Nurraysa Beauty Skincare Bahaya?

Assalamualaikum....


Kerap sangat dah keyword nih muncul. Sebelum nih keyword yang sama juga. Mimi syak keyword nih muncul sebab ada beberapa entry di blog nih berkaitan dengan produk Nurraysa.

Betul ke produk Nurraysa Beauty Skincare bahaya? Sebagai salah seorang pengguna produk Nurraysa apa yang Mimi tahu produk produk keluaran Nurraysa Beauty adalah selamat untuk digunakan. Produk mesra wuduk dan solat tau.

Jadi berkenaan dengan skincare Nurraysa, ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia berbahaya malahan selamat digunakan oleh semua peringkat umur seawal usia bayi lagi. Jika selepas penggunaan skincare Nurraysa berlaku beberapa kesan yang tidak elok itu bukan bermakna skincare Nurraysa berbahaya tetapi itu merupakan healing process. Kesan berbeza bagi setiap individu ya.

Boleh search di google keberkesanan produk Nurraysa dan testimoni testimoni pelanggan yang berjaya mengatasi masalah yang dihadapi dengan produk Nurraysa . Boleh juga baca entry berkaitan produk Nurraysa. Boleh klik link link di bawah.





Mimi  menggunakan produk lain dari Nurraysa juga iaitu eyeliner dan lipstick. Hampir dua bulan gunakan, Alhamdulillah puas hati. Senang di cuci hanya menggunakan air saja ya. Tak payah cuci dengan pencuci muka pun. Cukup cuci dengan air lepas tuh dah boleh ambil wuduk.

Jadi, tak perlulah risau produk Nurraysa nih bahaya atau mendatangkan kemudaratan. Ini kerana produk Nurraysa bebas dari bahan kimia berbahaya. Gunakan tanpa rasa ragu ragu, in shaa Allah pasti puas hati. Nak dapatkan Nurraysa contact saja stokis dan agen berdekatan.

Post a Comment

4 Comments

  1. Mesti orang cari.. sbb nak tahu.. ada kesan jangka panjang atau tak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...produk Nurraysa memang jadi hot carian.Diorang nak buat research sblm beli kan

      Delete
  2. Hurmm.. cream dorng semua serupa.. mcm kilang yg sama je.. beza skit je.. alhamdulillah rosebud magic skincare dari india.. 4 bulan pakai.. segar bugar muka..

    ReplyDelete
  3. rasa cm nk try nurraysa.. tp takut pun ada gan skincare skrg..hurmmm..

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com