KATAKAN SELAMAT TINGGAL KEPADA KERUSI SOFA KONVENSIONAL DENGAN TEKNOLOGI REVOLUSI OSIM TERKINI

OSIM memperkenalkan Smart Sofa yang pertama di pasaran –

uDiva 2 Smart Sofa dilengkapi dengan tiga manfaat; sofa, kerusi urut dan kerusi baring.


Hai korang!

Rumah siapa ada sofa? Angkat tangan! Rumah Mimi pun ada sofa juga tapi biasa biasa saja. Majoriti semua rumah ada sofa kan? Sofa pula ada pelbagai jenis dan bentuk ada yang 3+2+1 dan ada yang L-Shape. Sebelum beli sofa, pastinya kita akan mengambil kira keluasan ruang tamu sebelum beli sofa, betul tak?


Sesebuah rumah tidak akan lengkap jika tidak mempunyai sofa. Sofa memberikan keselesaan kepada penggunanya dan membolehkan keluarga dan rakan-rakan untuk bersosial, berehat dan menonton televisyen selain aktiviti-aktiviti yang lain bersama-sama.

Oleh itu, sofa merupakan satu pelaburan yang amat penting, dan sebagai pembeli, mereka selalu hendak memastikan sofa yang dibeli oleh mereka dapat memberikan keselesaan dan berfungsi seperti yang diperlukan dengan nilai yang berbaloi.

Revolusi “Smart Sofa”

Praktis untuk mewujudkan inovasi adalah sesuatu yang telah diamalkan oleh OSIM selama ini. Dengan peningkatan keperluan reka bentuk pelbagai guna pengguna, OSIM telah mencipta OSIM uDiva 2 Smart Sofa untuk memenuhi permintaan peminat-peminatnya.



Dengan pengabungan teknologi urut yang unik dan terkemuka, uDiva 2 Smart Sofa yang telah dilancarkan dapat membantu pengguna untuk berehat, memulihan tenaga dan juga meringankan tekanan yang disebabkan oleh jadual kerja yang sibuk setiap hari.

Smart Sofa OSIM uDiva 2 telah berjaya dicipta untuk memenuhi keperluan ini. Ia di-datangi di dalam pakej yang sesuai digunakan untuk setiap ruang di rumah.

Smart Sofa yang serba boleh ini bukan sahaja menyenangkan keperluan secara estetika, akan tetapi ia juga juga boleh membantu menjimatkan ruang yang sedia wujud di dalam rumah. Apabila ia tidak digunakan, ia boleh disimpan untuk menawarkan lebih banyak ruang rumah untuk kegunaan-kegunaan lain, selain itu, ia boleh menjimatkan sehingga 34% ruang rumah.



Satu lagi kejayaan Smart Sofa uDiva 2 adalah backrest dan footrestyang boleh digunakan secara berasingan.

Dengan gabungan patent “Hybrid Power-ball Massage Ball Technology” dan patented “Hyper-power Foot Massage Technology”, Smart Sofa ini boleh membawa kenikmatian gaya hidup yang maksimum kepada pengguna.

Dengan bezanya daripada sofa convensional yang lain, uDiva 2 Smart Sofa mempunyai 8 ciri-ciri serba-boleh yang sesuai untuk semua mood. uDiva 2 Smart Sofa akan memberikan pengguna 3 kali manfaat sofa seperti; Sofa, Kerusi Urut dan Kerusi Baring – semua di dalam satu pakej.



  1. Sofa: uDiva 2 Smart Sofa boleh memberikan keselesaan seperti sofa biasa, dan ia membolehkan pengguna untuk meluangkan masa untuk diri sendiri (masa paribadi).



  1. Sofa dengan “Ottoman”: Manjakan diri anda dengan uDiva 2 Smart Sofa sambil melibatkan diri di dalam rutin kecantikan kegemaran anda.



  1. Urut Kaki: Menyediakan sesi refleksologi yang lengkap yang melibatkan lutut, pergelangan kaki yang akan meringankan kesakitan.


  1. Urut Belakang: Untuk menghilangkan sakit urut belakang semasa anda membaca platform media social.



  1. Urut Belakang dengan Ottoman: uDiva 2 Smart Sofa boleh membantu untuk melegakan dan mengurangkan kesakitan belakang serta memberikan postur yang baik.



  1. Urut Penuh Badan: Dapatkan urutan otot untuk menyenangkan otot anda sementara  menonton drama kegemaran anda.

  1. Kerusi Baring: Satu kerusi baring yang membolehkan anda baring dengan selesa semasa membaca buku atau menggunakan facial mask.



  1. Urutan Penuh Berbaring: Menyenangkan seluruh badan anda dengan program urut yang direka khas untuk menyenangkan anda dari kepala ke kaki.

Di samping itu, uDiva 2 Smart Sofa adalah dilengkapi dengan reka bentuk pengawal yang anggun dimana ia disertakan dengan pengawal lampu, direka dengan wayar tersembunyi untuk kemudahan pengguna walaupun di bawah cahaya yang rendah.

“OSIM uDiva 2 Smart Sofa adalah sofa yang unik,” kata Chia Sook Fun, Pengurus Besar. "







Smart sofa bukan sahaja adalah object untuk digunakan dengan fungsi mekanikal sahaja, manakala ia dicipta untuk tujuan yang lebih besar. OSIM uDiva 2 Smart Sofa adalah satu contoh yang baik kerana ia bukan sahaja Smart Sofa tetapi ia menawarkan reka bentuk yang terbaik, teknologi inovatif dan relaksasi yang diperlukan oleh semua pengguna.”

“Lagipun, berehat selepas satu hari selepas bekerja keras di dalam tempat kerja atau rumah, adalah kemahuan yang badan kami sangat diperlukan. Kami berharap uDiva 2 Smart Sofa OSIM dapat mengisi jurang ruang untuk kesemua Smart Sofa mahu pun sofa biasa yang dapat memenuhi kehendak pengguna pada masa kini.”

uDiva 2 Smart Sofa adalah edisi yang sempurna dimana ia boleh melengkapi ke semua ruang di rumah sama ada ruang tamu, bilik tidur atau tempat kerja, tidak berkira reka bentuk Modern, Scandinavian, Industrial, Contemporary, Retro atau Chic. Ia boleh didapati di dalam 4 warna yang berbeza. Pengguna boleh memilih warna OSIM iFiva 2 Smart Sofa yang sesuai menurut citarasa masing-masing.

Bersempena dengan Hari Ibu, sudah tibanya masanya bagi kami untuk menghadiahkan ibu kita sebuah Smart Sofa yang mampu melegakan keletihan mereka apabila mereka berehat. uDiva 2 Smart Sofa telah direka dengan ciri-ciri yang luar biasa. Ia adalah hadiah yang tetap tidak dapat dilupakan oleh ibu-ibu!

uDiva 2 Smart Sofa

Harga Runcit @ RM 8,988

  • Harga pelancaran @ RM 7,388 dengan ansuran 24 bulan, untuk hanya RM 308 sebulan.
  • Sah sehingga 15 April 2018

 

Mengenai OSIM (Malaysia) Sdn Bhd


OSIM (Malaysia) Sdn Bhd ditubuhkan pada tahun 1992. OSIM Malaysia merupakan sebuah syarikat produk gaya hidup sihat terkemuka yang memperolehi peningkatan bahagian pasaran dan pengukuhan status kepimpinan yang berterusan.

Dengan lebih daripada 47 cawangan di seluruh negara dan masih berkembang lagi, OSIM Malaysia memberikan keutamaan kepada inspirasi individu bagi mengawal kesejahteraan mereka dan berusaha ke arah kesihatan and kehidupan yang sempurna. Perniagaan holistik OSIM pada masa ini memberi penekanan kepada empat fokus pelengkap – Relax and Relieve (melegakan badan dan urut); Tone and Shape (toning and membentuk badan serta mengurangkan kalori); Check and Measure (pemantauan kesihatan); serta Clean and Purify (penulenan udara, memerangi kekotoran, alergen dan bakteria).

Selama ini, OSIM Malaysia telah menerima senarai anugerah dan penghargaan atas pencapaian cemerlang mereka dan ini termasuk diiktiraf sebagai “Rantaian Runcit Peralatan Kesihatan dan Penjagaan Terbesar di Malaysia” oleh Malaysia Book of Records pada tahun 2001; selama tiga tahun berturut-turut 2002-2004 OSIM Malaysia dipilih sebagai Superbrand Malaysia; serta dianugerahkan sebagai 2006, 2007 dan 2008 Jenama Terbaik dalam penjagaan kesihatan dan gaya hidup kategori untuk Kerusi Urut oleh Organisasi The Brand Laureate. Baru-baru ini, OSIM juga telah memenangi kedudukan perak dalam Kategori Kesihatan PUTRA Brand Awards pada tahun 2010 dan 2011.

Untuk pengetahuan lanjut, temuduga atau gambar-gambar kegunaan media, sila hubungi Chan di chan@greatworksmarketing.com atau telefon 012 362 7205.

Post a Comment

41 Comments

  1. Salam blog walking dari Maznee sis mimi.

    Terbaik sofa baru raya ni

    ReplyDelete
  2. Suka rekaan kerusi osim ni sebab rekaan dia lebih menarik.

    ReplyDelete
  3. Cantik la kak sofa dia.. Warna kuning tu berkenan... Mst rasa selesa je badan kalau duduk atas dia..sbb boleh urut2.. Bestnyaaaa 😍😍

    ReplyDelete
  4. Harga kerusi boleh buat hantaran kawen ni..aduhaiii..tapi bestnya kalau dapat!

    ReplyDelete
  5. Bestnya kalau ada satu kat rumah... balik kerja boleh rest kat sofa urut ni.

    ReplyDelete
  6. Salam sejahtera

    Terima kasih kerana sertai Review Blog April 2018.

    Senarai Peserta : https://aerillhassan.blogspot.my/2018/04/senarai-peserta-review-blog-april-2018.html

    Senarai Pemenang : https://aerillhassan.blogspot.my/2018/04/senarai-pemenang-review-blog-april-2018.html

    ReplyDelete
  7. Cantik lah Mimie, tambah yang colour pink tu..

    ReplyDelete
  8. bestnya kalau ada 1 kerusi urut ini dirumah... setiap hari balik kerja boleh relax atas tu... cantik pula warna yang terkini ini!

    ReplyDelete
  9. Dah lama hati ni berkenan dengan osim..tp harganya itu..huhuhu

    ReplyDelete
  10. teringin nak ada satu kerusi urut kat rumah..setakat ni akak ada beli yang mini nya je..dia macam alas letak atas kerusi..kena kumpul duit la nampaknya..

    ReplyDelete
  11. bestnya sofa ni, senang nak kemas 2 dalam 1 kan

    ReplyDelete
  12. bagus sofa ni, mudah kemas bila dah guna

    ReplyDelete
  13. Boleh tahan harganya, tapi memang bagus untuk urut mesti lena tidur kat sofa tu

    ReplyDelete
  14. Cantik kerusi nya...teringin nak ada kerusi macam ni..boleh urut2..tapi duitnya belum ada..

    ReplyDelete
  15. Menarik betul rekaan dia.bilalah agaknya dapat.grab satu. Hehehe

    ReplyDelete
  16. Sofa all in one. Memang teringin nak grab satu tapi kena menabung awal untuk dapatkannya. Lebih selesa dan moden sangat

    ReplyDelete
  17. Nampak menarik, nak sangat pakai kerusi urut dekat rumah.. Selalu pergi pasar raya je kalau nak guna kerusi macam nie...

    Nak angkat sebijik, belum berkemampuan lagi nie

    ReplyDelete
  18. Wah bestnyee ada kerusi urut. Memang dah lama aim kerusi urut macam ni. Tapi itulah keadaan ekonomi diri sendiri tidak mengizinkan sekarang ini.

    Tapi thank you sebab kongsikan tentang kerusi urut ni

    ReplyDelete
  19. Seronoknya kalau ada satu kerusi macam ni kat rumah. Sambil duduk dapat berehat sambil di urut-urut. Syiokkk nya la hai.... cuma mampu verangan jer dulu. Kena gigih menyimpan ni

    ReplyDelete
  20. bestnya..kalau dapat sebiji letak kat rumah ni..hilang segala stress kan...tapi harga dia..emmm.....kena lebih menabunglah nampaknya

    ReplyDelete
  21. Bestnya sofa ni all in one....nak miliki satu tapi kena menabung ni

    ReplyDelete
  22. best yer kalau ada satu kat rumah ni, stylo dan smart la design produk terbaru OSIM ni. belikan untuk parent hadiah pun bagus ni.

    ReplyDelete
  23. Mencabar betul la semua kerusi Osim yang baru ni..yang pink tu cantik mimi oii...apa kata hadiahkan kat akak sempena birthday next June? hahahahaha...

    ReplyDelete
  24. Syokk wooo kalau ada dekat rumah. Berangan je lah dulu. Nak beli belum berkemampuan.

    ReplyDelete
  25. kalaulah dapat bawa balik sebiji kan best

    ReplyDelete
  26. This is a must chair at home. Especially busy whole day outside.. lolzzzz
    I really love it... Don't mind to have this at every corner of my house . . Haha

    ReplyDelete
  27. bestnyaa!! seronok klu dpt hadiahkan dkt mak ayah kan

    ReplyDelete
  28. Wahhhhh best nie ! Ada tiga fungsi. Tak payah lah beli katil lepas nie. Beli je sofa nie lagi selesa. Siap boleh urut2

    ReplyDelete
  29. Bestnyaaaaaa osim ni. Mau tidur ni duduk kat situ

    ReplyDelete
  30. Bestnya sofa ni balik kerja penat dapat bersandar kat sini memang terubat sakit badan & penat seharian. Yang best warna pink, boleh sandar tengok tv sambil berblog. Tapi harga tu kena fikir habis2.


    www.liahasty.com

    ReplyDelete
  31. wow..bestnya kalau dapat satu smart sofa ni. warnanya pun cantik2 semuanya. banyak fungsi dalam satu sofa ni. selesa dapat, sihat pun dapat

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  32. bestnya tgok kerusi osim yg baru ni dengan pelbagai spesifikasi yg menarik..teringin nak beli utk parents kat kmpg...insyaAllah one day..

    ReplyDelete
  33. Cantik lah design kerusi baru daripada Osim ini kalau letak kat ruang tamu pastu sambil tonton tv boleh dapat mengurut pastu terus tertidor hehehehehe...

    ReplyDelete
  34. Ah, bestnya! DOn't I wish to own a smart sofa at home as well! It would be a luxury!

    ReplyDelete
  35. Canteknya. Best kalau dapat satunkat rumah ni. Sambil2 tengok tv blh urut2 sekali hehehe

    ReplyDelete
  36. kalau ada kerusi ni dekat rumah mmg tak buat kerja la gamaknya.. tapi liez pernah cuba kerusi ni ..memang awesome dan relax la.. tertidur jadinya

    ReplyDelete
  37. Wah menariknya, design pon cantik dan ergonomik, kalau dapat satu ni memang tak keluar rumah la jawab dia. Hehe

    ReplyDelete
  38. Wow.. bestnya ada kerusi urut yang nampak mesra pengguna ni. Dapat sebiji kat rumah, anytime blh rehatkan diri

    ReplyDelete
  39. Mak aiiiiiiii! Cantik gila kerusi dia... Warna soft pink dan material leather... no wonder harga dia wowwww! Teringin nak ada kerusi macam ni satu kat rumah.

    ReplyDelete
  40. bestnya. dahlah cantik. rasanya semua perlukan kerusi urut ni. dah tak payah pi pakai kerusi urut RM1 3 minit kat mall ;)

    ReplyDelete
  41. Cantik lah kaler pink tu. Bestnya kalau dapat sebiji kerusi ni.

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com