Khamis, 12 April 2018

SEMAK DAFTAR PEMILIH ISI RUMAH PRU 14

Semak Daftar Pemilih Isi Rumah PRU 14 | Umum dah mengetahui yang PRU 14 akan diadakan pada 09 Mei 2018. Bila dah tahu tarikh bersejarah tu, pasti ramai yang tak lepaskan peluang untuk SEMAK DAFTAR PEMILIH ISI RUMAH PRU 14. Mimi pun tak lepaskan peluang semak tempat Mimi perlu mengundi. 

SEMAK DAFTAR PEMILIH ISI RUMAH PRU 14


Sebelum ni tempat mengundi Mimi di Kluang, Johor sebab  ikut suami. Tahun lepas Mimi tukar tempat mengundi sebab suami dah bertukar ke Kuala Lumpur. Kira nak mudahkan kerja mengundi lah nanti kan dekat saja daripada kena pergi Kluang. Sekali tahun ni suami pindah ke Seremban pula. Memang taklah nak tukar tempat mengundi lagi. Tunggu akan datang pula.



Ikutkan tahun ni memang kitorang suami isteri kena mengundi di Kuala Lumpur tau tapi memandangkan suami outstation di Sabah, Mimi pula terlibat sebagai petugas, jadinya undi pos sajalah di tempat kami berada. Suami mengundi di sana, Mimi mengundi di Seremban. Lagi senangkan.

Korang dah semak tempat mengundi di mana? Masih tempat lama atau tempat baru? Korang yang nak SEMAK DAFTAR PEMILIH ISI RUMAH PRU 14,  klik saja https://pengundi.spr.gov.my

10 ulasan:

  1. masih dalam proses :') macam gaya takleh mengundi ja tapi jadi petugas huhu

    BalasPadam
  2. lagi senang kalau dpt buat melalui pos saje. xyah beratur bagai kan mimi

    BalasPadam
  3. Ibu singgah blog walking. Semoga sihat hari ni sis mimi.

    Dari semalam cuba masuk laman ni. Tak lepas

    BalasPadam
  4. Salam jumaat penghulu segala hari dari Ibu kepada sis mimi. Dah cuba, alhamdulillah dekat je degan rumah

    BalasPadam
  5. Skrg dah banyak kemudahan dan option untuk rakyat. Cuma terpulang pada individu samada nk guna atau msh beri alasan... Sep sikit sbb jadi petugas.

    BalasPadam
  6. Masih tempat yg sama. Alhamdulillah. Dekat sgt lah dgn rumah. Selamat mengundi mimi.

    BalasPadam
  7. akak ngundi di kampung kt johor, suami lak terengganu... fenin2

    mmg tak teringat langsung nk tukar alamat ngundi, pasni mmg kene bt tukar alamat ke kl trs lah... ni dhla tgh minggu nk amik cuti lg... bkn blh balik hari je, pnt mandu tak ilang

    BalasPadam
  8. Kak Sue sebelum nie mengundi kat kampung Abang Man sebab daftar kat sana dulu. Belum cek lagi nie ha Mimie..

    BalasPadam
  9. tak sabar nak mengundi demi masa depan negara

    BalasPadam
  10. Dah semak.. Ros undi awal pada 5 mei ..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.