Monday, August 04, 2014

Ubat Penyakit Sombong


21 comments:

  1. alamak, x nampak sangatlah kak. saya ni dah lah mata empat. sobs

    ReplyDelete
  2. awk... kita dh pakai mata 4 pun tak nmpk lg tulisa kabus... huhu..

    ReplyDelete
  3. Sombong2 tak bawak ke mana pun. wee

    ReplyDelete
  4. Tak puas nak membacanya. Kurang jelas tulisannya. Huhu.. But nice sharing.

    ReplyDelete
  5. share yg bagus... kadang kite tak perasan apa yg kite buat tuh unsur2 sombong

    ReplyDelete
  6. selalunya geram dgn org bodoh sombong. tak berkawan pun tak apa.

    ReplyDelete
  7. Salam Mimi....selamat hari raya dr kak atie sekluarga yer

    t/kasih jg atas pengkongsian info ini..InnshaaAllah,kak atie tak sombong :)

    ReplyDelete
  8. yang penting hati sendiri kena jaga..

    ReplyDelete
  9. Huhu..nice sharing kak. :) kalau sifat menyombong tak di ubati. Kemane kita pegi pun org tak suka.

    ReplyDelete
  10. Salam Aidil Fitri Mimi..

    terima kasih atas perkongsian tu..sifat sombong memang tak bawa kpd kebaikan dlm kehidupan kita ; kita kena mencari bahagia..org yg bahagia adlh org yg blh mengambil pengajaran drpd hari kelmarin, menghalang dan mengawasi terhadap diri sendiri, menyiapkan diri utk kehidupan kubur dan selalu berasa diawasi oleh Allah swt baik pd saat terang terangan mahupun tersembunyi..wallhu a'lam

    www.nazlee.com


    ReplyDelete
  11. Peringatan yg baik... Slmt hari raya Kak ummi ...

    ReplyDelete
  12. perkongsian yang berguna kak..tapi sepet mata membacanya..hehe

    ReplyDelete
  13. saya pn x dpt baca :(

    tifaanvar

    ReplyDelete
  14. tak payah nak sombong sgt. kita semua sama

    ReplyDelete
  15. terbaik entry ni
    kurang jelas aje

    ReplyDelete
  16. buan jauh jauh penyakit sombong tu. tak bermanfaat pun kan kak.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen.