SEBAB KENAPA HUGGIES DRY PANTS JADI PILIHAN

SEBAB KENAPA HUGGIES DRY PANTS JADI PILIHAN | Hai semua! Ibu ibu kat luar sana pernah tak buntu nak pilih diaper yang bagus dan terbaik untuk anak anak. Mimi pun mengalami nasib yang sama. Sampai pening jadinya nak pilih diaper yang terbaik untuk si bujang Adhwa. Tapi, sekarang Mimi dah tahu diaper yang terbaik untuk Adhwa iaitu Huggies Dry Pants . Nak tahu SEBAB KENAPA HUGGIES DRY PANTS JADI PILIHAN Mimi? Hah, wajib baca sampai habis kenapa Mimi pilih HUGGIES DRY PANTS.



SEBAB KENAPA HUGGIES DRY PANTS JADI PILIHAN

Bila Adhwa semakin membesar dan lasak , Mimi kena cari diaper yang sesuai dengan dia. Nak nak sekarang ni dia dah pandai buka diaper yang dia pakai. Yelah, pakai jenis tape tuh senanglah dia buka. Geram je tengok tau. Tapi mungkin dia tak selesa sebab ketat dia pakai pangkal peha tu kan. So, Mimi decide cari diaper yang sesuai dan selesa dipakai. Cari punya cari akhirnya mata ni berkenan dan tersuka tanpa sengaja dengan Huggies Dry Pants.

Sebab kenapa Mimi pilih Huggies Dry Pants? Jom tengok video yang Mimi sertakan di bawah dulu. 




Hah dah tengok video kan? So, apa pendapat korang mengenai Huggies Dry Pants? Jom baca SEBAB KENAPA HUGGIES DRY PANTS JADI PILIHAN Mimi. 

Mempunyai Kuasa Serapan Yang Terbaik



Ya. Salah satu pilihan utama yang Mimi titikberatkan ialah kadar penyerapan yang baik. Huggies Dry Pants ni mampu menyerap dengan pantas dan mengelakkan berlakunya kebocoran. Ada sesetengah diaper yang Mimi belikan untuk Adhwa lambat menyerap dan tahu tahu bocor saja. Jenuh pula nak cuci dan lap sisa air kecil yang keluar dari diaper yang dipakai. Kadang bila buka diaper yang dipakai, punggung dia nampak basah kesan dari air kecil yang dibuang. Tapi bila pakai Huggies Dry Pants, punggung dia sentiasa kering.

Huggies Dry Pants merupakan Malaysia's Fastest Absorbing Diaper Pants! Hah nampak tak hebat tak hebat kadar serapan yang dimiliki! Ia mempunyai kadar serapan yang pantas kerana ia mempunyai 1000 Lubang Mikro yang menyerap dengan cepat serta memerangkap kebasahan untuk memastikan anak kecil sentiasa dalam keadaan kering. Hah, sebab tulah Mimi pilih Huggies Dry Pants untuk Adhwa!


Beri keselesaan kepada Kulit Anak






Bila nak belikan diaper kena juga ambil kira anak kita selesa atau tidak bila pakai, betul tak? Macam Adhwa sendiri bila dia suka buka diaper, Mimi assume dia tidak selesa. Sebab tu dia buka diaper yang dipakai. Bila pakai Huggies Dry Pants nampaklah dia lebih selesa bergerak ke mana sahaja yang dia suka. Selain itu, ia juga mempunyai 5-Way Comfort Fit di mana ia beri keselesaan di bahagian pingang perut,bahagian pinggang belakang dan kedua dua belah kaki secara berterusan kepada anak dan yang paling penting di bahagian pinggang pants direka agar mudah regang dan elastik. So, tak perlu risau dah diaper yang anak kita pakai ketat atau tidak kan. 


Jimatkan masa dan mudah diuruskan


Sebab apa Mimi cakap jimatkan masa dan mudah diuruskan bila pakai Huggies Dry Pants ni. Sebab bila anak tengah lasak, agak susah sikit nak pakaikan dia diaper. Sebab tak tahu duduk diam kan. Gerak sana sini . Kadang pakaikan dia diaper jenis tape tu mesti senget sebelah lah, ketat lah. Kalau dapat jenis yang suka lari sana lari sini tak penat nak kejar? Dahlah kita ibu ibu banyak kerja nak kena buat dan perlu di selesaikan. Memang  terkejar-kejar masa dibuatnya.

Tapi dengan Huggies Dry Pants semua jadi mudah dan pantas. Geraklah macam mana pun lari lah jauh mana pun, dapat saja terus sarung zasss gitu! Tak kiralah masa tu macam mana posisi anak. Berdiri ke, merangkak ke, baring ke kan. Sarung saja. Kalau jenis tape tu nak pakaikan anak diaper kena pastikan dia dalam posisi baring, betul tak? Tapi dengan Huggies Dry Pants, anak dalam apa posisi pun boleh saja pakai. Hah lepas tu dah boleh sambung buat kerja macam biasa.


Harga yang sangat berpatutan dan kualiti yang terjamin 


Kalau dulu orang cakap Huggies ni untuk orang ada ada saja boleh pakai sekarang ni tak lagi. Semua golongan bekerja boleh beli dan pakaikan untuk anak anak sebab harga yang ditawarkan sangat berpatutan setanding dengan kualiti yang diberikan. Dijamin selesa dan bagus untuk anak kecil! 

Bagi Mimi harga yang ditawarkan kalau setanding dengan kualitinya, sangat berbaloi untuk dibeli. Harga tak penting yang penting kualiti diaper tu sendiri supaya anak selesa dan happy bila pakai. 

Buat ibu ibu di luar sana tak payah dah fikir lagi nak cari diaper sesuai untuk anak korang! Percayalah cakap Mimi beli saja Huggies Dry Pants confirm puas hati! Tak perlu fikir panjang dah sebab Huggies Dry Pants menepati ciri ciri yang ibu ibu inginkan pada anak anak. 

Sebelum terlupa, Huggies Dry Pants boleh didapati dengan lima saiz berbeza mengikut berat anak anak iaitu saiz SM, L, XL dan XXL. Korang boleh rujuk seperti gambar di bawah untuk cari saiz yang bersesuaian dengan berat anak. 

Yang nak beli Huggies Dry Pants korang boleh beli terus di sini http://bit.ly/2LgcBwt

Post a Comment

29 Comments

  1. memang sangat bagus kan huggies ni..anak saudara kita pun pakai huggies dry pants ni..

    ReplyDelete
  2. LeYa tengok ada juga anak-anak buah LeYa yg pakai Huggies ni. Memang nampak selesa bila dorang berlaru, bermain. Memang recommended sgt

    ReplyDelete
  3. Harga Huggies pun berpatutan kan...ramai ibu2 puas hati dengan huggies..serapan pun terbaik

    ReplyDelete
  4. Pilihan kami juga.. Mudah senang dan harga pun murah

    ReplyDelete
  5. Huggies dr dlu xpenah mengecewakan... Ank buah mmg pakai huggies yg tape.. Leh try yg pants pula

    ReplyDelete
  6. Nampak jugak dekat website dieorang hari tu yang huggies baru ni. nanti nak tunggu baby besar sikit, baru nak cuba

    ReplyDelete
  7. Rata2 kawan2 kita pun suka menggunakan Huggies untuk anak2 mereka. Jenama yg dipercayai dr dulu

    ReplyDelete
  8. Bagus betul huggies dengan teknologi baru ni, anak-anak mesti lagi selesa dan bebas dari masalah ruam

    ReplyDelete
  9. Huggies ni kualiti dia pun elok.. Harga pun mmg okay

    ReplyDelete
  10. mmg Huggies terbaik...anak buah Sally mmg pakai...senang nak jaga, nak tukar jugak

    ReplyDelete
  11. yang penting sangat selesa buat baby

    ReplyDelete
  12. TB suka regangan pada peha tu.. buat baby rasa selesa bergerak

    ReplyDelete
  13. value for money, selesa dan anak pun boleh bermain lebih lama dan tidur lebih lena

    ReplyDelete
  14. Pernh pkaikn anak.. Mmg bgus huggies ni.. Tak sangka dia serap cepat mcm tu erk

    ReplyDelete
  15. Read many good comments about this new product, i will check it out soon.

    ReplyDelete
  16. dari dulu mmg mama suka huggies dry pants ni sesuai utk kulit baby yg sensitif

    ReplyDelete
  17. Dalam byk2 product diapers. Radanya huggies ni yg xpernah try lagi. .nnt boleh try la ukt si kecik sorg tu.

    ReplyDelete
  18. ramai suggest Huggies. rupanya memang bagus. cepat meresap kan. anak-anak boleh aktif bergerak, lagipun jenis pants ni memang best!

    ReplyDelete
  19. Huggies yang baru ni dah banyak improve. sekarang ada huggies superwings tu. suka sangat anak ruby tengok. tapi bebudak ni dah mula potty training. thanks huggies memenuhi masa kecil anakku. gituu

    ReplyDelete
  20. My nephews and nieces using huggies too. Good product!

    ReplyDelete
  21. Waktu paling sukar sekali nak pakai kan anak pampers bila dia dah pandai merangkak. Struggle sungguh. Memang bagus sangat kalau pakai yang pants ni. Kalau travel atau berjalan keluar memang pants jadi pilihan.
    Tengok video tu kagum dengan penyerapan pampers huggies ni. Nanti boleh la cari

    ReplyDelete
  22. mmg diaper ni dpt serap urin dgn laju dan kering. Bum bayi x senang dpt diaper rash.

    ReplyDelete
  23. memang suka dengan produk ni..dari zaman anak yang kedua ni memang konsisten antarajenam asaya dapatkan di pasara..kualiti dan harga seiring...

    ReplyDelete
  24. HUGGIES is a good brand, glad that they come out with HUGGIES DRY PANTS. that is easy for babies to wear and very good quality. best ya.

    ReplyDelete
  25. AM kalu pilih jenama pampers utk anak2 mesti pilih yg berkualiti dan harga berbaloi.. Dan yg paling penting serapan dia padu kan.. Risau gak sebab ke kadang ada jenama pampers lain yg tumbuh bintik kemerahan di bahagian sulit.. So far huggies mmg diyakinkan..

    ReplyDelete
  26. Pernah cuba huggies tapi tak sesuai dengan adira
    Tapi kakak Amni peminat tegar huggies utk anak2 dia haha
    Sekali borong time sale blh tahan gak la penuh troli
    Dia kata huggies susah bocor skit.

    ReplyDelete
  27. Alhamdulillah nampaknya macam boleh coba ni for my cucu, dia dah mula berlari dah, boleh lahhh

    ReplyDelete
  28. Dah pandai bukak pampers sendiri? Mecnaabr gak tu. kena cari yang betul2 dia selesa la kan

    ReplyDelete
  29. Huggies memang pilihan terbaik!!! haruslah menjadi pilihan no 1

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com