Hadiah Istimewa Dari Hati Hanya di Printcious

Assalamualaikum...

Korang pernah tak buntu nak hadiahkan orang tersayang sesuatu yang istimewa bila menjelang hari lahir atau hari ulang tahun perkahwinan? Kadang kadang pilihan hadiah yang ada di luar sama saja tiada kelainan. Sesekali mesti korang ingin hadiahkan orang tersayang dengan hadiah istimewa yang ada kelainan dan keunikan tersendiri.

Macam Mimi sendiri pun kadang kadang buntu nak hadiahkan family sesuatu yang istimewa. Kadang kadang bagi hadiah yang sama berulang kali sebab tiada idea nak bagi apa. Tapi lepas nih kita semua tak perlu buntu atau risau kerana Printcious boleh bantu korang selesaikan masalah kita dengan menyediakan pelbagai hadiah yang menarik dan istimewa untuk dihadiahkan kepada yang tersayang.


Apa yang menarik tentang Printcious nih ialah web ini menjual hadiah dari pilihan design kita sendiri.  Antara hadiah yang dijual ialah kusyen, ceramic tile, t-shirt, mug, puzzle dan pelbagai lagi hadiah yang menarik boleh korang dapati di web Printcious. Korang just pilih hadiah yang korang berkenan dan design ikut kreativiti korang, kemudian buat bayaran dan hadiah tersebut boleh dihantar terus kepada penerima hadiah. Yang penting hadiah hadiah yang ditawarkan sangat sangat menarik, cantik dan pasti buat korang jatuh hati sesuai dengan tagline mereka " Printcious.com - Precious Gifts From Your Heart".

Banyak pilihan hadiah yang korang boleh pilih dari Printcious nih. Tak percaya korang boleh tengok pada gambar di bawah. Korang boleh klik satu satu hadiah mengikut kategori yang korang suka. 


Memang banyak pilihan sehingga rambang mata dibuatnya. Macam Mimi sendiri rambang tengok kategori kusyen. Aduh, jadi gila dibuatnya nak nak kusyen warna pink..hahaha..Memang peminat pink tegar nih tau. Antara kusyen yang dijual. Cute kan?

Macam Mimi beritahu tadi korang boleh pilih sendiri hadiah yang korang nak kemudian design ikut kreativiti masing masing kan. Cara nak design tuh senang saja. Korang pilih Create dan pilih kategori hadiah yang korang nak tuh. Kemudian korang boleh pilih warna dan design ikut citarasa korang. Mudah saja korang tak susah pun.




Sebelum Mimi terlupa, Mimi nak beritahu korang yang Printcious juga baik hati bagi pengunjung web nya diskaun menggunakan kod promo yang diberi. Janji korang beli baru boleh guna. Nak lagi senang korang daftar jadi ahli. Mimi dah daftar pun, korang apa tunggu lagi.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Printcious nih korang boleh layari web yang tertera di bawah.


Post a Comment

1 Comments

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com