Lovera Magic Jelly Bebas Merkuri Merawat Jerawat Dan Parut


Lovera Magic Jelly Bebas Merkuri Merawat Jerawat Dan Parut|Bila muka berjerawat dan meninggalkan parut jerawat memang down sungguh. Mulalah rasa tak yakin nak berdepan dengan orang ramai. Sebab itulah, sekarang ini Mimi menggunakan Lovera Magic Jelly Bebas Merkuri merawat jerawat dan parut.


Korang pernah dengar tak mengenai Lovera Magic Jelly? Untuk pengetahuan korang, Lovera Magic Jelly ialah gel pelbagai guna yang diperkaya dengan ekstrak Aloe Vera dan ekstrak timun di mana ia boleh digunakan pada muka, badan dan rambut. Formula Lovera Magic Jelly ini juga telah dipertingkatkan dengan Chamomile dan Jicama di mana ia mempunyai 25 kebaikan hanya dalam satu botol yang sangat sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita, bayi dan dewasa. 

LOVERA MAGIC JELLY BEBAS MERKURI MERAWAT JERAWAT DAN PARUT 


Lovera Magic Jelly Advanced Intensive Treatment


Macam Mimi beritahu tadi,  Mimi gunakan Lovera Magic Jelly bebas merkuri merawat jerawat dan parut sebab nak kurangkan jerawat dan menghilangkan parut jerawat yang ada pada muka. Sebelum ini Mimi salah guna produk,  jadi muka teruk habis keluar semua jerawat. Bila baca kelebihan dan kebaikan Lovera Magic Jelly, mestilah Mimi tak nak lepaskan peluang untuk mencuba. 

Mimi telah guna Lovera Magic Jelly selama hampir dua minggu.  Alhamdulillah, kesan penggunaan secara konsisten selama dua minggu memberikan hasil yang sangat memuaskan. Jerawat dah segan silu nak tumbuh dan parut pun semakin pudar. Setiap hari selepas cuci muka dan sebelum tidur Mimi akan apply Lovera Magic Jelly pada muka. Bukan itu sahaja tau,  Mimi juga jadikan Lovera Magic Jelly sebagai make-up primer sebelum apply compact powder pada muka. Kesannya, mekap tahan lama, sekata dan tidak bercapuk. Muka berpeluh pun tak risau sebab mekap still ada, tak hilang pun.  Lagi nampak glowing tau. Yang paling Mimi suka liang pori juga semakin mengecil. 

Sapu Lovera Magic Jelly pada muka setiap kali lepas cuci muka

Tak perlu was was menggunakan Lovera Magic Jelly ini kerana ia sangat selamat digunakan kerana tidak mengandungi paraben, bebas merkuri, tiada kandungan berbahaya dan tiada warna tiruan. Produk ini juga dikeluarkan oleh kilang bertaraf GMP dan telah mendapat kelulusan KKM serta memiliki sijil halal daripada JAKIM. Jadi, kenapa perlu was was, betul tak? 

KEBAIKAN SERTA KELEBIHAN MENGGUNAKAN MAGIC JELLY LOVERA


Seperti yang dikatakan sebelum ini, Lovera Magic Jelly ini merupakan gel pelbagai guna di mana ia boleh menyelesaikan pelbagai masalah yang dihadapi. Banyak kebaikan serta kelebihan menggunakan Magic Jelly Lovera tau. Kebaikan dan kelebihannya ialah :

Untuk kulit :

- merawat masalah jerawat dengan efektif
- menghilangkan kulit kusam
- memudarkan parut lama dan baru
- memudarkan lingkaran gelap pada mata
- melegakan ekzema
- menghidrat kulit kering
- merawat sunburn
- mengecilkan liang pori
- anti penuaan
- membantu merawat ruam,  alergik dan sensitif
- membaiki dan memulihkan kulit dari dalam
- menjadikan kulit menjadi lebih lembut

Untuk rambut : 

- membantu mengurangkan kelemumur
- melembutkan rambut yang tidak terurus
- boleh dijadikan sebagai serum rambut
- menggalakkan pertumbuhan rambut

Selain daripada itu Magic Jelly Lovera juga mempunyai kebaikan yang lain iaitu membantu merawat luka dan luka terbakar serta merawat masalah bibir merekah dan kering. Magic Jelly Lovera juga boleh digunakan sebagai pelembab kulit, menanggalkan mekap, serum muka, serum rambut, serum bulu mata,  pelembab bibir dan juga make-up primer. 

Tekstur Lovera Magic Jelly yang tidak melekit 

Apa yang paling Mimi suka ialah tekstur Magic Jelly ini sangat lembut,  tidak melekit dan terasa sejuk pada kulit. Bila disapu pada kulit, ia mudah meresap dan tidak meninggalkan rasa melekit pada kulit. 

Tidak rugi jika korang memiliki sebotol Lovera Magic Jelly ini kerana ia mampu merawat pelbagai masalah dari hujung rambut hingga hujung kaki. Ia seharusnya menjadi salah satu benda wajib dan perlu ada sebotol dalam setiap beg korang tau. Ia juga perlu ada dalam simpanan setiap keluarga untuk kegunaan seisi keluarga. Korang tahu tak, aloe vera telah digunakan beribu tahun dahulu sejak zaman Cleopatra. Hebat tak hebat aloe vera ni kan. Mimi dari dulu memang tahu aloe vera ni sangat bagus untuk kecantikan dan kesihatan. 

Dulu, dekat kampung Mimi ada tanam aloe vera. Setiap kali balik kampung,  mesti Mimi ambil sikit untuk dapatkan isi aloe vera tu. Ramas ramaskan isinya buat sapu pada rambut dan kulitnya buat sapu di muka. Sekarang ni dah tak buat lagi sebab aloe vera dah tak ada dan susah nak dapat. Tapi sekarang ni Mimi tak kisah pun kalau susah nak dapatkan aloe vera sebab Lovera Magic Jelly kan ada. Pam sekali pada tapak tangan terus saja apply pada kawasan yang bermasalah. Semudah 123.

TESTIMONI TESTIMONI PENGGUNA LOVERA MAGIC JELLY


Korang dah tahu kan kesan yang Mimi dapat hasil penggunaan Magic Jelly serta kebaikan dan kelebihannya. Mimi nak share dengan korang testimoni testimoni pengguna yang menggunakan Lovera Magic Jelly ini. 

Magic Jelly Penghapus Jerawat

Parut Jerawat Dah Nampak Kurang

Luka Dah Kering Nanah Pun Dah Takda


Banyak lagi tau testimoni testimoni daripada pengguna setia Lovera Magic Jelly ni. Teruja dan rasa seronok sangat baca testimoni mereka. 

Lovera Magic Jelly Protect, Repair, Enhance


Lepas ni tidak perlu membazir duit beli produk mahal lagi untuk nampak cantik. Beli saja Lovera Magic Jelly pun lebih dari cukup. Mimi highly recommended Magic Jelly ni tau korang. Memang best sangat. 

Korang yang nak dapatkan Lovera Magic Jelly ni boleh klik link ini http://www.lovera.com.my/product/magic-jelly. Di sini juga korang boleh baca kelebihan dan review daripada para pengguna mengenai Lovera Magic Jelly. 

Harga untuk sebotol bagi Lovera Magic Jelly ialah RM70.00 dengan kandungan sebanyak 60ml. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Lovera Magic Jelly ini, boleh layari :

Post a Comment

12 Comments

  1. rumah mak akak pun dulu ada pokoknya tp skrg dah takde.. tp lovera ni lg senang guna kan.. bwk memana pun senang..

    ReplyDelete
  2. Best nya lovera magic jelly ni mimi. Nampak kesan melembapkan kulit dalam gambar tu. Nk try lah nanti.

    ReplyDelete
  3. Wow... bagusnya produk ni bebas merkuri.. Lepas ni jerawat berkurangan la kat muka kan

    ReplyDelete
  4. Best..akk pun suka. Pakai sebagai make up based dan melecet Daim.

    ReplyDelete
  5. Aloe vera memamg bagus untuk parut kan..skrg lg senang, sebab dah ada aloe vera dalam botol

    ReplyDelete
  6. Macam best ja nie, boleh guna untuk kulit dan rambut lagi.. jimat..

    ReplyDelete
  7. Kak fiezz dah lama berkenalan dengan MJL ni..Memang best..Yang kak fiezz suka sangat MJL ni sebab dia dari bahan semulajadi..Tak pe la lambat nampak kesan janji tak memudaratkan..

    ReplyDelete
  8. CN dah try, mmg best. Untuk kegunaan 1 family, jimat betui 👍

    ReplyDelete
  9. bagusnya..satu botol boleh guna untuk macam-macam

    ReplyDelete
  10. Ari tu lengan terkena minyak panas..2-3 hari ni di serang nyamuk..merah2 kaki..sapu MJL ni..surut skit merah2 tu...damn u nyamuk..MGL terbaik

    ReplyDelete
  11. Best la magic jelly ni. 3 hari lepas Adam kena ruam. Semalam tengok dah makin kering...

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com