24 Resipi Kek Viral Azlina Ina Yang Sedap dan Gebu

24 Resipi Kek Viral Azlina Ina Yang Sedap dan Gebu

24 Resipi Kek Viral Azlina Ina Yang Sedap dan Gebu | Bulan puasa ni ibu ibu memang sibuk mencari resipi biskut raya. Resipi kek tidak kurang hebatnya menjadi carian tinggi di bulan puasa. Selain daripada biskut raya, kek juga merupakan menu wajib ada pada Hari Raya. Bukan Hari Raya sahaja, hari biasa pun ada ibu ibu yang rajin buat kek kan? 

Di sini, Mimi kongsikan resipi kek lembut mudah disediakan oleh Azlina Ina yang cukup dikenali ramai. Resipi kek viral Azlina Ina bukan sahaja sesuai dibuat untuk minum petang atau untuk majlis hari lahir malahan sesuai disediakan sebagai juadah di pagi Hari Raya. Jom tengok 24 resipi kek viral Azlina Ina yang dikongsikan di artikel ini. 

24 Resipi Kek Viral Azlina Ina Yang Sedap dan Gebu Confirm Jadi










Baca sini : 11 Resipi Kuih Apam Kukus Yang Lembut dan Mudah Disediakan









Baca sini : 20 Resipi Aneka Nasi Yang Sedap Memikat Selera









Kredit : Cikgu Azlina Ina

Banyak kan resipi kek viral Azlina Ina ni. Semua nampak gebu dan sedap. Confirm jadi kalau kita ikut resipi yang diberikan betul betul. 

Kebanyakan rakyat Malaysia menggemari kek kerana rasanya yang sedap, gebu, lembut dan manis. Malahan boleh dihias dengan pelbagai topping mengikut selera dan citarasa masing masing. Yang penting kek viral Azlina Ina ni mudah untuk disediakan. Selamat mencuba! 

12 Comments

  1. pergh banyak tuu..tapi akak ni bukan pandai baking atau sebenarnya mmg tak suka baking hehee...so tugasan membaking jadi kerja si anak-anak gadis dalam rumah jer

    ReplyDelete
  2. semuanya sedap-sedap mimi, ada a few cakes yang akak dah cuba, memang jadi ikut resepi tu

    ReplyDelete
  3. Wah banyaknya resepi kek confirm jadi...ni yang nak ni. Senang nanti

    ReplyDelete
  4. Pergh...akak memang kelaut dalam kalau bab buat kek...nanti nak bagi kat adik la suruh dia buatkan...

    ReplyDelete
  5. alahai semua pun sedap.
    kek gebu gebu, yang makan pun nanti naik gebu ..
    hehe.

    ReplyDelete
  6. aduh nyeal masuk time ni haha lapo

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum. .... waaa... teliurnya tengok lebih2 lagi yang ada coklat2 tu... favourite.

    ReplyDelete
  8. Selalu jugak intai2 resepi Azlina Ina bila nak buat kek. Pasti jadi keknya :)

    ReplyDelete
  9. boleh la buat mana2 satu utk raya nanti. Thanks for sharing...

    P.S. Jom join segmen blog list di blog abam kie yg bakal tamat pd 10 Mei nanti. Peserta terakhir secara automatik akan dpt tunai RM5.

    ReplyDelete
  10. Brownies salt caramel. Emm macam nak try nanti raya hehe

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
Mimie