Shopping Online Yang Murah dan Mudah Hanya di ezbuy

Siapa di sini suka shopping online? Angkat tangan. Mimi nak share dengan semua mengenai satu platform shopping online yang menjual barangan yang murah dari China iaitu ezbuy.

Korang tak perlu susah payah nak pergi trip ke China semata mata nak dapatkan barang yang korang suka dengan harga yang murah. Apa kata korang shopping saja di ezbuy kerana pelbagai barangan yang korang boleh beli. Hanya dihujung jari semua yang korang nak beli ada.

Korang yang belum daftar di ezbuy boleh klik link di bawah dan korang akan dapat baucer RM15.00 terus ke dalam akaun ezbuy korang untuk pendaftaran kali pertama.


Nanti korang isi maklumat seperti yang diminta. Selesai  register boleh sign in macam biasa. Korang akan dipaparkan dengan page Home ezbuy macam biasa seperti di bawah.

Nampak tak kategori barang yang korang boleh shopping tuh. Nak kategori lain lagi korang boleh klik All. 


Dah klik All nanti akan keluar paparan seperti di bawah.


Okey Mimi nak ajar cara shopping pula. Mudah dan cepat je tau. Tak susah pun nak shopping di ezbuy. Macam Mimi pilih kategori Shoes, Bags & Accessories. Mimi pilih beg macam gambar bawah nih. Kemudian klik item beg tersebut.


Kemudian akan keluar page macam gambar dibawah. Nampak tak domestic shipping kosong saja. Untung kat situ..hehehe..Bila dah confirm barang yang korang nak tuh klik Add to Cart.


Kemudian akan keluar page seperti dibawah untuk korang pilih warna. Dah check semua details betul terus klik Confirm.


Akhir sekali, akan keluar kotak Checkout. Klik Checkout dan korang boleh isi maklumat penghantaran dan buat pembayaran melalui online. MUDAH dan PANTAS saja kan.


Untuk pengetahuan korang, kos penghantaran hanya RM8.80 saja jika korang mendaftar dengan PRIME. Tak kisahlah berat mana dan besar mana bungkusan yang dibeli. Untung tak untung tak?? Nak tahu lebih lanjut apa itu PRIME dan kelebihan mendaftar dengan PRIME korang boleh klik link ini < PRIME >

Korang juga berpeluang untuk mendaftar Prime Trial bagi mendapatkan keistimewaan yang ditawarkan. Tawaran ini terhad kepada 100 pengguna terawal yang telah mendaftar di ezbuy setiap hari. Korang boleh isi borang untuk mendaftar Prime Trial di link seperti di bawah :

PRIME TRIAL

BERITA BAIK UNTUK SEMUA

Korang akan dapat diskaun 15% kos penghantaran dengan masukkan kod ezfriend15 jika mendaftar kali pertama.

Apa tunggu lagi jom lah shopping di ezbuyMurah dan Mudah.

Post a Comment

5 Comments

  1. barang2 dia boleh tahan lah harganya ...

    ReplyDelete
  2. mmg lawo2 barang yg di jual... terutama subang tuh...
    tp nya bahaya lah bile mudah gini... tkt terbeli selalu

    ReplyDelete
  3. Geram je tangan ni nak buka website shopping. Hihi

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com