SAFI® EXPERT SOLUTION ATASI MASALAH FLEK HITAM DAN ANTI HIDRASI

SAFI® EXPERT SOLUTION ATASI MASALAH FLEK HITAM DAN ANTI HIDRASI | Hai semua! Semua tahu wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Cantik luaran dan cantik dalaman. Tapi bila berdepan dengan orang ramai mestilah kita mementingkan kecantikan luaran  betul tak? Bila umur semakin meningkat macam macam masalah kulit wajah timbul seperti flek hitam, jerawat, kulit tidak sekata,  kusam, hidrasi dan sebagainya. Bila timbulnya masalah seperti ni mestilah kita berusaha untuk mengatasinya, betul tak? 



So, buat korang yang ada menghadapi antara masalah berikut apa kata cuba SAFI® EXPERT SOLUTION. Seiiring dengan usia Mimi yang dah pertengahan 30 an ni memang skincare macam ni Mimi cari untuk atasi masalah kulit wajah Mimi. Dulu wajah Mimi tak ada masalah pun tapi selepas berhenti menggunakan produk timbang kilo, wajah Mimi mula timbul pelbagai masalah. Nak rawat dengan skincare yang selamat dan diuji secara klinikal memang ambil masa. Tapi kena sabarlah kan.

SAFI® EXPERT SOLUTION ATASI MASALAH FLEK HITAM DAN ANTI HIDRASI




Mesti ada yang tertanya ni produk baru Safi ke? Ya, ini produk baru Safi. Safi kini melangkah satu lagi tapak ke hadapan mencipta produk evolusi untuk kecantikan wanita . 

Cantikkan packaging Safi® Expert Solution ni. Nampak eksklusif dan mewah gitu gabungan hitam dan emas. 

Jom baca dengan lebih lanjut mengenai produk terbaru Safi ni .

Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation

Apa yang menarik mengenai produk ini ialah :

🌸 tidak mengandungi alkohol
🌸 bebas daripada paraben dan silikon
🌸 tidak mempunyai mineral oil
🌸 tidak diuji ke atas haiwan



Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation diformulasikan dengan kandungan DN Age Technology di mana ia berfungsi untuk merawat serta memudarkan flek hitam pada kulit wajah. Ia juga berfungsi mengekalkan kelembapan pada wajah dan menyamaratakan tona kulit wajah .

Kalau korang nak tahu tekstur ampoule 1 ni lembut dan lebih kurang macam air tau. Mudah serap dan tidak oily. Warnanya jernih .




Manakala ampoule 2 yang berwarna kuning ni agak oily dan baunya yang wangi. Bila sapu pada wajah memang rasa agak oily tapi sekejap saja. Lama lama ia serap dan kulit wajah jadi lembap. 




Cara nak pakai Intensive Ampoule ni ialah titiskan beberapa titik ampoule 1 ke tapak tangan sapu sekata pada kulit wajah. Seterusnya titis beberapa titik ampoule 2 ke tapak tangan dan sapu serata pada muka sehingga ia serap pada kulit wajah.

Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin


Kelebihan produk ini ialah :

🌸 tidak mengandungi alkohol
🌸 bebas daripada paraben 
🌸 tidak mempunyai mineral oil
🌸 tidak diuji ke atas haiwan

Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin ini terbukti secara klinikal peningkatan kelembapan dengan segera sebanyak 280%. 



Ia diformulasikan dengan NMF Activator Technology dan Ultra-Micro Hyaluronic Acid untuk mengaktifkan keupayaan menjana kelembapan kulit.

Tekstur Milk Drop Serum ini sangat ringan dan lembut tau korang. Formulasi istimewanya iaitu Hydra-Boost Capsules yang berubah menjadi titisan susu untuk memberi kesan serapan pada kulit dengan pantas dan mudah.




Cara nak guna Milk Drop Serum ni ialah sapukan pada kulit wajah dan leher yang bersih. Kemudian sapu pada kukit wajah dan buat urutan membulat sehingga menjadi titisan susu. Teruskan membuat urutan pada muka sehingga ia serap sepenuhnya pada kulit wajah. Penggunaan yang berterusan akan mencerahkan kulit wajah korang tau .

Korang boleh lihat hasil yang memberangsangkan pada kulit 2 minggu selepas menggunakannya. 

Hasil Penggunaan Safi® Expert Solution

Sebelum guna Safi® Expert Solution kulit muka Mimi ada yang kering, ada lembab. Lepas tu, tona kulit tak sekata, parut jerawat dan flek hitam. So, Mimi nak try produk ni macam mana kan. Okey ke tak.

Hari ni genap 10 hari Mimi menggunakan produk baru Safi ni. Hasil selepas menggunakan memang nampak perubahan pada kulit wajah Mimi. Kulit semakin lembap dan lembut. Yang best parut jerawat dan flek hitam pada muka semakin pudar. Bila bangun pagi nampak wajah ada perubahan sikit dan rasa fresh.

Wajah Mimi sebelum guna Safi® Expert Solution. 


Memang puas hati dengan kesan selepas menggunakannya. Highly recommend pada korang yang ada masalah sama dengan Mimi untuk cuba produk Safi ni .

Post a Comment

23 Comments

  1. bagus banyak dengar feedback bagus

    ReplyDelete
  2. Wow.... seriously mmg berkesan ye. Nak kena p try dulu tgk. Tapi mmg i ngah cari cari produk yg blh lembapkan kulit secara total ni

    ReplyDelete
  3. safi ada product br lg..tk prasan lg yg produk br ni

    ReplyDelete
  4. Flek hitam tu blackhead ke?. First time dengar. Ke freckles?. Kulit muka ni berubah dengan peningkatan usia. Nak kena cari yang sesuai dengan kulit kita la kan?. Cantik packaging Safi ni. Nampak mewah.

    ReplyDelete
  5. ermm esklusif packagingnya, sesuai untuk di jadikan hadiah. tapi jenama SAFI memang bagus sentiasa keluarkan produk bermutu tinggi

    ReplyDelete
  6. Wah.. Ampoule tu nampak menarik. .Safi memg produk yang bagus..diyakini dan halal pulak tu.. Makin cantik la sis mimi ni... Cepat nak tgk perubahan.. Ehhee

    ReplyDelete
  7. packaging nampak ekslusif, menarik pulak tengok Safi baru ni

    ReplyDelete
  8. wah safi dengan produk baru. yang bestnya bebas dari paraben dan alkohol. memang itu yang perkara pertama akak akan belek kalau nak beli produk. bolehla cuba safi terbaru ni

    ReplyDelete
  9. waa product baru dari Safi ye, mcm best jee tgk! Suka betul tengok packagingnya tu, colour mmg mengancam laa my favourite tu black and gold hehe! anyway, tertarik jugak ni since especially takde kandungan paraben, not animal testing and all tu kan, mmg bagus tu! and bila baca keberkesanan tu, kuat betul rasa nk try since qeela mmg ada mslh dark spots etc kat muka. nnt nk usha2 lah safi ni 😊

    ReplyDelete
  10. produk terbaru dari Safi ke? Tak nampak lagi iklan kat tv ni. makin cantik dan terjaga kulit muka pakai produk Safi ni. teringat zaman sekolah memengah memang selalu pakai Safi untuk elak jerawat kat muka

    ReplyDelete
  11. Safi sekarang dah banyak keluarkan produk baru ya, macam-macam dah sis tengok. Now produk wajah pula, nampak cam menarik aje, boleh lah sis cuba nanti

    ReplyDelete
  12. Betul lah, umur semakin meningkat nie kena lebih peka terhadap kesihatan kulit. Baguslah Safi keluarkan variasi produk penjagaan muka baharu. Boleh cuba nanti. Nampak meyakinkan.

    ReplyDelete
  13. Ah menarik, Safi makin rajin buat produk lately. Macam nak try pulak sbb dia kata boleh hilangkan flek hitam tu. Makin tua ni makin byk pulak jeragat halus halus.

    ReplyDelete
  14. Alarh kak! Semua orang dah try safi expert ni tau! Cx je belum ada rezeki hahahha. Nanti boleh cuba dapatkan dipasaran bila dah launch! Nampak bagus pula safi expert ni. Dahlah packaging dia cantik dan eksklusif sangat. Terbaiklah safi buat set macam ni

    ReplyDelete
  15. ini produk baru safi eh? sebab emi macam tak pernah nampak produk ni kat drugstore sebelum2 ni.

    ReplyDelete
  16. SAFI makin lama makin banyak produk yang dikeluarkan nampak macam ada improvement sebab :
    tidak mengandungi alkohol
    🌸 bebas daripada paraben
    dan silikon
    🌸 tidak mempunyai mineral oil
    🌸 tidak diuji ke atas haiwan

    I memang sekarang nak cari produk yang bebas dari unsur bahan kimia berbahaya macam paraben dan merkuri.. lagi satu packaging pun nampak very strong in color i harap safi membantu..

    ReplyDelete
  17. Safi has been a trusted brand for many, the product seems really good thou, focusing on hydrating, as we age we tend to lose moisture faster.

    ReplyDelete
  18. oh that's nice. I heard about the brand before. the SAFI® EXPERT SOLUTION has really nice packaging. I feel like trying it out too hehe

    ReplyDelete
  19. Dah makin eksklusif dah packaging Safi sekarang. Bangga dengan produk ini yang semakin menyerlah dan kualiti semakin meningkat. Tahniah buat Safi.

    And Rawlins pun perlu mencuba sebab usia dah semakin banyak dan perlukan banyak bantuan untuk meghilangkan pelbagai kesan tindakan graviti nie.

    ReplyDelete
  20. safi banyak keluarkan produk baru kan...warna hitam dan gold memanf cantek...tak pernah lagi try produk yang ini tapi ramai yg kata bagus.

    ReplyDelete
  21. Wow now safi pun dah mempelbagaikan their product range kan. Nanti i check this product when i go shopping hujung minggu ni.

    ReplyDelete
  22. safi mmg jenama ygdipercayai kan.. bestnya

    ReplyDelete
  23. Berita baik utk pengguna skincare safi ..wajib cuba produk baru anti pigmentasi.. Look ekslusif sangat dia punya packaging .

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com