Online Revolution 2016 | Box Of Joy Dari Lazada

Assalamualaikum dan hai korang๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Lazada merupakan satu web shopping online terkenal dan terkemuka yang menyediakan perkhidmatan jual beli secara online. Korang nak beli handphone, laptop, pendrive, beg, kasut, lampin pakai buang anak, barangan mekap semua ada dekat Lazada Malaysia okey. Rambang mata dibuatnya kerana Lazada Malaysia sentiasa menawarkan harga yang murah dan selalu baik hati bagi kod diskaun tau kepada para pelanggan setianya.


Online Revolution dah start mulai 11.11 (Sila klik banner untuk terus pergi ke web LAZADA)


Semalam Mimi dapat surprise okey๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Bukan main besar lagi parcel Mimi dapat. Bila buka parcel tuh keterujaan kuasa dua sungguh bila tengok Box of Joy dari Lazada. Bukan double joy dah tapi triple joy Mimi dibuatnya. Macam macam produk ada okey. Meroyan kejap tengok๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Ada wireless speaker, wipe tissue, chopper, mee segera, beg, susu kotak dan sebagainya. Senang cerita tengok  kat gambar bawah nih.


Mesti korang tertanya tanya kan macam mana Mimi boleh dapat sekotak merah yang meriah dengan pelbagai produk jenama terkemuka dari Lazada. Untuk pengetahuan korang, Mimi nak war warkan pada korang yang Lazada Malaysia sedang mengadakan Online Revolution mulai 11.11.2016 sehingga 12.12.2016. Lebih dari 1000 jenama terkemuka yang terlibat dalam Online Revolution ini tau antaranya Nescafe, Maggi, Mamy Poko, SanDisk, Nestle, Loreal, Logitech dan sebagainya. Nak senaraikan semua jenama besar yang terlibat bernanah mata korang baca.

Jom tengok antara barang yang ada dalam Box Of Joy yang Mimi dapat nih dan bagaimana caranya korang nak dapatkan produk produk ini.


Nikmati petang korang yang sejuk dan mendung dengan secawan Nescafe White Coffee Rasa Pandan dari Nescafe yang sangat marvellous. Aroma Nescafe Pandan yang lembut dan rasanya ala ala kuih talam bila di minum. Nak dapatkan Nescafe White Coffee Rasa Pandan klik SINI.


Sekali sekala nak rasa makan masakan yang sedap serta ringkas dan hanya memerlukan sepantas 2 minit untuk sediakan. Apa kata cuba mee segera dari Maggi yang memang dikenali sejak dulu lagi. Klik SINI untuk dapatkan mee segera Maggi Royale Thai White.


Habiskan masa hujung minggu korang dengan menonton filem kegemaran dengan peralatan yang canggih pasti membuatkan hujung minggu korang rasa seronok. Simpan koleksi filem dalam pendrive dual function (untuk handphone dan PC/Laptop) dari Sandisk sambil dengar bunyi audio yang jelas menggunakan wireless speaker dari Logitech. Boleh dapatkan di SINI untuk pendrive dan di SINI untuk wireless speaker.

Buat pelanggan baru Lazada, korang akan dapat 20% diskaun dengan masukkan kod "20LAPOR25" dengan maksimum diskaun RM25 sah dari 1 November sehingga 17 Disember 2016.


Apa tunggu lagi jom shopping di http://www.lazada.com.my/online-revolution/ dan dapatkan produk favourite korang. Harga panah jantung๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜ yang ditawarkan oleh #LZDMYRevolution confirm buat korang sesak nafas tau.

Post a Comment

5 Comments

  1. Nestle pun ada jual kat lazada ! Waaa .. sgt mmbantu ni. Tq kasi code, hhhuhu

    ReplyDelete
  2. Lazada Online Revolution Sale is considered as the father of all biggest sale in Malaysia. During this sale, you will get to buy top-brand products at prices you have never thought off.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
๐Ÿ’œIn shaa Allah kunjungan anda akan dibalas๐Ÿ’œ

Lots of ๐Ÿ’–
www.mimiazirah.com