Lepas Hajat Nak Makan Cheese Kek Pandan

Lepas Hajat Nak Makan Cheese Kek Pandan | Assalamuaikum dan hai semua. Dah lama rasanya tak makan cheese kek sejak Mimi GDM on diet control. Tapi sekali sekala nak makan beli jugak.

Kebetulan ada kawan satu tempat kerja berniaga sarapan pagi, ada pula cheese kek. Apa lagi terus beli. Kadang kadang dia jual 3, 4 menu sehari. Yang wajib ada Chicken Tortilla. Kadang dia jual nasi lemak, bihun goreng atau mee goreng. Sampingannya ada sandwich dan cheese kek. Sandwich dan cheese kek ni tak selalu. Kalau ada, ada lah. 



Akhirnya, LEPAS HAJAT NAK MAKAN CHEESE KEK PANDAN. Sebenarnya bukan tak reti buat cheese kek pun, tapi bila dah membuyung ni faham faham sajalah kan. Tahap kemalasan nak baking kek menjadi jadi. Kalau tak ada je kek yang nak dibuat. Dari yang paling senang nak disediakan sampailah yang susah nak disediakan. Kalau teringin nak makan kek memang beli kat luar jela.


Sebekas ni kawan jual RM5.00 sahaja. Kalau dekat kedai luar ada yang jual harga RM7.00 dan ada juga yang jual belasan ringgit. Bagi Mimi okeylah harganya kan. Janji dapat makan. 

Post a Comment

5 Comments

  1. Cheese Kek tu nampak meleleh sangat! sedapnye.. kalau Bonde sekali hadap habis hi hi hi

    ReplyDelete
  2. Sedapnya cake cheese pandan leleh. Yummy haihhh lama dh xmkn. Ssh nau nk cr kat sini 😭

    ReplyDelete
  3. orang tak peknen tengok pun terliur mimi oi

    ReplyDelete
  4. Mak aih...sedapnyaaaa...meleleh2 tu haaa...geram tapi akak plak tengah cut sugar...

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com