Monday, December 01, 2014

Apa Itu Darah Bantal


Ada sesiapa yang tahu apa itu darah bantal??Bila tengok keywords nih memang gelak ajelah...Tak pernah pulak saya dengar darah bantal..Ke korang pernah dengar apa darah bantal tuh??Serius memang saya tak pernah dengar. Memang ada erk..huhuhu...

15 comments:

  1. 1st time dengar. Ada ke? Kalau macam adik fizah hari tu masa cabut gigi... Tertidur... Then, darah turun ke bantal adalah... Haha...

    ReplyDelete
  2. huhuhui agaknyer darah kt bantal sbb kene gigit pijat hehehe

    ReplyDelete
  3. pelik juga keyword ya ummi.

    apamsusu la darah bantal

    ke dia cari darah di bantal?

    ReplyDelete
  4. Jenjalan sambil klik iklan... sy pon xpernah dgr bantal darah...

    ReplyDelete
  5. haah apa tu darah bantal..hehe

    ReplyDelete
  6. Bhahaha mmg keywords memacam sngguh. Apela dia nak cari tu sbenarnya haha

    ReplyDelete
  7. tak silap cn, darah bantal ni darah yang berketul-ketul tu, yeke? tak silap la..hehe

    Jemput join segmen cn ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  8. Adehhh!! macam2 yg dicarinya sampai tak terpikir dek akal :D

    ReplyDelete
  9. keyword situ memang pelik pelik :)

    ReplyDelete
  10. kenapa mimi selalu sangat dapat keywords gini ye...hehe

    ReplyDelete
  11. darah bantal tu kalau x salah mcm drh msa berpantang tu kot.mcm pdrnah dgr la

    ppsatt: nape semua gambar xda erk ?
    pu delete errk !

    ReplyDelete
  12. Memalam datang komen, seram lakk sis....mesti ada orang ada masalah tu, nah, update gitu.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen.