Cetak Baju Ekspress | Menawarkan Reka Bentuk dan Printing Heat yang Pantas, Murah dan Berkualiti

Sekarang nih pergi mana mana kita dapat lihat ramai orang memakai baju yang bercetak gambar atau nama sendiri yang  menjadi trend terkini. Keinginan untuk memiliki baju bercetak gambar atau nama sendiri pasti ada bila tengok orang lain pakai. Betul tak? Tapi memandangkan keadaan ekonomi yang meningkat pasti ada yang berkira kira nak tempah baju bercetak gambar atau nama sendiri kerana memikirkan harga yang ditawarkan mungkin mahal. Sekarang korang tak perlu risau soal mahal atau tidak sebab syarikat Cetak Baju Ekspress pasti merealisasikan impian korang memiliki baju bercetak gambar atau nama sendiri.

Untuk makluman semua, syarikat Cetak Baju Ekspress menawarkan perkhidmatan reka bentuk dan printing heat baju yang sangat pantas, murah dan berkualiti. Syarikat ini sememangnya menawarkan perkhidmatan yang sangat pantas. Contohnya kalau korang order dan buat bayaran hari ini, tempahan korang akan siap pada hari yang sama juga. Ini bukan cakap kosong ya. Dah banyak testimoni daripada pelanggan yang berpuashati dengan perkhidmatan yang telah diberikan oleh Cetak Baju Ekspress. Selain daripada itu, syarikat ini juga menawarkan harga yang murah serta baju yang berkualiti tinggi.


Minggu lepas romper untuk Adhwa yang Mimi tempah dah selamat sampai. Adhwa pun dah cuba romper tuh. First impression Mimi bila terima romper tuh sangat mengujakan. Material kain romper yang sangat berkualiti, tidak panas dan tidak jarang. Cetakan gambar kartun dan nama pun cantik saja. Mimi yang teruja lebih sebab romper Adhwa memang sangat berkualiti dan cantik. Bila Adhwa pakai nampak dia sangat selesa. Adhwa nih dia jenis mudah berpeluh tau tapi bila dia pakai romper nih tak nampak pun peluh tuh di romper sebab material kain romper itu sendiri yang serap peluh. So, taklah risau romper nampak basah.



Gambar Adhwa pakai romper dari Cetak Baju Ekspress. Bila tengok gambar Adhwa yang Mimi upload di Instagram dan FB ada kawan kawan dan saudara yang bertanya mengenai romper Adhwa tuh beli dari mana. Apa lagi terus promote Cetak Baju Ekspress. Mimi berani cakap yang Cetak Baju Ekspress HIGHLY RECOMMENDED untuk korang yang inginkan perkhidmatan yang pantas dan murah. Dijamin berpuashati.

Boleh lihat sendiri antara testimoni pelanggan yang berpuashati dengan perkhidmatan cetak Baju Ekspress :






Selain daripada romper, Cetak Baju Ekspress juga menawarkan perkhidmatan printing heat pada jersi, t-shirt, baju muslimah, mug, sticker dan lain lain lagi. Korang boleh request nak cetak gambar sendiri atau gambar lain pilihan korang contoh seperti gambar kartun. Korang juga boleh request cetak nama korang dalam tulisan jawi tau. Best tak best? Dahlah murah lepas tuh korang boleh pilih sendiri design yang korang nak tuh.

Antara beberapa design yang ditempah oleh pelanggan Cetak Baju Ekspress :








Cantik cantikkan design pada baju pelanggan yang telah ditempah? Korang boleh tengok sendiri design yang ada pada page fb dan instagram Cetak Baju Ekspress.

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, boleh hubungi Cetak Baju Ekspress :

email:
cetakbajuekspress@gmail.com

Whatsapp/Telegram:
0192732794 (Firdzaus)

Post a Comment

5 Comments

  1. Wow! Ni dgn sis MF kan?
    Memang nak buat but lom sempat pk lg :-)
    Buat utk sekeluarga pasti meletops!

    ReplyDelete
  2. wah...bleh print baju ikut nama la..bestnya..akak nak skodeng fb diorang la...

    ReplyDelete
  3. Wonderful blog post. This is absolute magic from you! I have never seen a more wonderful post than this one. You've really made my day today with this. I hope you keep this up! הדפסה על מוצרים באר שבע

    ReplyDelete
  4. With the end goal of clarification, accept 5KW of warming is required. Electrical warming machines are typically 100% proficient so for 5 KW of warming one should pay for 5 KW of electric vitality. Warmtepompen

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com