Rabu, 2 Mei 2018

PEMENANG TOP KOMENTATOR APRIL

PEMENANG TOP COMMENTATORS APRIL | Hai korang! Bulan ni hampir terlupa pula nak umum pemenang top komentator bagi bulan April. Hadiah bagi pemenang top komentator bulan April kali ni bukanlah eyeshadow tetapi mekap highlight tuh. Jenama sama juga Focallure. Jom tengok siapa top komentator bulan April blog Mimi.


Tahniah kepada Kak Sue. Nanti email details nama dan alamat ke email : mimiazirah84@gmail.com ya. Untuk hadiah top komentator Mei nanti Mimi bagi hafiah lain pula. Untuk hadiah mekap dah habis. Nak tahu hadiah apa. Tunggu sajalah ya.

Nota kaki : Pemenang top komentator Mac, Rabiatul Adawiyah, esok hadiah akan dipos ya. Maaf atas kelewatan pengeposan hadiah kerana kekangan masa. Harap memahami.

14 ulasan:

  1. Tahniah kak sue. Next month ana pulak kot. Eh.

    BalasPadam
  2. pesanan last tu win..hahaha..tahniah buat semua pemenang...

    BalasPadam
  3. Yeay...tahniah semua..bln ni nk pulun komen lah hehe..nk jd top

    BalasPadam
  4. tahniah..wah bestnya hadiah mimi offer tau..

    BalasPadam
  5. Alhamdullilah, rezeki Kak Sue ya bulan nie. Tq Mimie ❤

    BalasPadam
  6. Tahniah buat yang menang...bulan depan akak plak la..hahahha..sapa nak beat?seronok bila ada yang mencabar ni...lama x havockan komen orang..

    BalasPadam
  7. tahniah kepada pemenang,lain kali amar pun nak jadi top commentar gak :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.