Hadiah Perkahwinan Istimewa dari Printcious

Hadiah Perkahwinan Istimewa Dari Printcious | Hai korang! Sekarang ni bukanlah masa yang sesuai untuk buat majlis perkahwinan sebab jarang orang buat di bulan Ramadhan. Selalunya akan buat bulan Syawal. Mungkin ada antara korang yang akan hadir ke majlis perkahwinan saudara mara ataupun sahabat di bulan Syawal nanti. Tak lama lagi sajakan. So, korang dah buat beli hadiah untuk pengantin belum? Apa, korang buntu? Hah, jangan buntu nak beri hadiah apa. Mimi nak kongsi dengan korang satu laman web yang menjual hadiah perkahwinan istimewa dari Printcious khas untuk pengantin. Yang lebih istimewa, hadiah yang dijual berbeza dan lain daripada yang lain tau.

HADIAH PERKAHWINAN ISTIMEWA DARI PRINTCIOUS


Korang pernah dengar tak memgenai Printcious? Tak pernah dengar? Okey, apa kata korang baca apa yang Mimi kongsikan ni dengan lebih lanjut mengenai Printcious.

Printcious merupakan satu web yang menjual pelbagai jenis hadiah yang menarik tau. Bukan itu saja, hadiah yang dijual juga boleh custom made. Korang boleh design ikut kreativiti korang. Nak warna apa corak apa design apa terpulang. Nak guna gambar pengantin pada hadiah korang pun boleh. Dan lagi, bukan terhad untuk hadiah pengantin saja tau, hadiah untuk harijadi, ulang tahun perkahwinan, konvokesyen dan macam macam lagi pun boleh. Tapi, Mimi nak fokus pada hadiah perkahwinan sebab nak bantu korang yang buntu nak cari hadiah untuk pengantin.

Korang nak tahu apa idea hadiah perkahwinan untuk pengantin perempuan dan pengantin lelaki tak? Okey jom Mimi ajar cara nak login web Printcous dan korang boleh tengok idea hadiah perkahwinan untuk pasangan pengantin yang korang akan tertarik untuk beli.

Pertama sekali korang klik PRINTCIOUSKemudian korang klik pada login/register tu. Isi form seperti yang dikehendaki. Selesai daftar korang boleh login seperti biasa. Korang akan nampak laman utama Printcious. Okey, sekarang korang nak cari idea hadiah perkahwinan untuk pasangan pengantin kan? Korang klik tiga garis di atas sebelah kanan korang. Boleh rujuk gambar di bawah. Kemudian, ia akan keluar aparan seperti di bawah. Klik More gift ideas here.


Kemudian, akan keluar paparan seperti gambar di bawah. Korang skroll sikit ke bawah akan jumpa banner Wedding - Gift For A Special Day. Klik banner tersebut.


Tadaaa!!! Korang akan nampak paparan pelbagai idea hadiah perkahwinan untuk pengantin perempuan dan pengantin lelaki seperti di bawah ni.

1) T-Shirts


2) Mugs



3) Cushions


4) Puzzles


5) Canvas


6) Ceramic Tiles

Ini semua idea hadiah perkahwinan yang sangat menarik untuk korang hadiahkan kepada bakal pengantin. Kalau korang nak tengok lagi banyak pilihan korang cuma klik saja pada View All akan keluar paparan pelbagai jenis corak dan design yang ada.

Sebagai contoh, Mimi pilih canvas sebagai hadiah untuk pengantin. Jadi, Mimi klik View All dan pilih canvas yang Mimi nak hadiahkan. Untuk canvas ada dua jenis tau iaitu canvas square dan rectangle.



Let say, Mimi pilih canvas rectangle. Klik saja gambar canvas yang dipilih akan keluar paparan seperti di bawah. Nampak tak kotak biru yang perkataan Start Designing tu? Klik kotak tersebut.


Bila dah klik akan keluar paparan seperti di bawah. Korang boleh mula design ikut kreativiti korang. Perlu diingatkan kerja kerja design ni seeloknya korang guna komputer atau laptop supaya lebih mudah dan cepat. Handphone tidak digalakkan sangat. Kalau order yang ready made tak apa mudah kerja. Kalau custom made faham faham sajalah kan. 


Bila dah selesai kerja kerja design korang, skroll bawah dan jumpa kotak berwarna hijau Done. Klik Done! Kemudian, akan keluar paparan seperti di bawah dan klik Add to Cart.



Akhir sekali, paparan seperti di bawah akan keluar. Di sebelah kanan akan keluar Order Summary untuk korang semak. Dah selesai semak, klik saja Checkout. Dan korang boleh buat pembayaran seperti biasa. Hanya ikut saja arahan yang diberi. Selesai!


Korang hanya perlu tunggu saja order korang sampai depan pintu rumah korang. Masa yang diperlukan untuk penghantaran pun tak lama pun. Percayalah sebab Mimi dah beberapa kali order barang dari Printcious. Memang cepat, pantas dan terbaik perkhidmatan yang diberikan. Kualiti produk mereka pun memang terbaik!

Kalau korang mencari wedding door gifts yang terbaik, jangan lupa hubungi Printcious.
Atau akan datang korang akan adakan majlis harijadi dan nak impress para tetamu, souvenir gift ideas for wedding adalah layanan terbaik korang kepada para tetamu.

Printcious juga boleh didapati di  SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan

Web :

Facebook : 

Instagram :

Post a Comment

29 Comments

  1. Terus rasa nak kawen...eh...haahaha...

    ReplyDelete
  2. Byk kali dh customade brg kt printcious ni..so far mmg suka servis diorg

    ReplyDelete
  3. Byk kan bnda boleh buat...x payah nak fikir² nak bg apa utk wedding.. sally selalu customized utk hadiah birthday je..hehe

    ReplyDelete
  4. Wah, dari hari tu zira survey web ni suka sangat sbb boleh letak design sendiri

    ReplyDelete
  5. Bagus kan ada website macam printcious ni.. kita bole edit something yang kita nak untuk diabadikan dalam produk yang nak dijadikan gift untuk kawan2 dan orang tersayang sempena special day macam majlis kawen ni ke kan

    ReplyDelete
  6. wow menarik ni mimi..xdekla asik bagi cawan dan pinggan je kan

    ReplyDelete
  7. Bestnya ada web yg sdiakn self custom printing & design.. Jrg dpt jumpa yg cmni kn.. Kita pnh order tshirt dy..bole design sndri puas hti...ssuai buat hadiah bnde ni..

    ReplyDelete
  8. best order kat sini, barang pun cantik. kualiti pun cantik!

    ReplyDelete
  9. best buat hadiah dekat printcious ni..boleh reka sendiri...cantik dan berkualiti juga..nad pernah buat dekat sini

    ReplyDelete
  10. Menarik sangat idea hadiah perkahwinan pada teman teman atau saudara rapat.
    Husniey follow sini ya #1741

    ReplyDelete
  11. Memang best personalized gift like this, i like to receive and also give them out to the people i love and friends.

    ReplyDelete
  12. pernah membeli dekat sini..memang best ..bali mug time tu..murah dan cantik plus unik ...design yang sedia ada pun mmg dah lawa..just tinggap pilih, check out dan kita akan dapat barang tersebut

    ReplyDelete
  13. wah macam-macam boleh buat kat sini. menarik ni. nanti nak cubalah service diorang

    ReplyDelete
  14. Twk pernah lagi guna Printcious ni..nampak menarik la..okey nak skodeng kat sini..mana tau jumpa jumpa yg berkenan di dihati

    ReplyDelete
  15. Banyaknya cenderahati dan hadiah yang boleh dipilih kat printcious. Saya pernah beli hadiah harijadi kat printcious. Macam2 occasion kita boleh cari hadiah kat sini. Boleh rambang mata memilihnya.

    ReplyDelete
  16. such a nice gift. i can consider make this as well

    ReplyDelete
  17. Emi so far belum perrnah beli dari printcious lagi, inshaAllah in future

    ReplyDelete
  18. memang cantik-cantik dan kalau sesiapa nak buat hadiah perkahwinan atau utk teman istimewa, wajib dapatkan kat Printcious kan..delivery pun cepat kan

    ReplyDelete
  19. Buat hadiah kahwin kita framekan gambar besar-besar yang telah diedit mesti menarik dan cantik kan pastu letak gantung kat dinding rumah...

    ReplyDelete
  20. It never occurred to me to use these are wedding gifts, surely these will make a memorable one, such a great idea!

    ReplyDelete
  21. Tu la..bagi hadiah macam ni dekat orang tu, pastu tepek muka dia dekat situ..mesti dia suka..best sebab kita design sendiri..

    ReplyDelete
  22. Seronok zaman sekarang..
    Macam macam servis sudah disediakan.jadi nak letak rekaan kita atas mug atas bantal dah takjadi masalah.. lepas dah reka cecantik boleh bagi as a hadiah

    ReplyDelete
  23. Wahhh bestnya ada platform sebegini utk menghasilkan sesuatu yg berharga dri segu kenangan dan memori. Harga pulak berpatutan dan senang utk dilakukan

    ReplyDelete
  24. Syok nya dapat online beli hadiah perkahwinan macam ni.. delivery to doorstep.. great..

    ReplyDelete
  25. wahh mudahnya nak dapat barang perkahwinan dari laman web ni... nanti kita nak tgk web ni jugak... first time dapat tahu... thank you share :)

    ReplyDelete
  26. Menarik...sis pun dah masuk sini dan dah leka buat design sendiri untuk tshirt..hehehe
    Ada voucher lagi tapi belum digunakan. Nanti nak bagi hadiah baru sis gunakan..:)

    ReplyDelete
  27. byknya boleh beli kat sini as hadiah kan

    ReplyDelete
  28. Ika pernah menggunkan perkhidmatan merkapada 2 tahun lepas. Masih elok design dan mug sampai sekarang berkualiti dan muraht taw.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com