Althea Turns 2

Althea Turns 2 | Tahun ni kali pertama Mimi berpeluang sambut birthday Althea. Walaupun kali pertama, seronok tu tetap ada. Teruja. Yeayyy!!!Althea turns 2! Happy birthday Althea. Semoga terus berjaya mengorak langkah menjadi platform online pertama yang menjual barangan mekap yang terkemuka. Barangan mekap dari Korea semua best best tau.


Korang, sempena birthday ke 2 Althea pada Julai ini, Althea ada menganjurkan pelbagai contest yang best best untuk disertai tau. Di Althea juga ada sale untuk korang peminat setia Althea. Setiap pembelian barangan mekap di Althea, korang juga berpeluang untuk dapat birthday goodies dan birthday giveaway sementara stok masih ada.

Contest yang sedang berlangsung di Althea sekarang ni seperti berikut :

💄20 Days Of Beauty The Birthday Giveaway
💄Fly Me to Korea for Two
💄Shop & Win
💄pelbagai lagi yang menarik ada di Althea. Terma & syarat www.althea.kr

ALTHEA TURNS 2


Althea Turns 2

Sempena birthday Althea yang ke 2 tahun ni Mimi nak ucapkan :

"SEMOGA ALTHEA TERUS MENJADI PLATFORM TERBAIK ANTARA YANG TERBAIK KEPADA SEMUA WANITA YANG MENGGEMARI KOLEKSI MEKAP DARI ALTHEA SERTA DIHARAPKAN ALTHEA TERUS MENGECAPI KEJAYAAN DEMI KEJAYAAN"

Kali ni, Mimi berpeluang shopping di Althea sempena birthday ke 2 Althea. Yang paling best, Mimi dapat goodies yang best best dari Althea. Terima kasih Althea!! Jom sama sama tengok satu satu produk yang Mimi grab di Althea.

Selfie dengan birthday box + birthday kits + produk yang dibeli
Skin Food Since 1957 Rice Mask Food Off

Mimi suka bau rice mask ni tau. Wangi je. Cara nak guna pun senang. Selepas cuci muka, apply saja rice mask ni pada muka dan gosok gosok perlahan. Biarkan selama 10-15 minit kemudian bilas. Lepas pakai, memang soft dan moist saja kulit muka tau.

Nella Black & Black Cleansing Foam

Dah lama aim pencuci muka ni. Siap ada sekali dengan berus muka tau. Makin bersihlah muka lepas ni.

Innisfree Jeju Volcanic Blackhead

Dengar dengar Innisfree Jeju Volcanic Blackhead ni best bila apply. Memang berkesan. Setakat ni, Mimi belum guna lagi. Rasa sayang pula nak guna.hahaha..

A'Pieu Pure Block Natural Sun Cream

Dah lama aim nak beli sunblock. Bila terdedah dengan matahari ni faham faham sajalah. Kulit semakin tua kena jaga betul betul. So, why not kita jaga kulit kita dengan sunblock dari A'Pieu.

Marry Me Hand & Nail Cream

Krim untuk tangan dan kuku Marry Me gitu. Mimi dari dulu memang gila losyen atau krim tau. Pantang nampak losyen atau krim baru, memang nak grab saja. Kali ni, kita grab di Althea pula. Buat koleksi.

It's My Puff - Oval Puff

First time guna puff ni, aduh duh duh lembutnya lahai. Anak anak Mimi siap cakap lembutnya ummi...Beli puff ni sebab mudahkan apply concealer kat seluruh muka. Sekata je kan. Lepas ni, nak beli puff lain pula.

Comme Comme Brush Case

Warna pink jadi pilihan. Of course lah kan kata peminat pink! Brush case ni Mimi beli sebab senang nak simpan berus berus dalam ni. Mudah kerja, taklah nanti berus hilang kan.

No Poreblem Color Balm

Mimi ada sikit pori terbuka kat area pipi dekat dekat dengan hidung. So, bila mekap nampak tak cantik pula sebab liang pori terbuka. Jadi, sebelum apply concealer dan loose powder, kena apply dulu No Poreblem Color Balm ni dulu. Memang best pakai, wangi. Bila apply memang pori tak nampak tau. Memang berkesan!

Kesemuanya ada 8 barang yang Mimi beli berjumlah RM150 free postage tau. Selain daripada itu, Mimi dapat juga goodies yang best best dari Althea! Terima kasih Althea bagi goodies yang best!!

Mask, Cleanser dan Lotion Gifts

Belle Journée Tattoo Tint

Apa tunggu lagi! Jom shopping di Althea sempena Althea Turns 2, confirm korang rambang mata sebab macam macam ada di Althea.

Fb : Althea

Post a Comment

8 Comments

  1. bestnya kak.. tahniah ye! happy birthday althea

    ReplyDelete
  2. wah wah..makin comei la ummi kite pasni

    ReplyDelete
  3. Wow byk Mimi shopping nampak brg semua mesti puas Hati kan

    ReplyDelete
  4. Althea itu jenama produk kan..wow bagusnya

    ReplyDelete
  5. happy birthday Althea.anyway, done follow ur blog

    ReplyDelete
  6. Bestnya...btw happy 2nd yr Althea

    ReplyDelete
  7. Wah rezeki mimie, suka sangat kalau dpat kosmetik produk

    ReplyDelete
  8. wahhhh bestnya..rabia tak join pun contest althea ni.alaaaaa...kalau join mesti dpt produk althea ni

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com