Tuesday, February 12, 2013

Setiap kali cuti am macam nih lah jadinya


Jalan dah mula nak jammed.....Pagi2 okey lagi, masuk pukul 10 ke atas kereta bergerak macam kura kura....Setiap kali cuti am macam nih lah jadi kat Dataran Sri Kemang...Apa pun tak boleh...

24 comments:

  1. sbb tuh la kite xgie mana2 duk umah jer..;(

    ReplyDelete
  2. dekat tempat saya pon dah mula jam.

    ReplyDelete
  3. ramai balik kpg cuti panjang ni.. hehe

    ReplyDelete
  4. tu la kalau cuti kalua blh nak duk umah jea.tak nak pi mana2.nasib baik blk johor aritu tak jem pun

    ReplyDelete
  5. a'aa kan... kat mana2 pun sellau jd camtu...

    ReplyDelete
  6. Mujur tak sangkut pergi Johor baru ni.. Tak suka bila berdepan dgn situasi mcm ni. Tp nak buat mcmana..

    ReplyDelete
  7. semua orang ambik feel makan angin kan hehe.

    ReplyDelete
  8. Nak pi mana tu. orang tak betah dok umh. Asyik nak berjalan je...

    ReplyDelete
  9. semua bercuti sakan tu yg jammed...

    ReplyDelete
  10. ala telok kemang mmg selalu jem.. dulu kalau nak g keje kat HPD tu mmg tension jer jem!huhuhu

    ReplyDelete
  11. terpaksa la redah jugak kan. ;)

    ReplyDelete
  12. hahahaha.. tu laa.. semua org kl lari pergi sana, jalan-jalan kekdahnya :)

    ReplyDelete
  13. Say no to "jammed"..... hehe

    ohh seronoknya duk kawasan "ulu" ni.. walaupun jalan macam rupa bulan, lubang sana sini, tapi tak "jammed"... :)

    ReplyDelete
  14. biasala kak mana ade jln dsitu ade kereta..lg2 kalo bndar mmg jamm jela kejenye haihh..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen.