Most Recent

Thursday, January 23, 2020

Random Food Photos

Random Food Photos | Hai semua! Hari ni Mimi update entry santai santai dulu. Sebelum sambung memerah otak up entry review sebelum bersalin nanti. Mimi nak up gambar makanan yang ada dalam handphone ni. Nak clearkan memori.

Hi Tea masa event Chap Goh Mei IJM Land PC

Lunch hari Sabtu lepas Nasi Lemak

Salad dengan Hellmann's salad dressing

Ikan Masak Pindang

Sup Sawi dan Lobak

Ulam timun dan tomato ceri

Sambal ketuk favourite suami

Street Churros dan aiskrim coklat

Filling Churros

Kerabu Maggi lunch hari Isnin
Sementara belum bersalin ni makanlah puas puas ye tak. Dah bersalin nanti tak dapat makan sedap sedap macam ni. Kena control semua makan. 

11 comments:

  1. Makannnn..akak pun ada banyak gambar makanan ni...peningggg..

    ReplyDelete
  2. Haha dapat jamu mata sahaja.

    ReplyDelete
  3. fuhhhhhh layan tengok gambaq makanan petang2 ni agak mencabar. hahahaha

    ReplyDelete
  4. Sedapnya.. tu lah sementara ada selera dan boleh makan, kita makan je kan Mimi.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. semua makanan nampak sedappp.rabia tgk ni pun dah rasa lapar hahaaaa

    ReplyDelete
  6. Amboi semuanya nampak sedap especially churros tu. Tetiba craving nak makan churros. Aduhhh. Hehe.

    ReplyDelete
  7. lapar nengok semua tu mimie oiiii... sedap nengoknya

    ReplyDelete
  8. aaaaaaaaa lemah jiwa tengok gambar2 makanan !!

    ReplyDelete
  9. Sis pun byk betul gambar makanan dlm phone ni. Good ide..boleh kumpul n buat satu entry mcm ni..:)

    ReplyDelete
  10. tak baik mimie ni.. akak tgh lapar ni adoii

    ReplyDelete
  11. kerabu maggi tu nampak simple.
    sure sedap ekk?
    rumah aida ada stok maggi siam tu.
    lom terbuat kerabu maggi lagi. best!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen.