Strawberry Celup Coklat Cameron Highlands

Assalamualaikum

Alhamdulillah rezeki dapat makan strawberi celup coklat Cameron Highlands. Bukan Mimi yang pergi Cameron Highlands tau tapi kawan. Dia baru balik bercuti dari Cameron Highlands, so dia belikan strawberi dengan coklat.


Strawberi ni kalau beli kena makan terus baru lagi umpph rasanya. Tapi bila beli di Cameron Highlands lepas tu bawa ke tempat lain rasanya lain sikit. Masam masam gitu, kurang umpphh la. Korang yang pernah beli strawberi perasan tak ke Mimi saja yang rasa macam tu. 


Masa ni coklat tak cair pun. Tak keras tak cair. Tengah tengah tu. Bila celup strawberi, jadi macam tu lah coklatnya. Tapi dah nak makan sangat celup saja. Tapi rasa tak puas makan strawberi celup coklat ni sebab coklat tu tak cair meleleh leleh...hahaha.. 

Tapi tetap bersyukur sebab dapat makan strawberi celup coklat. Hilang rasa teringin tu!

Post a Comment

9 Comments

  1. Setuju! Strawberry Cameron bila dah sampai tempat lain jadi kurang sedap

    ReplyDelete
  2. kisah strawberi celup coklat ni teringat masa dato ct kawin dulu, terus glamer buah ni

    ReplyDelete
  3. Ada juga dengar orang cakap beza rasa kalau makan kat tempat lain tu Mimi..

    ReplyDelete
  4. sedapnya! dah lama x pi CH. Jika nak mkn strawberi cuma beli di pasaraya je..

    ReplyDelete
  5. Alaaaa...saje je kan...akak tengah craving...

    ReplyDelete
  6. Ni kalau anak saya nampak ni, mesti dia suruh beli hehe

    ReplyDelete
  7. kalau cair meleleh lagi la sedap kan

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com