Kalendar 2018

Kalendar 2018 | Sekarang ni mesti ramai yang sibuk mencari kalendar 2018 kan. Mimi pun tak terkecuali tau..Semangat cari walaupun tahun 2017 ada lagi. Bukan apa nak plan awal awal aktiviti yang nak dibuat tahun depan. Senang. Mimi dah siap print kalendar 2018 tau.

KALENDAR 2018



Semangat betul kan. Siapa ada divide by colour lagi tuh. Hahaha...Untuk warna biru tuh utntuk cuti rehat tahunan yang Mimi akan apply. Warna hijau pula cuti umum ganti, kuning untuk gaji dan ungu untuk cuti sekolah sempena perayaan. Yang warna pink tarikh tarikh penting iaitu birthday sendiri dan keluarga.

Awal awal tahun dah ambil cuti sehari. Sejak tahun lepas lagi Mimi akan ambil cuti sehari untuk uruskan semua keperluan dan pendaftaran sekolah anak anak. Tahun depan memang ambil lah sebab Aina dah masuk darjah dua, Auni pula darjah satu. 


Untuk Januari saja ada 4 tarikh penting iaitu birthday Mimi, suami dan mak mentua, adik bongsu dan anak sulung, Aina. Itu belum masuk lagi tarikh birthday anak saudara Mimi lagi tau. Nak confirm dengan ibu dia tarikh yang betul.

Kalendar 2018 ni juga Mimi dah siap tanda tarikh yang Mimi nak ambil cuti rehat sebab nak pergi bercuti. Dah siap plan dengan suami nak pergi bila dan kumpul duit. Nak bercuti ke mana tuh rahsialah kan. Sebenarnya, pentingnya kalendar ni supaya kita boleh merancang cuti. Nak nak macam kita sebagai blogger, betapa pentingnya kalendar ni kan untuk rancang hari yang kita available untuk hadir event. Kalau tak available boleh minta cuti rehat kan.

Korang nak kalendar 2018 juga? Boleh download di http://bit.ly/calendar2018pdf (versi PDF) dan telegram.me/pendidik2u


Post a Comment

5 Comments

  1. wah..nak kena buat jugak ni!

    ReplyDelete
  2. bagu lah mimi.. dah mula plan untuk 2018 ye

    ReplyDelete
  3. aritu akak ada share cuti utk thn 2018 ..mmg bole plan la awal2 kn hehe

    ReplyDelete
  4. Selamat pagi isnin dari Mama

    Salam blog walking sis Mimi

    Apa khabar pagi ni

    Jemput singgah ya

    Bagusnya dah ada kalender tahun 2018

    Memang elok buat persediaan

    ReplyDelete
  5. Cepat je kan dah nak masuk tahun 2018

    semoga tahun baru ini semakin bererti buat mimi

    Amin

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com