Ikut jejak langkah blogger blogger lain...Apa Kata Wanita Zamzarina TV1 promosi blog korang

Salam peeps!!!

Sedikit info mengenai rancangan Apa Kata Wanita Zamzarina

Masa & Hari : 3.00 pm - 4.00 pm (Ahad)
                                              1.00 pm - 2.00 pm (Jumaat - Ulangan)
        Bersiaran secara langsung di TV1 dan siaran ulangan di TV2


Hah...rasanya kan di kalangan blogger blogger kita mesti dah tahu mengenai rancangan APA KATA WANITA  bersama ZAMZARINA kan...Rancangan yang di siarkan setiap hari Ahad jam 3.00 petang. PU dapati ramai blogger yang tediri daripada kaum wanita terutamanya, blog mereka telah di promosi di rancangan ini...Sebelum ini, salah seorang kawan blogger yang PU kenal iaitu IntaNBerliaN, blognya telah dipromosikan pada 20 Mei 2012....So, berbekalkan semangat dan sokongan yang diberikan oleh kawan kawan blogger yang lain, PU pun nak ikut jejak IntaNBerliaN....

Nak tahu macam mana blog korang di promosi di Apa Kata Wanita? Untuk pengetahuan kawan kawan yang belum familiar dengan rancangan nih, rancangan ini memaparkan tentang wanita masa kini yang semakin maju ke hadapan. Jika dahulu peranan kaum wanita hanya di pandang sepi dan menganggap wanita hanya layak di dapur tetapi kini tidak lagi. Walaupun wanita dan dapur amat sinonim tetapi itu tidak menghalang daripada kaum wanita mengorak langkah maju ke hadapan.Masa kini, ramai wanita maju ke hadapan di dalam pelbagai bidang yang di ceburi.

Untuk pengetahuan semua, dalam Apa Kata Wanita ada satu segmen iaitu Ada IT, di mana dalam segmen Ada IT ada lagi satu slot iaitu Blog Pilihan. So, blog yang terpilih dan bertuah akan disiarkan dalam slot Ada IT.

Kalau korang nak tahu perkembangan lanjut rancangan Apa Kata Wanita, korang boleh lah LIKE page FB Apa Kata Wanita, www.facebook.com/ApaKataWanitaZamzarina. Zamzarina juga blogger seperti kita dan blog beliau ialah http://zamzarinazambri.blogspot.com. Jangan lupa LIKE page FB dan follow blog Zamzarina tau kalau nak tahu perkembangan lanjut mengenai Apa Kata Wanita dan pelbagai lagi informasi yang berguna untuk kaum wanita. 

Oh ya, sebelum terlupa...Korang nampak tak banner Zamzarina yang terletak cantik di sebelah kiri blog PU tuh...Ha...Untuk pengetahuan korang juga, Zamzarina menjalankan perniagaan menjual produk kesihatan Harmony sesuai untuk kegunaan suami isteri. Macam macam produk ada di jual di Harmony, tak percaya? Korang boleh klik banner tuh terus ataupun korang boleh klik link yang PU sertakan nih, http://www.harmony.com.my & http://www.harmonymall.com.my.

Korang nak blog di promosi di Apa Kata Wanita, email aje tentang blog korang di akwzamzarina@gmail.com. Semua blog layak di promosi tau! (Dulu PU rasa blog PU tak layak pun...hehehe)


Last but not least, jangan lupa tonton rancangan Apa Kata Wanita Zamzarina seperti masa dan hari yang PU state kan kat atas entry nih ya (^_*)

Nota kaki* PU dah pun terima email balasan daripada Zamzarina. Blog PU akan disiarkan pada slot yang kan datang tapi bila tuh masih belum tahu lagi. PU still tunggu email kedua. Sabar menunggu..Sabar tuh separuh daripada imankan....

Post a Comment

9 Comments

  1. alhamdulillah.. thniah pu.. :-)

    kn sy dh ckp.. mesti dpt :-) lps ni mkin majulah bisnes apam polkadot pu.. hihi :-)

    ReplyDelete
  2. mari join

    http://cyunkann.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    ReplyDelete
  3. tahniah PU akhirnya dapat ikut jejak mcm rakan2 blogger yg lain masuk tv gak..

    ReplyDelete
  4. wah bestnya, kita pun nak try jugak nanti

    ReplyDelete
  5. wah..wah..wahhh......blog PU pun akan m,asuk rancangan ni ke??bertuahnyeeeee badann..hihi..
    tak sabar nak tgk nanti ^_~

    ReplyDelete
  6. wah.. glemerlah nanti..
    boleh promosi bisnes PU..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, bestnya, tahniah pu.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com