga sangat bagus untuk kesuburan rahim dan ovum, malahan ia mempersiapkan organ organ wanita untuk mengandung dan menghalang dari berlakunya keguguran yang di ancam. Ia juga membantu meningkatkan penghasilan susu badan bagi ibu yang menyusukan anak.

Jika kita amalkan Shatavari, antara faedah dan kebaikan mengamalkannya seperti berikut :

  • Sangat berkesan meningkatkan kesuburan dimana ia menyuburkan organ pembiakan wanita dan mengawal ovulasi.
  • Menormalkan rembesan hormon.
  • Merawat gejala PMS hanya dengsn melegakan kesakitan dan mengawal kehilangan darah.
  • Membantu dalam penyusuan susu ibu.
  • Melegakan simptom menopause
  • Sangat bermanfaat dalam amenorea, dysmenorrhea, leucorrhea dan penyakit radang pelvis.
  • Meningkatkan jumlah darah putih dan hampur merangsang makrofag yang membantu memerangi candida.

Himalaya Shatavari Kapsul Herba

Shatavari juga membantu merawat gangguan seperti kemandulan, ketidakaturan dalam ovulasi, gejala PMS seperti pendarahan yang berlebihan, kekejangan, kembung dan sebagainya, menopause dan kurangkan libido.

Cara pengambilan Himalaya Shatavari ialah 1 kapsul di ambil dua kali sehari. Sekali waktu pagi selepas makan dan sekali waktu malam sebelum tidur. Pastikan minum air suam yang banyak tau.

HIMALAYA SHATAVARI KAPSUL HERBA SEIMBANGKAN SISTEM HORMON WANITA

Korang tak perlu ragu ragu untuk amalkan Kapsul Herba Shatavari ni tau sebab Himalaya Shatavari ni di ekstrak dari jenama Himalaya Herbals yang terkenal dan disokong oleh lebih 250,000 doktor di seluruh dunia dan hanya digunakan oleh pelanggan lebih dari 60 buah negara. Produk Himalaya Herbal telah banyak diteliti secara klinikal.

Mimi bersama Himalaya Shatavari

Selepas sepuluh hari mengamalkan kapsul herba Shatavari ni, Mimi dapat rasakan perbezaan dari segi penghasilan susu badan. Mimi suka sangat sebab susu makin banyak. Anak pun puas bila menyusu. Siap berulang lagi bila nak menyusu. Kalau dulu susu sebelah kiri kalau pam tak sampai 1 oz (25ml), 1/2 oz pun tak sampai. Sekarang bila pam susu dah cecah 1 oz (25ml). Anggaran peratus peningkatan campur tolak 10% juga lah. Macam tu juga sebelah kanan. Dulu bila pam susu akan dapat 4 oz - 5 oz (125ml - 150ml) saja, sekarang bila pam susu dapat 6 oz (175ml). Kadang kadang dapat 7 oz (200m). Meningkat lebih kurang 25% juga lah kan. Kira satu peningkatan yang amat memberangsangkan walaupun tak banyak. Ye lah baru amalkan sepuluh hari kan. Harap lepas ni bertambah banyak.

Selain daripada itu, badan Mimi rasa ringan dan cergas selepas amalkan Shatavari. Mungkin kesan pengeluaran toksin dari badan melalui sistem pembuangan. Tapi, bila amalkan Shatavari Mimi kena banyak minum air suam sebab lepas makan tu terasa tekak sentiasa kering saja tau. 

Kapsul herba Shatavari ini sangat sesuai diambil oleh remaja sehingga wanita yang berusia tau. Sebotol mengandungi 60 kapsul. So, sebotol boleh bertahan untuk sebulan. Bokeh juga diambil ketika datang bulan. Himalaya Shatavari ini boleh di dapati di farmasi atau drugstore atau secara online.

Untuk makluman lanjut boleh layari :


12 ulasan:

  1. tak pernah lagi try produk2 himalaya ni

    BalasPadam
  2. Jauh benar produk ni di datang kan ya mimi

    dari gunung banjaran himalaya sana

    Hehe

    Untuk kesihatan wanita

    BalasPadam
  3. Banyak khasiatnya ye...memang banyak ubat- unatan dan supplement berasaskan herba..

    BalasPadam
  4. Supplement yang bagus untuk mereka yang mementingkan kesihatan. Setakat ni akak makan minyak zaitun dengan madu

    BalasPadam
  5. biasa dengar jenama ni
    tapi belum pernah cuba
    apapun, nice sharing

    blog dah lainlah! nampak sangat dah lama tak singgah. huhu

    BalasPadam
  6. Wah banyak khasiat produk Himalaya ni 😊

    BalasPadam
  7. woww memang kc banyak dengar tentang himalaya ni. macam best je :D

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.