Thursday, May 08, 2014

Jenis jenis cyst dan kanser servik

Semalam saya pergi satu majlis ilmu Kempen Kesedaran Wanita...Antaranya pengisian kempen semalam pasal cyst dan kanser servik..Ceramah mengenai cyst dan kanser nih disampaikan oleh Leftenan Kolonel (B) Dr Sukhilmi owner Klinik Bersalin Sukhilmi di Senawang. Sebab tuh pentingnya pap smear untuk mengesan pra kanser..Banyak jugak gambar gambar yang saya ambik...Korang tengok lah ye....





Antara jenis cyst yang ada...Macam.macam jenis kan...






Yang kat atas nih semua jenis kansee servik...Kalau tak dicefah macam nihlah ruoa kanser yang menyerang...

9 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. time kite kene cyst dulu xtau peulak jenis ape...alhamdulillah cyst dh pecah..kalau x mmg dieorg nak buang ovari kite belah kiri..

    ReplyDelete
  4. seram nak tengok gambo tu..tapi kena ambil tahu..
    http://jnjikita.blogspot.com/2014/05/pengomen-tegar-april.html

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. takut kan..
    kena sntiasa check up

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen.