Rasai Keenakan Sandwich dari Ashrin Food

Rasai Keenakan Sandwich dari Ashrin Food | Korang pernah dengar tak mengenai Ashrin Food terutamanya yang tinggal sekitar Kuala Lumpur. Kalau tak pernah dengar, Mimi nak kongsi dengan korang mengenai Ashrin Food. Ashrin Food merupakan pembekal sandwich di sekitar Kuala Lumpur. Nak tahu lebih lanjut dan rasai keenakan sandwich dari Ashrin Food apa kata baca entry ni selanjutnya.

RASAI KEENAKAN SANDWICH DARI ASHRIN FOOD



Ashrin Food menyediakan perkhidmatan penghantaran sandwich kepada pelanggan mereka. Ashrin Food menyediakan sandwich untuk di makan di mana sahaja sama ada di rumah, pejabat atau pun di jamuan dan majlis. 

Korang yang berada di sekitar Kuala Lumpur boleh rasai keenakan sandwich dari Ashrin Food bila bila masa sahaja yang korang suka tau. Ada empat kategori Ashrin Sandwich yang boleh korang pilih iaitu Mini Sandwich, Sandwich Boxes, Single Sandwich dan Superbig Sandwich. Ashrin Food Sandwich juga terdiri daripada 10 jenis sandwich iaitu :

✔️ Tuna 
✔️ Sardin
✔️ Ayam
✔️ Vege
✔️ Coeslaw
✔️ Fish
✔️ Crab
✔️ Prawn
✔️ Cheese
✔️ Egg Mayo/ telur



Banyakkan jenis jenis sandwich yang disediakan oleh Ashrin Food. Korang juga boleh buat kejutan kepada ibu bapa, sahabat, suami/isteri, kekasih dan sebagainya dengan Sandwich Boxes Surprise Ashrin Food.

Tak perlu ragu ragu mencuba sandwich dari Ashrin Food kerana sandwich yang segar, lazat dan sedap ini merupakan sandwich keluaran Bumiputera Malaysia. Dijamin halal kerana ia merupakan sandwich homemade. Sandwich homemade ini juga berkonsepkan delivery rumah ke rumah.

KENAPA PERLU PILIH ASHRIN SANDWICH



Kenapa perlu pilih Ashrin Sandwich? Ini kerana Ashrin Sandwich mempunyai 10 jenis sandwich yang perlu korang cuba. Korang juga boleh pilih kategori sandwich yang korang suka. Boleh pilih sama ada nak sayur ataupun tidak ataupun nak rasa sandwich yang biasa ataupun pedas. Pilihan di tangan korang dan Ashrin Food buat ikut pada pilihan korang.

Selain daripada itu, kenapa korang perlu pilih Ashrin Sandwich ialah kerana Ashrin sandwich mempunyai roti yang sedap dan tebal, tidak keras dan tidak terlalu lembut. Intinya juga dimasak terlebih dahulu untuk menepati citarasa pelanggan. Yang paling best intinya yang tebal dan sedap akan buat korang nak makan berulang kali. Kotak sandwich dan packaging yang digunakan sangat berkualiti dan  Ashrin sandwich mempunyai ketahanan dan tarikh luput.



Jika korang nak hantar sandwich kepada seseorang, Ashrin Sandwich akan berikan nota atau ucapan percuma dan yang best Ashrin Food akan memberikan korang free gift atau menu sampingan jika membuat pembelian melebihi RM100 dan ke atas. Menu sampingan yang dimaksudkan ialah coklat boxes dan coklat jar. Dah nama pun sandwich kan, memang sesuai sangatlah dimakan oleh sesiapa sahaja tidak kira kanak kanak mahupun orang dewasa.

Untuk pengetahuan korang, Ashrin Food baru sahaja ditubuhkan pada bulan November 2017 di mana konsep homemade sandwich ini bertapak di Danau Kota. Mula membekalkan sandwich di hospital sekitar Kuala Lumpur dan Caltex serta BHP di kawasan Ampang, Jalan Kuching dan beberapa kawasan lagi. Ashrin Food turut terlibat sebagai sandwich supplier di Mood Republik 2017 dan juga supply sandwich ke bazar, events dan majlis sekitar Kuala Lumpur. Ashrin Food juga merancang mengadakan Projek Sandwich Percuma kepada orang awam dan gelandangan pada tahun ini.

PELUANG MENJANA PENDAPATAN DENGAN ASHRIN FOOD



Buat korang yang berminat nak mencari pendapatan sampingan, korang berpeluang menjana pendapatan dengan Ashrin Food dengan berhubung terus dengan pengasas Ashrin Food untuk mendaftar sebagai agen. Tak kisahlah korang dari mana asalkan korang nak jana pendapatan. Yang penting korang pandai promosi dan ada strategi marketing untuk menjual sandwich dari Ashrin. Sandwich dari Ashrin Food ni boleh dijual secara online ataupun offline.

Ashrin Food juga mengadakan penghantaran setiap hari Isnin hingga Ahad dari jam 8 pagi sehingga 9 malam. Penghantaran sandwich sehingga ke tempat korang atau self pickup di Danau Kota.

Apa korang tunggu lagi!
✔️Nak beli Sandwich Sedap ini
✔️Nak buat surprise sandwich atau surprise Chocolate Boxes
✔️Nak jana pendapatan bersama kami
✔️Nak Borong Sandwich
✔️Nak cari Sandwich Vendor untuk letak di tempat korang

Boleh hubungi dengan segera :

Pengasas Ashrin Food

Zushazrina Zulkifli (Puan Rin) 
Usahawan Muda Malaysia
Ex-banker / Bekas Pegawai Bank
Peserta Akuip Tv3 (2014)

Atau layari Ashrin Food Media Sosial

Email:  ashrinfood@gmail.com

Post a Comment

27 Comments

  1. tak perlu risau kalau nak bekalan sandwich banyak utk sebarang event kan ...

    ReplyDelete
  2. Wah banyak pilihan sandwich ya Ashrin Food nie..

    ReplyDelete
  3. Semoga maju perniagaan sandwich tu

    Yang penting halal, bersih dan berkhasiat

    Barulah berbaloi setiap sen

    ReplyDelete
  4. Suka mkn sandwich.. Byk tu customer bole pilih.. Mcm2 inti ada

    ReplyDelete
  5. wow macam2 pilihan sandwich ada ni.. terliur la pulak tengok

    ReplyDelete
  6. Biasa makan inti sardin je.. Ni mcm2 ada kan.. Dah tentu sedap2.. Mkn time2 hjn.. Yumm

    ReplyDelete
  7. Amboi! Banyaknya pilihan dia. Sekiranya kualiti dan rasa dijaga berterusan, insyaAllah akan semakin maju. Rawlins doakan moga semuanya dipermudahkan untuk semua.

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap sandwich dia. Banyak pilihan pulak tu.

    ReplyDelete
  9. Haritu ada tengok alja post pasal sandwich ashrin ni jugak. Nampak menarik, nak2 lagi ada delivery. nanti nak try la order.

    ReplyDelete
  10. Banyaknya jenis sandwich kita baru tahu ada macam-macam rasa tapi yang paling saya suka adalah sandwich telur jer.

    ReplyDelete
  11. Ya Allah terliur nya tgok sandwich malam2 buta nie. Isi nampak tebal pulak. Mesti sedap rasa dia. Boleh lah someday cuba beli. Siap boleh jd dropship lagi. Wahhh !!

    ReplyDelete
  12. Menariknya pelbagai perisa. Sedap juga nampak. Ika suka cheese dan telur mayo. Favourite always.

    ReplyDelete
  13. good! simple and nice. but i think i would suggest them to add different type of bread instead of just white bread. let client choose wholemeal, wholewheat etc etc. you know la nowadays all healthy lifestyle.


    YourFinanceDoctor

    ReplyDelete
  14. Sedapnya alahai sandwich tu .. do tenung-tenung dari tadi tak sedar dah melelh air liur.. hahaha.. yang bestnya boleh pilih nak sandwich apa.. banyak pilihan

    ReplyDelete
  15. Belum pernah lagi order sandwich online. Senang mcm ni kan..terasa nak makan sandwich je boleh terus order. Nanti kalau ada event apa2 bolehlah saya order kat sini

    ReplyDelete
  16. banyaknya pilihan sandwich..memang menarik

    ReplyDelete
  17. Sedapnye such a variety of sandwiches to order from. Will intro them to my office.

    ReplyDelete
  18. Sedapnya sandwich2 mcm ni...
    Mmg terbaik la..boleh order ja nak yg mcm mana kan

    ReplyDelete
  19. Bagusnya, ex banker berniaga. Nampak mudah penyediaan sandwich ni, tapi sebenarnya remeh juga. Tak betul-betul sapuan dan potongannya nampak tak kemaslah. Setakat makan dirumah bolehlah buat sendiri. Jika nak nampak komersil dan kemas ni boleh order je.

    ReplyDelete
  20. A good side income. They provide variety of sandwich and services. A good start up for small entrepreneurs.

    ReplyDelete
  21. wah..banyak menu.sandwich ni paling best sebab boleh makan bila-bila masa.

    ReplyDelete
  22. peluang buat duit tu yang best.. ala kenapa jauh nau..

    ReplyDelete
  23. Rabia suka makan sandwich..sedapnya..dekat kuala terengganu ada jugak yg cod sandwich.tapi rabia tak order lagi.hehehe..ramai yg ckp sedap sandwich dia.

    ReplyDelete
  24. Berapa harga 1 sandwic tu?

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com