Segmen Pertukaran Bloglist Oleh Abam Kie

Segmen Pertukaran Bloglist Oleh Abam Kie | Hari ni Mimi merajinkan diri join segmen yang dianjurkan blogger Abam Kie. Saja isi masa lapang. Banyak faedah tau join segmen bloglist ni. 

Jom sama sama join segmen yang dianjurkan oleh Abam Kie. 

Klik banner untuk join segmen
Sila baca syarat syarat yang Mimi copy di bawah ini.

Syarat-syarat segmen ini adalah seperti berikut:

1. Buat satu entri/blog post bertajuk 'Segmen Pertukaran Bloglist Oleh Abam Kie'. 

2. Follow blog Abam KieJika dah lama follow atau add, abaikan saja.

3. Letak banner di atas dalam entri tersebut dan backlink di post ini sahaja. 

4. Letakkan URL blog Abam Kie i.e. www.zukidin.com di dalam blog list anda. Abam Kie pun akan letak URL blog anda di dalam blog list Abam Kie. Sila pastikan URL blog Abam Kie tu terus kekal di blog list anda. Namun harus diingat jika blog anda tidak dikemaskini melebihi 2 bulan maka ia akan dibuang dari blog list Abam Kie kerana Abam Kie mahu blog yang dikemaskini secara 'regular' sahaja berada di dalam blog list. Harap bersetuju dengan syarat ini ye.

5. Siap semua, publish entri anda. Jangan lupa hantar link blog post segmen anda dalam ruangan komen di bawah entri ini sahaja.

6. Sila patuhi semua syarat yang diberikan. Peserta yang gagal mematuhi syarat-syarat di atas akan dibatalkan penyertaan mereka.

Segmen ini ada hadiah tahu! Biarpun hadiah murah2 aje tapi cukuplah sebagai menghargai usaha kawan2 yang menyertai segmen ini. Pemilihan pemenang akan dibuat secara rawak.

Hadiah: Top up Hotlink RM5 X 5 Pemenang (Jika pemenang tersebut tidak guna telco Maxis, boleh berikan top up kpd keluarga, sedara atau member yg pakai line Maxis, OK?

Peserta pertama dan terakhir akan mendapat wang tunai RM5!

TEMPOH PENYERTAAN:  17 APRIL hingga 10 MEI 2020

Post a Comment

2 Comments

  1. Assalamualaikum. Terima kasih kerana sudi menyertai segmen bloglist anjuran Abam Kie. Senarai peserta sudah dikemaskini. Nanti abam kie masukkan link anda di bloglist abam kie, ye? Selamat berpuasa.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com