LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve Melancarkan Peredaran Darah Ketika Melakukan Aktiviti Lasak

LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve| Sekarang ini kan ramai mula sedar menjaga kesihatan masing masing. Di mana mana kita boleh nampak dan lihat ramai yang melakukan aktiviti sihat di luar seperti berjoging, berlari, berbasikal, mendaki, angkat berat dan pelbagai lagi. Setiap aktiviti yang dilakukan memerlukan sokongan yang kuat pada bahagian kaki terutama sekali di bahagian betis. Jadi, Mimi nak kongsi dengan korang produk yang mampu memberikan sokongan pada betis serta melancarkan perjalanan darah iaitu LASTS ™ Premium Calf Compression Sleeve.

LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve


LASTS™ Premium Calf Comptession Sleeve


LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve  ini diperbuat daripada Nylon dan jahitan berganda padanya sangat kemas dan cantik. Jahitan berganda dilakukan kerana Nylon merupakan fabrik yang ringan dan LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve ini boleh diregangkan dan tidak perlu khuatir kerana jahitan berganda padanya tidak merosakkan fabrik Nylon dan bentuknya walaupun pelbagai aktiviti lasak dilakukan. LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve ini merupakan produk elastic fit  dan memberi tekanan pada betis untuk melancarkan aliran darah.

Ketika melakukan aktiviti aktiviti luar yang lasak, ia memberi keselesaan kepada pemakai dan mengurangkan kadar kecederaan pada kaki seperti terseliuh atau kejang otot. Tidak perlu risau atau takut untuk melakukan pelbagai aktiviti lasak di luar. 



Sekiranya korang memakai LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve, ia juga memberikan kesan mampat pada betis di mana apabila kita pakai, ia akan fit pada betis serta statik pada kedudukannya. Tidak perlu risau kedudukannya beralih walaupun ketika melakukan  pergerakan yang banyak.


LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve


Untuk pengetahuan korang, LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve ini didatangkan dengan dua saiz berbeza iaitu saiz M dan saiz L dimana kedua dua saiz ini mempunyai panjang yang sama. Yang membezakan antara kedua dua saiz M dan L ialah bahagian lingkaran atas dan bawahnya memberi keselesaan kepada si pemakai. Didatangkan dengan warna yang menawan iaitu hitam dengan jalur keemasan.


Lepas ni, bila nak jogging atau lakukan aktiviti lasak, Mimi pakai saja LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve. Boleh mengelakkan daripada kaki terseliuh atau kejang ketika berjoging ataupun ketika melakukan aktiviti lasak yang lain. Sebelum ni, Mimi tak tahu pun bila melakukan aktiviti luar kita perlukan sokongan untuk betis. Main redah saja. Tu yang buat kaki kerap sakit dan terseliuh. Sekarang ni, kena ambil tahu dan peduli sebelum melakukan aktiviti luar kena persiapkan diri dengan kelengkapan yang mencukupi supaya tidak memudaratkan diri.


Buat korang yang meminati aktiviti outdoor, korang boleh dapatkan pelbagai jenis produk untuk aktiviti outdoor hanya di PTT Outdoor, penjual utama peralatan untuk aktiviti outdoor di Malaysia. Namakan saja apa yang korang nak dan mahukan semua ada di PTT Outdoor.


Post a Comment

9 Comments

  1. Bagus untuk mereka yang rajin work out ni...

    ReplyDelete
  2. Menarik. Blh guna utk pegi hiking kann.

    ReplyDelete
  3. Wahhhh ade jugak benda ni ye. menarik ni. blh outdoor oasni.

    ReplyDelete
  4. Bagus ni..sbb klu bersenam ke atau buat aktiviti lasak, bhg kaki mainkan peranan penting..

    ReplyDelete
  5. Menarik bagi yg suka bersenam dan byk berjalan kan.

    ReplyDelete
  6. wow untuk sapa yang aktif bersukan sangat sesuai ni

    ReplyDelete
  7. Bagusnya ada produk mcm ni. Xlah risau tercedera masa work out kan.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
đź’śIn shaa Allah kunjungan anda akan dibalasđź’ś

Lots of đź’–
www.mimiazirah.com