Dominos Malaysia Signature Dishes : Quattro Beef, Quattro Chic Dan Vegie Quattro


Dominos Malaysia Signature Dishes : Quattro Beef, Quattro Chic Dan Vegie Quattro | Hai semua! Siapa peminat Dominos angkat tangan? Mimi dan anak anak memang peminat Dominos Malaysia tau sebab roti pizzanya yang lembut dan topping yang banyak. Kalau pesan waktu pagi, bila simpan sampai ke petang roti pizzanya tetap rasa lembut dan sedap.
Mimi memang tak pernah ketinggalan pesan pizza di Dominos Malaysia yang berdekatan tau. Kadang kala kalau nak buat jamuan makan makan di pejabat memang kami pesan Dominos. Sebab Dominos ni banyak signature dishes yang sedap dan yang paling penting harga murah dan berpatutan gitu! Kadang kadang buntu fikir nak masak apa memang Mimi pesan Dominos terus je. Lagi senangkan! Eh korang tau tak sekarang ni Dominos Malaysia ada mengeluarkan signature dishes yang terbaru dan terhangat iaitu Quattro Beef, Quattro Chic dan Vegie Quattro. Kata peminat Dominos mesti tahu kan? 

Keistimewaan Signature Quattro Beef, Quattro Chic dan Vegie Quattro
Korang yang belum cuba memang wajib cuba signature dishes terbaru dari Dominos Malaysia ni tau sebab ketiga-tiga signature dishes terbaru ni ini mengandungi 4 rasa yang berbeza di atasnya. Rugi kalau korang tak merasai kesedapan dan keenakan signature dishes terbaru dari Dominos Malaysia ni. Mesti korang nak tau apa kesitimewaan yang ada pada Quattro Beef, Quattro Chic dan Vegie Quattro. 
Kalau korang nak tahu kali ini signature dishes terbaru dari Dominos Malaysia menampilkan 4 rasa yang enak pada setiap pizza. Setiap 4 rasa yang ada pada setiap Quattro pizza sangat berbeza dan mempunyai keenakan dan kelazatan yang tersendiri. 
Signature Quattro Beef

Signature Quattro Beef ini mengandungi 4 rasa berbeza yang sedap dan lazat iaitu daging, Aloha Chicken, Prawn Sensation dan Simply Cheese yang dipenuhi dengan cendawan yang memberi rasa yang berganda.
Signature Quattro Chic

Signature Quattro Chic juga mengandungi 4 rasa berbeza yang sedap dan lazat sama seperti Quattro Beef Cuma yang membezakannya ialah Pepperoni ayam. 3 rasa lain seperti Aloha Chicken, Prawn Sensation dan Simply Cheese yang dipenuhi dengan cendawan yang memberi rasa yang berganda sama.
Signature Vegie Quattro 

Signature dish yang terakhir iaitu Vegie Quattro memang sangat berbeza dengan Signature Quattro Beef dan Quattro Chic kerana ia mengandungi 4 perasa yang terdiri daripada Crunch Spinash, juicy Tomatoes, Succulent olives dan Zesty Pineapple dengan lada hijau yang segar. Buat korang yang memang Vegetarian memang sedang elok pesan Signatire Vegie Quattro ni.
Kat mana boleh dapatkan SIGNATURE DISHES QUATTRO Dominos? Macam Mimi, Mimi selalunya order online dan self-pickup takpun  makan dirstoran Dominos aje. Korang yang nak rasa Signature Quattro ni boleh aje pesan secara atas talian dan self-pickup atau makan di rstoran Dominos berhampiran.
Ada juga yang nak makan Dominos tapi tak ada masa dan penat nak keluar pergi restoran berdekatan. Hah korang boleh pesan DOMINOS MALAYSIA SIGNATURE DISHES : QUATRRO BEEF, QUATRRO CHIC DAN VEGIE QUATTRO ini secara atas talian dari Dominos Malaysia melalui FoodPanda Malaysia bila bila masa aja tau. Sebab servis mereka yang efisien dan korang tak perlu risau pesanan korang akan rosak atau sebagainya kerana ia langsung tidak menjejaskan kualiti Signatured Dishes Dominos. Pesanan korang kekal segar dan panas seperti baru di masak. FoodPanda Malaysia membuat penghantaran tidak kira masa atau di mana sahaja korang berada. Pejabat atau rumah boleh aje.

Post a Comment

28 Comments

  1. Sedapnya Dominos....lama tak makan...eh..kena pantang..dan terus pantang lagi la untuk next 3 bulan lagi...haihhhh...sabar je la...

    ReplyDelete
  2. Eh, ada domino's baru lah ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  3. Sedapnya dominos.. Lama dah tak makan dominos.. Menu baru dia xpernah mengecewakan kita setakat ini.. Kalau beli suka byk2 sbb dah sejuk pun still sedap lagi rasanya xkeras.

    ReplyDelete
  4. Alahai sedapnya pizza Dominos. LeYa pun suka. Dan rasanya lama jugak tak makan pizza Dominos ni.. Ermmm... Jap3x tengok bajet jap.. Macam nak terorder pulak..hehe..

    ReplyDelete
  5. Sedapnya Mimi.. lama tak makan Pizza Dominos nie, boleh lah order nanti nie..

    ReplyDelete
  6. hadoilah petang-petang kalau tgk pizza jadi lapar terus, nak oderlah kejap lagi..

    ReplyDelete
  7. Aishhh terus rasa nk order dominos hari ni. Sedapnya.

    ReplyDelete
  8. Gila best boleh buat mcm ni... Kalau gini mmg sorang jela ngap... Hahahaha...

    ReplyDelete
  9. I always prefer Domino than Pizza Hut because of the crust, and also their selection. Domino's vegetarian ( something called Vege something , but I can't recall ) but nice nice! Thanks for sharing! :)

    ReplyDelete
  10. Must be fun eating out from a four flavoured pizza that day! Good pizza indeed with not 1 but 4 choices!

    ReplyDelete
  11. Sedapnyaa. Lama tak makan Domino's since pindah rumah. Agak jauh dari rumah, KFC je ade. Delivery pun tak ada kawasan ni. Haha over pulak sedihnya tu kan.

    ReplyDelete
  12. Yes this allows us to taste almost everything. Thank you for sharing your review. Have a good day.

    ReplyDelete
  13. Wah, wah! Saya sekeluarga suka sangat makan Domino's Pizza. Jauh sedap dan crunchy doh dia berbanding Pizza Hut. Sekali pergi bukan beli satu. Wajib 2 3 keping. Dengan combine 4 perisa macam ni memang untung la

    ReplyDelete
  14. saya antara yg suka makan dominos pizza sebab harga yang lebih murah serta rasa yang sedap. untuk pizza yg ni saya belum pernah cuba. nnti nak cuba lah. thanks share ya :)

    ReplyDelete
  15. lama tak amkan dominos..tu dia siap ade 4 perasa ye dalam satu..senang takyah fikri nak menu apa lagi..hahaaa..kita suka..nanti nak cuba la..

    ReplyDelete
  16. wahhh bagusnya dengan tawaran dominos nie. kira 4 perisa dalam satu pizza. bolehlah lepas nie kongsi2 dengan rakan2 yg berbeza citarasa. okay nak pergi beli lah

    ReplyDelete
  17. I like the idea of quattro pizza, personally I'm a person who likes variety and this will satisfy me.

    ReplyDelete
  18. Domino's memang sedap-sedap pizzanya cuma ia agak mahal sikit berbanding dengan pizza hut. Nice !

    ReplyDelete
  19. teringat anak2 dok mintak nak makan pizza. boleh orderlah untuk diorang minggu ni.

    ReplyDelete
  20. Saya jarang order Domino's tapi kan yang ni memang agak menarik la hehe. Ini kalau beli ni alamat tak boleh kongsi dengan orang lain, sebab nak bolot semua 4 portion berlainan kat piza tu hahaha

    ReplyDelete
  21. Lama tak pekena dominos. Owhh dh ada yg baru ekk...kena cuba gak ni. Sis kalau pizza mmg suka dominos

    ReplyDelete
  22. Untung tau kalau order pizza Quattro yang ni. Macam-macam perisa ade. Qiss nak order juga lah. Mengidam pulak.hehee boleh la share dengan family nanti.

    ReplyDelete
  23. Alamak sedapnye dominos. Lama dah tak makan ni. Topping dia menyelerakan sungguh. Nak cari dominos nanti

    ReplyDelete
  24. Airah memang suka sangat pizza dominos sebab crust dia lan dar pizza lain. Lepasni nak cuba pula la menu yang ni

    ReplyDelete
  25. Bijak juga keluaran kali ni. Suka jugak dominos ni sebab boleh pilih crust pizza. Mek tak suka yang tebal as cepat muak. Chicken wing and kek lava dia pun must have jugak bila ke dominos.

    ReplyDelete
  26. Domino's zira jarang beli sbb harganya mahal sikit. Pernah beli tngok dekat list harga lain bila bayar kena tambah duit pula harga mcm tak tetap

    ReplyDelete
  27. dah lama sangat tak makan domina pizza. tempat saya takda

    ReplyDelete
  28. I love this idea of quattro pizzas, since I'm a person who likes different flavours and this will satisfy me.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com