PRODUK KECANTIKAN DAN KEBERSIHAN HARIAN YANG DIGUNAKAN

Produk Kecantikan dan Kebersihan Harian Yang Digunakan | Hai semua! Baik lelaki mahu pun wanita mesti ada produk kecantikan dan kebersihan harian yang digunakan. Pencuci muka, syampu, skrub, sabun dan sebagainya. Ada yang tanya, Mimi kongsi dan review produk di media sosial tu Mimi guna atau pun tak. Hah nak tahu Mimi guna produk apa? Jom tengok! Bukan senang tau Mimi nak kongsi dengan orang produk kecantikan dan kebersihan harian yang digunakan.


Hahhh...Nampak tak? Bukti Mimi share, review dan guna. Bukan review kosong tau. Contoh syampu dan perapi Safi Shayla. Memang dah lama guna tau. Bau wangi dan best. Untuk muka, Mimi memang guna Contour Cleanser dari Althea dan skrub pula memang St. Ives. Dulu Mimi guna yang Apricot Scrub. Sekarang beralih guna Radiant Skin Pink Lemon & Mandarin Orange scrub.

Dulu Mimi salah seorang pengguna produk "sampah" tau. Sekarang dah bertaubat. Memang sekarang guna produk dari drugstore dan produk yang selamat dan guna bahan semulajadi.


Yang atas ni pula antara produk yang Mimi guna untuk muka dan badan. Deodoran Nivea Men tu suami Mimi punya barang tau bukan Mimi. Jangan salah faham pula. Produk yang Mimi guna memang kebanyakannya dari Althea, Safi, Good Virtues Co., Nivea dan Id. Az Derm. Kalau mekap lain pula.

So, tak timbul isu Mimi share produk dengan semua orang tapi tak guna. Nope. Mimi guna je as long as produk yang digunakan selamat dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Serik rasanya nak pakai produk sebarangan ni. Muka rosak sendiri tanggung. Alhamdulillah setakat ni, semua lroduk yang Mimi gunakan ni selamat.

Post a Comment

21 Comments

  1. terbaek.. banyaknya.. hehe

    ReplyDelete
  2. Mcm2 produk kecantikan yg mimi review and guna sbb sesuai ngan kulit mimi.. Kdg2 certain org kulit sensitive kn

    ReplyDelete
  3. anak2 dara akak pun banyak toiletries diorang, hmm sama naik pulak macam ibunya hahaha

    ReplyDelete
  4. ada ke org yg mempersoalkan gitu dik?

    mmg penuh ngn barang2 review yek... bestnya...

    ReplyDelete
  5. Wah kebanyakkan sama dengan ana. Sep sikit. Paling best set BE tu. Love love love it so much.

    ReplyDelete
  6. Wahhhh banyaknya produk mimi sskrg ni. Semua best2 ada yg organik nampaknya tu. Nora pn guna safi shayla.

    ReplyDelete
  7. kita pun guna produk drugstore gak..

    ReplyDelete
  8. Kak Sue pun sama macam Mimie.. mana rasa okay dan selamat, Kak Sue guna ja..

    ReplyDelete
  9. ni banyak betul ni, abis semua tempat nak di sapunya betul tak? hehehehhe eh kita sama sebenarnya jugak tau

    ReplyDelete
  10. kalo deodorant...
    husband saya suke bebenor dashing sticks tu dia kata tahan ngan dia dan kekal.lama baunya.

    ReplyDelete
  11. Wowwwww banyaknya produk. Hahahaha. Guna secara konsisten dan jangan lupa mencuci wajah selepas mekap tau. Walaupun mekap simple aje. Itu first step utk memudahkan produk seterusnya mudah meresap ke dalam kulit. Hehe

    ReplyDelete
  12. Banyaknya Produk yang digunakan.. Setakat nie satu dua produk ajer yg maintain guna harian

    ReplyDelete
  13. wow. untung la. dpt byk produk.
    and untung sebab kulit sgt sesuai dgn semua. best la.
    aida takde sebyk tu, mimi.
    pakai sampai abis, baru beli baru. nanti nak susun la gini jugak. best.

    ReplyDelete
  14. Wah banyaknya. Sama dengan saya, setiap produk yang diterima akan digunaka dan setakat ni alhamdulillah takde masalah juga. Mana yang rasa terlebih selesa akan terus pakai.

    ReplyDelete
  15. Orang perempuan memang banyak produk penjagaan diri semua perkara kena asing setiap satu.. Kalau oran laki suka guna satu produk merangkumi semua sekali hehehe mudah dan cepat wakakaka..

    ReplyDelete
  16. Banyaknya product yang mimi pakai. Tapi selagi sesua dengan badan kita, tak ada masalah pun pakai semua ni. Jenis fadzi, tak reti nak pakai banyak banyak. Kalau tengok bilik air dengan meja solek fadzi, mesti bosan sebab tak banyak barang hahahaa

    ReplyDelete
  17. Betul tu,seelok produk yang kita review kita sendiri dah gunakan , baru la dapat bagi honest review kan untuk semua pembaca. tu dia, macam-macam produk dia. Huda tak pernah try Good Virtues. Co. best ke?

    ReplyDelete
  18. Tu dia... Banyak betul produk yang mimi ada ni yer. Yang penting semua product ni selamat di pakai dan bukan produk sampah kan ☺

    ReplyDelete
  19. Amboi banyak nya koleksi bahan benjagaan diri dalam rak bilik air mimi. Pening pulak nak pilih yang mana kan. Hehe.

    ReplyDelete
  20. Wah banyaknya Mimi punya skincare! Eh Althea mask. Sep sikit! Ika pun guna juga. Ika suka yang green tea sedap baunya.

    ReplyDelete
  21. Pilihan Mimi sama dengan Bonde jugak, ada produk yg Bonde tak pernah cuba juga dekat dalam gambar di atas, nanti nak cuba juga kalau bersesuaian dengan kulit muka he he he

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com