Tempah Tote Bag dan Mug di Printcious

TEMPAH TOTE BAG DAN MUG DI PRINTCIOUS | Hai korang ! Mimi percaya korang semua pernah dengar pasal Printcious kan?  Baru baru ni Mimi tempah tote bag dan mug di Printcious tau. Semalam barang yang Mimi tempah selamat sampai. Memang happy sangat apa yang kita tempah tu m apa yang kita nak. 

TEMPAH TOTE BAG DAN MUG DI PRINTCIOUS


Tempah Tote Bag dan Mug di Printcious


Nak tempah tote bag dan mug di Printcious ni sangat mudah tau korang. Tak susah mana pun.  Korang nak design ikut selera korang sendiri pun boleh tau.  Banyak produk di Printcious yang boleh di custom made seperti tote bag,  mug,  cushion,  mouse pad, t-shirt dan sebagainya.  Mimi ada share cara nak design pada entry sebelum ni.



Tote bag yang Mimi design dan tempah ni bukan ready made tapi custom made.  Mimi guna gambar Captain America sebab memang minat gila dengan watak hero Marvel ni. Kebetulan Mimi memang guna gambar Captain America ni untuk wallpaper kat handphone. So,  Mimi guna gambar yang sama untuk desigm tote bag. Mimi design guna handphone je korang.  Tak susah mana pun. Tapi faham faham sajalah kalau guna handphone ni kena penuh kesabaran nak design. Hehehe.. 

Bahagian depan tote bag


Bahagian belakang tote bag #teamcapt

Sama juga dengan mug,  Mimi tempah yang custom made tapi mug yang Mimi order bukan mug yang biasa biasa tau. Mimi tempah magic mug!  Kebetulan 01 Jun yang lepas hari lahir officemate Mimi. Kebetulan ada rezeki lebih,  Mimi terfikir nak beri hadiah sempena hari lahir dia. So,  Mimi pilih dan tempah magic mug sebagai hadiah hari lahir dia. 

Rupa magic mug sebelum tukar rupa. Hitam! 


Apa yang istimewa magic mug ni ialah keseluruhan warna magic mug ni hitam tau.  Bila tuang air panas ke dalamnya magic mug ni akan berubah ikut design yang dibuat.  Korang boleh tengok gambar di bawah macam mana magic mug bertukar rupa. Sebab tu dipanggil magic mug.

Kualiti kedua dua barang yang Mimi tempah ni pun bagus tau! Memang terbaik.  Puas hatilah beli produk dari Printvious ni! 

Magic mug bertukar rupa selepas masukkan air panas

Tara!! Magic mug yang Mimi design sendiri


Korang kalau tak ada idea nak beri hadiah hari lahir  atau hadiah perkahwinan pada keluarga dan kawan kawan apa kata korang singgah je web Printcious. Di Printcious ada pelbagai jenis produk yang boleh ditempah dan paling best boleh design ikut pada kreativiti korang. Mimi higjly recommended pada korang!  Memang puas hati dengan servis yang diorang beri. 

Web :

Facebook : 

Instagram :


Post a Comment

28 Comments

  1. cantik mug tu, akk pn ada satu ! Tote bag pun cunz gak..boleh cuba beli hat ni jugak !

    ReplyDelete
  2. Senang kan takyah nak fikir panjang nak hadiahkan apa kat member. Order customize tote bag atau mug pun dah lawa dan unik.

    ReplyDelete
  3. wow magic mug!! bagus tuh ek. cantik pun cantik. tote bag pun sama, boleh letak gambar sendiri la ek

    ReplyDelete
  4. cik en pernah tempah mug tuk surprisw kawan.. dia masa tu pelik asal warna hitam.. hahaha.. lepas tu dia bancuh air baru nampak.. pastu dia gelak2.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Wah baru tau pasal magic mug ni, haha! Seronok jugak ek bila kita letak air baru akan nampak imej dia, so nice. Satu idea hadiah yang menarik ni :)

    ReplyDelete
  6. Heard about this brand. Haven't really try out yet, will consider getting my personalized cup from them soon :)

    ReplyDelete
  7. hi! captain amerikhai dekat sini! tak sabarnya nak buat jugalah sebab khai memang peminat captain america so nanti nak buat semua captain america!

    ReplyDelete
  8. Hello Mimi apa kabar, sehat ya jalani puasa bersama keluarga. Mau dong mug nya tuh di pakai minum teh buka puasa hehehee. Oh ya tote bag n mug nya tuh cantik deh. Cocok buat hadiah

    ReplyDelete
  9. wah cantiklah tote bag tu....magic mug tu pun cantik giler...nak buat juga lah nanti

    ReplyDelete
  10. Dah pernah tempah hadiah hari lahir untuk kawan anak kat Printcious. Banyak pilihan boleh tempah. Sampai rambang mata jugak la. Harganya memang mampu milik.

    ReplyDelete
  11. Wahhhhhhhh! Bestnya wak.. Tapi bagus website ni dan lama dah dengar pasal produk ni, actually bagus lelagi bila ada program atau nak hadiahkan kepada seseorang memang sesuai terjah website printcious ni :D

    ReplyDelete
  12. Sis ada jugak voucher dari printcious ni..tapi belum kesempatan nak gunakan lagi. Ingat nak buat design kat tshirt dan mug. Nantilah bila free2 sis akan buat jugak

    ReplyDelete
  13. woaah okay yang mug tu ohsem.. boleh buat kejutan untuk orang tersayang..

    ReplyDelete
  14. Pernah dulu ada cawan yang tukar warna masa panas tu, tapi dah pecah. Punya susah nak cari nak dapat kat mana, padahal boleh beli online je.

    ReplyDelete
  15. i suka printcious ni sebab kita boleh custom made design yang kita nak, dan dia akan print ikut design kita.. memang sangat sesuai dijadikan sebagai hadiah especially untuk orang yang kita sayang.

    ReplyDelete
  16. Wah..menarik gila magic mug tuuuu...nak.kema terjah jugak lah utk buat 1...thanks mimi for sharing

    ReplyDelete
  17. Wow ! Satu effort yg sgt eksklusif utk hadiahkan pada org. Sbb customade for that particular person. Special nie. Sesuai utk jadikan hadiah. Nak tempah pon mudah menggunakan websitenya

    ReplyDelete
  18. ayu suka juga produk dari printcious ni..dulu rajin order untuk husband la, anak la...sbb harga dia takdelah mahal sgt dan brg dia semuanya cantik ..rambang mata nak pilih

    ReplyDelete
  19. menarik ni kalau nak buat custom gift untuk yang istimewa kan. mesti dia suka kalau dapat print gambar atau nama dia kt gift

    ReplyDelete
  20. Salam ramadhan dari Ibu, singgah blog walking blog sis mimi. Boleh buat hiasan kan mimi

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum & selamat pagi jumaat Mama ucapkan kepada sis mimi. Mesti sayang dengan mug tu kan

    ReplyDelete
  22. Selamat pagi. Ibu singgah blog walking. tote bag pun boleh customized. terbaik

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum mimi... terjah di ptg hari :)
    wah. ni first aida tgk blogger tempah tote bag.
    mcm menarik ni. memikat hati aida.
    boleh tempah utk anak-anak dara aida la.
    beg dgn muka diorang. surely diorang excited lah kan...

    ReplyDelete
  24. Yesss this is one of the web that i ordered my personlized gifts before. I like their user friendly site and also fast delivery.

    ReplyDelete
  25. wah bestnya.. nak juga laa

    ReplyDelete
  26. kena selalu isi air penuh mug tu baru dpt tgk semua kan.. bestnya

    ReplyDelete
  27. Wah dah buat ya, Kak Sue belum lagi nie..

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com